helluwww
:)
ik had gister avond ene nog al heel enge droom.
ik was ergens, ene donkere ruimte. ik zag een flits. ver weg vna mij stond iets.. het kwam langzamer dichterbij, tot ik zag dat het een hartstikke groen gezichtwas, met fel rode lippen, en lang bruin haar.
langzamerhand kwam hij dichter bij. over zijn kin stroomde bloed. ik begon te rennen.
op een moment viel ik. heel diep. ik zag vele flitsen en allemaal vna die zelfde mensen op mij afkomen. allemaal iets dichterbij, tot ze mij aanvielen.
die ene die ik als eerste zag, zwoof boven mij hoofd. ik begon te gillen. op dat moment deed hij zijn mond open. mij beeld werd helemaal zwart.
het laatste wat ik hoorde voor ik wakker werd, was mijn gil, gevolgd door een enge MWUAHAHA lach, en daarna iets met bloed en dood (?)(?)
toen ik wakker werd, zag ik niet 1 donkere waas, maar 2 donkere wazen. ik vroeg meteen mijn witte vrienden om te komen.
die kwamen al vrij vlug. ik vroeg ze om hen weg te jagen. op ene moment waren ze allemaal weg. toch kon ik niet slapen.
voor mijn gevoel ben ik nog 1x heel kort in slaap gevallen. vlak voor ik in slaap viel, herhaalde het laatste moment van die droom weer in mijn hoofd.
toen ik wakker werd, zag ik die groene man, precies hetzelfde ietje dichter bij komen, tot hij vlak voor me was en verdween.
dit 'ding' heb ik verder de hele dag gezien.
ik vind het nog steeds eng, en wil eigenlijk liever niet meer slapen.
xxx daphne