Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:45:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 13:08:04 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tom schreef:
Kiro schreef:
Ik vind al dat hokjesdenken echt niet meer van deze tijd, mensen. De verzuiling hebben we gehad, nu moeten we ons weer 'anders' gaan voelen door een simpel etiket als 'kabouter'. Gewoon beledigend, en vooral niet spiritueel. Bah. Laat die termen toch. Iedereen moet gelíjk kunnen zijn!

Typisch iets wat iemand met vijftienhonderd-zeventien posts zou zeggen. Hah.


Eens. :')

Ik vind de rangen wel leuk. En mensen die er zo'n 'ik word in een hokje geplaatst'- punt van maken, hebben duidelijk niet door dat dit een forum is. Weliswaar één waar het 'spirituele' aan bod komt, maar een forum blijft een forum. En daar horen uiteraard rangen bij! De mijne begint ook een beetje te vervelen....

Dus, ik stel voor dat iedereen 2000+ berichten heeft de Forumgod wordt! (Ga ik nog even door met sparen en zal ik iets vaker langskomen :lol: )

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 13:15:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Bah. Jullie begrijpen er helemaal niets van! Duizenden kinderen ervaren het als vervelend of zelfs traumatisch dat overal etiketten op geplakt worden. Kun je je de gevolgen voorstellen van bijvoorbeeld een verkeerde diagnose als autisme? Daar ga je naar leven, en niet zelden zijn die ideeën illusies. Denk ook aan pesten op school: 'dwerg', 'potvis', 'domkop'. En we weten allemaal dat een dwerg overeenkomsten vertoont met wat hier 'kabouter' heet. Dat wens je niemand toe. Je hoort mensen niet te vangen in termen, daar zijn we gewoon niet voor gemaakt. De mens heeft een ziel, en die is eeuwig. Je kúnt die niet omschrijven, zeker niet als je een beetje spiritueel bent. Hokjesdenken is gewoon bekrompen. Niemand heeft erom gevraagd een kabouter te zijn, of een engel. Hoe schijnheilig is het wel niet om engel te heten als je een pipo bent die slechts 2000 posts op het forum dumpt met vragen als: 'staat deze kleur lippenstift wel bij mijn mascara?' en 'mag ik eigenlijk wel vijf partners hebben'?

Kom op man, dit forum kan beter! :(

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:01:54 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Kid, jij bent juist degene die er niets van snapt. Kinderen (en dit is een spirituele-jongerenforum) moeten juist leren hoe deze wereld werkt. Een rang als kabouter kan ze de motivatie geven om net dat ene extra berichtje te plaatsen in het maak-een-nieuw-woord-van-de-laatste-lettertopic. Zulke motivatie kan goed worden gebruikt. Zo leren ze te vechten om hogerop te komen, en zullen ze nog wat bereiken in de wereld! Een engel heeft nou eenmaal meer bijgedragen aan het forum dan een klabouter(die typfout laat ik staan, ik vind hem leuk), en zij hebben dat maar te respecteren.


Afbeelding



Grapje natuurlijk, maar ik wil wel tegen Natascha, Babske en anderen die er wel zo over denken zeggen dat het natuurlijk niet serieus is. Niemand vindt zich meer waard dan een ander omdat hij wat rondspamt (mag ik hopen, ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken), en ik maakte zelfs dit topic puur voor de lol aan. Ik had niet verwacht dat er echt iets mee zou gebeuren. Ik snap jullie standpunt wel, en zou het zelfs niet eens erg vinden als rangen worden verwijderd. Maar ik hoop dat jullie wel inzien dat rangen er alleen voor de lol zijn, en verder geen betekenis hebben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:22:04 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Rangen zijn er helemaal niet voor de lol. Ver dragen heimelijk allerhande connotaties met zich mee en zijn deel van een ideologische orde waar je aan mee doet. Ik vind het ernstig dat een nieuweling direct 'kabouter' genoemd wordt, en dat terwijl diegene daar niet eens om gevraagd heeft. Mensen zijn natuurlijk hiërarchische dieren, maar het is niet spiritueel om dat er in te blijven stampen: vrijheid, gelijkheid en broederschap. Uiteindelijk, voor God, Allah, Jahweh, de aardsengelen en de tiende dimensie zijn we allemaal gelijk. Door telkens weer die hiërarchie erin te stampen kweek je wel een samenleving waarin mensen arrogant kunnen worden, door te denken dat ze hoger staan dan anderen; of je kweekt hebzucht, omdat ze net iets meer willen dan anderen; of je wakkert nodeloze ambitie aan, omdat je mensen laat dénken dat ze net even wat meer moeten doen. Hoe materialistisch is dat wel niet?!

HeavenBoy schreef:
Ik vind het anders wel ver gezocht dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen door een rang van een forum...een forum is een forum, het is geen levend mens dat jou plaagt?
Ik vind het nog veel dolkomischer dat mensen er serieus over gaan converseren welke rangen ze op het forum moeten instellen. Kom op, waar is dat voor nodig? Het slaat niet alleen totaal nérgens op, ook is het gewoon materialistisch, oneerlijk, en je speelt in op een spiritueel verminkte samenleving. Je zit met die rangen gewoon scores bij te houden.

Citeer:
Je kan daarbij er ook gewoon niet naar kijken en negeren.
Je kunt ook de rangennamen verwijderen, en er gewoon eentje bij denken als je dat zelf zo graag wil.

Wortelbrood schreef:
Dus, ik stel voor dat iedereen 2000+ berichten heeft de Forumgod wordt! (Ga ik nog even door met sparen en zal ik iets vaker langskomen )
Daarmee drijf je dus de spot met de vele miljoenen gelovigen. Al die christenen, joden en moslims zullen het niet waarderen.


En als je dus spiritueel bent, dan ga je niet door met iets zodra een ander gelijk zit te roepen dat hij of zij het kwetsend of beledigend vindt en zo. Dat hebben we allemaal wel meegemaakt, ook op dit forum.

Ik wil geen Engel meer zijn... :(

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:37:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wat doe je nou, Kid.
Ik ken je niet meer terug...
Het was altijd jij en ik, samen naar de top. Samen naar de hoogste rang..
En nu.. nu dit? Het is die wederhelft zeker! (N)

Zie je het nut* niet in van de bijdrages in het maak-een-nieuw-woord-van-de-laatse-lettertopic?
Of het-grote-wat-luister-je-nu-topic?
Dat is waar de echte macht wordt vergaard, vrind.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 17:14:49 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
ik ga er me ook maar in mengen:P:D

dit heb ik kwa reactie van mezelf verzameld: dus mijn mening:

ik stem voor de rangen ( als we toch met stemmen bezig zijn)
het kan de mensen ook nog stimuleren en je hebt een exstra dimensie. Het is ieders keuze om de betekenis van een naam op jezelf te projecteren:P en er wat van aan te trekken. dus hola! die roze bril weer op! :)
je moet het dus niet serieus nemen en het als een spel zien net als het leven. wat maakt het uit!? Tot nu toe(zo ver ik weet) zijn er nog geen mensen geweest die hierdoor arrogantie vertonen. Mensen trekken er dus niks persoonelijks aan.
het wordt meteen ook minder saai. (ik wil hiermee niet zeggen dat ik het hier saai vind.) tot aan de engel heb je meer stimulans om te posten, daarna heb je dat niet. ik ervaar het zo. :wink:

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 23-04-2012, 12:18:22 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Bring
Up
My
Post


Any news?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 23-04-2012, 17:39:47 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hallo,

Dit is zeker onder onze aandacht geweest, we hebben er al wel naar gekeken hoe dit aan te passen, hier moet alleen wel eerst nog iets apart voor gescript worden en dit kan ik niet. Voor nu is het dus nog even afwachten tot ReVi hier tijd voor heeft.
Nog even geduld hebben dus.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 23-04-2012, 18:39:13 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Maar ik heb in ieder geval een rijtje heeeeele leuke rangen bedacht!
En die blijven lekker geheim, ha-ha! :D

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 23-04-2012, 18:45:23 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nu maak je me nieuwsgierig!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 24-08-2012, 15:43:25 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Zijn er alweer 4 maanden voorbij?

Ik wil NU een riooltrol zijn!

(Bump dus)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 24-08-2012, 15:47:55 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
Ik doe een suggestie voor lephrechaun/sidhe ( na elfje ).

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 24-08-2012, 16:34:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Kijkt naar ReVi..
Ik weet dat scripten lastig is,
Maar lukt het? :3

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 31-10-2012, 19:32:38 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Bump, 6 maanden voorbij.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Forumrangen
BerichtGeplaatst: 31-10-2012, 20:17:01 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Time flies when you're........ ja wat eigenlijk?

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl