Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:56:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Wanneer wil jij dat de ppm gehouden word?
maandag 30 april 2012 5%  5%  [ 3 ]
dinsdag 1 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
woensdag 2 mei 2012 9%  9%  [ 5 ]
donderdag 3 mei 2012 11%  11%  [ 6 ]
vrijdag 4 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
zaterdag 5 mei 2012 5%  5%  [ 3 ]
zondag 6 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
maandag 7 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
dinsdag 8 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
woensdag 9 mei 2012 5%  5%  [ 3 ]
donderdag 10 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
vrijdag 11 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
zaterdag 12 mei 2012 7%  7%  [ 4 ]
zondag 13 mei 2012 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen: 57
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 14:16:35 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
als het een zwembad gaat worden mag je mij al van het lijstje strepen.

Efteling is erg duur, maar voor 1 keer per jaar heb ik er dat voor over. Bij de efteling weet je dat er voor ieder wat wils is. Houd je niet van wilde dingen ga je naar de kijkdingen en andersom. In welk pretprk in NL is dat? volgens mij is de Efteling dar uniek in. Ik sta open voor eventuele ander sugesties, maar zwembaden nee, dank u feestelijk. En de reden waarom is bij de meeste bekend.

ik ben niet van de wilde dingen, een park als duinrell of walibi maak je me niet bij mee
Wat mij leuk lijkt:
Efteling
Apenheul
Argeon
safaripark


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:05:50 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
HeavenBoy schreef:
Moet eigenlijk een keer zelf er heen gaan om iets af te sluiten, heb geen prettige herinnering aan de efteling. Maar dat is persoonlijk. Daarom ben ik er al heel lang niet meer geweest.
Zeker langlaufen he? Dat had ik ook gedaan, je breekt bijna je benen!
Wat is er uberhaupt leuk aan :@ Het is gewoon lopen met ski's
Ik ben er voor je hoor.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:42:08 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
ik snap dat 'gemiep' van het is te ver nooit zo goed. Mensen we wonen in Nederland, in Nederland is niks ver. Eindhoven-assen 3 uur, maar dat doe ik ook in een dag op en neer. Zo'n pretpark met zijn allen bezoek je 1 keer per jaar, zelfde als de zomer en wintermeeting. Ik ben van mening als je ergens heen wil de afstand niet uitmaakt. Maar ja, wie ben ik?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:52:27 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
babske schreef:
ik snap dat 'gemiep' van het is te ver nooit zo goed. Mensen we wonen in Nederland, in Nederland is niks ver. Eindhoven-assen 3 uur, maar dat doe ik ook in een dag op en neer. Zo'n pretpark met zijn allen bezoek je 1 keer per jaar, zelfde als de zomer en wintermeeting. Ik ben van mening als je ergens heen wil de afstand niet uitmaakt. Maar ja, wie ben ik?

Ik denk dat het het dure openbare vervoer is. Emma en ik zijn voor de bordspelmeeting ook best ver gereist :P
Als het om afstand gaat ben ik eigenlijk altijd wel bereid om zelfs 3 uur te reizen. ^^
Maar ik weet niet of de mensen die het te ver vinden bedoelen dat het echt te ver is, of gewoon duur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 15:58:28 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
ja oke tom, dat zou kunnen, maar dat word niet duidelijk gezegd. En te duur, ja efteling is duur. Maar stel dat je elke week een euro spaart ben je binnen en heb je gegeten. Ik kan niet in andermans portonemee kijken en iedereen zijn eigen keus. Maar ik denk dat je het ook nooit voor iedereen goed kunt doen. Voor de een te ver, voor de ander te duur, te eng, te wild, weet ik nog meer allemaal. Ik denk dat er 2 man dit moeten organiseren en dat zij een bericht postten met wat de plannen zijn en verder niks, iedereen kan inschrijven of niet. Ik wil het best mee organiseren maar niet alleen, omdat de kans groot is dat ik moet werken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 18:45:15 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Te ver is inderdaad altijd een kwestie van 'te duur'. En tuurlijk, als je elke week een euro spaart kom je er wel (helemaal niet zo snel trouwens), maar het is een afweging in waar je geld aan WIL uitgeven. Ik wil in eerste instantie zorgen dat ik huur en eten kan betalen :wink: Als ik tegen de tijd van de pretparkmeeting denk dat als ik ga, daar niet genoeg geld meer voor over hou, is het mij dus te duur. Op dat moment.

Ik had het er met Danny over om het een keer op een andere plek te doen, omdat je dan dus andere mensen de kans geeft ook te komen, omdat het voor hun wel weer dichterbij is. De Efteling is voor mij 2,5 uur reizen, Duinrell bijvoorbeeld maar weer een uur. Scheelt toch weer, en voor de afwisseling is het ook leuk. Wat mij betreft hoeven we absoluut niet naar Duinrell, dit was gewoon een voorstel voor een alternatief pretpark. Iets anders vind ik ook prima!
Duinrell is namelijk ook nog s een heel suf pretpark :P Er zijn geen wilde dingen, alleen maar wat mildere. Best leuk, maar dus niet voor elk wat wils. Naar mijn mening. Het zwembad is wel heel tof, maar het is inderdaad jammer als de groep daarvoor zou moeten splitsen. (Hoewel, dat gebeurd sowieso met een grote groep :wink: ).

@Babs: je kunt idd nooit voor iedereen alles perfect plannen, maar daarom kunnen we het er nog wel over hebben :)

Een safaripark lijkt me trouwens heel gaaf om heen te gaan! Daar ben ik best wel voor... :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 19:39:07 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-02-2012, 19:01:52
Berichten: 25
Zeg ik iets héél geks als mij een grote (indoor) speeltuin erg leuk lijkt? De grootste speeltuinen zijn vaak voor alle leeftijden en in een speeltuin kun je het zelf zo bont maken als je wilt. Iedereen kan weer even kind zijn en je hoeft niet groepsgewijs langs attracties te lopen maar kunt een paar centrale plekken afspreken waar altijd mensen te vinden zijn. Zo raakt niemand kwijt en kun je naar eigen behoefte rondbanjeren.

Als dit geen optie is, lijkt mij het Archeon erg leuk om eens te bezoeken :)

_________________
~ Geef het door ~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 20:13:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-02-2012, 19:01:52
Berichten: 25
Dit is de website van Europa's grootste speeltuin, voor alle leeftijden: http://www.linnaeushof.nl/
Het ligt in Heemstede, vlakbij Haarlem in Noord-Holland. Toegangsprijs is maximaal 11,- (de kartauto's zijn daar niet bij inbegrepen)

Voordelen van de speeltuin:
voor iedereen, ontspannen dagje waarin je toch actief kunt zijn. Je kunt lekker op je gemak rondkuieren. Geen wachttijden op attracties. Een picknickweide waar we even gezamenlijk kunnen picknicken en elkaar wat beter leren kennen. Dat is ten slotte het doel van een meeting: elkaar leren kennen op een ontspannen manier.

Nadelen van de speeltuin:
niet alle speeltoestellen zijn voor ons bestemd. Een speeltuin blijft altijd gericht op kinderen natuurlijk. Het kan er druk worden. Je moet wat geluk hebben met het weer.
(maar de Efteling heeft ook het sprookjesbos en een kinderlijke uitstraling, is vaak erg druk, lange wachtrijen, duur, kans op splitsingen van de groep, ook weergevoelig)

Ik biedt slechts een alternatief. Mij lijkt het heel leuk.

_________________
~ Geef het door ~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 20:36:20 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Mij eigenlijk ook wel!
Misschien niet eens voor de pretparkmeeting, maar voor een andere keer?

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 20:46:22 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Inderdaad een erg leuk idee! Wel vind ik het aantal kleine kinderen op de foto's nogal beangstigend... Is het wel echt ook bestemd voor jongeren/volwassenen en is er niet bijv. een max. grootte voor bepaalde 'attracties'? Daarbij moet het natuurlijk wel echt lekker weer zijn wil zoiets leuk zijn, dus dan denk ik meer aan de zomer.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 13-03-2012, 23:00:55 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Danny, waar woon je? Misschien zou je met iemand mee kunnen reizen die ook naar de meeting gaat en die kan dan aangeven wanneer het tijd is om over te stappen.

Archeon is leuk om te doen, maar dat zeg ik ook vooral omdat ik geschiedenis erg leuk vind. Wat ook altijd leuk is, is iets als het Naturalis, maar ik weet niet of je daar de hele dag mee kwijt bent. Hoe is zoiets? http://www.avontuurfabriek.nl/ Opnieuw ook wel prijzig, maar ik sluit mij wat dat betreft aan bij Babs. Ook kun je er voor kiezen omdat het verschillende activiteiten zijn bij de één wel mee te doen en bij de ander niet, hoewel je dan wel een beetje een splitsing krijgt.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 14-03-2012, 09:56:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
mag ik een tip geven over linnaeushof :P?
Ik heb in mijn hele jongere jaren Nabij Bennebroek gewoont.
deel van mijn jeugd ligt in die speeltuin, schoolreisjes, partijtjes...
Maar het is leuk tot je 7 jaar bent...Daarna ben je te groot, kwam toen vast te zitten in een van die tunnels. :wink:
Het is er leuke plek, maar het enige wat 'volwassenen' nog kunnen is het pirateneiland :lol:

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 14-03-2012, 10:08:44 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
http://www.avontuurfabriek.nl/index.php?mode=text&text_id=46
Oh yeaaaah dit wil ik doen!!

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 14-03-2012, 11:41:21 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ghehehe.. Segway :p
Het voordeel er van is dat je verschillende activiteiten kunt kiezen en mocht je het te duur vinden om met een activiteit mee te doen dan kun je daar zelf voor kiezen. Het scheelt ook als mensen eerder of later weg moeten, want die kunnen zich wel voor activiteiten in schrijven.

Wat mij zelf heel erg leuk lijkt:
- Bowlen
- Lasergamen
- Midgetgolf in het donker
- Beach Volley
- Kruisboogschieten

Anyhow, dat avonturenfabriek ding is maar een ideetje hoor.

Danny, als ik in Delft ben wanneer die meeting is en ik kan dan vind ik het geen probleem om met jou mee te reizen. Dan kan ik je gewoon oppikken in Rijswijk. Of ik nou alleen reis of met iemand die slaapt maakt ook niet uit. :p

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: POLL: ppm 2012, wanneer?
BerichtGeplaatst: 14-03-2012, 11:59:33 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
Dat zijn allemaal leuke activiteiten. Maar het is de traditionele PPM. Een dierentuin, of argeon vind ik op zich nog wel in categorie Pretpark vallen, bij zo'n activiteiten centrum vind ik dat persoonlijk niet het geval. En vaak is dat net zo prijzig als een pretpark dan wel niet prijziger. Misschien zou zoiets wel geschikt zijn voor een zomermeeting.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl