Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:04:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 20:55:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Hey allemaal,

ik heb sinds een tijdje rare gevoelens bij mn 3de oog.
Een soort trekkend gevoel het gebeurd vooral als ik in bed lig en ook heb ik af en toe last van een duidelijk kou front voor mn 3de oog en af en toe pijn steken.

Ik wil graag weten wat het is?
Op internet wordt ik niet veel wijzer dus misschien dat jullie hier wat mee kunnen.

Mvg,
Mike

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 22:02:04 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik heb hier eerder over geschreven, en zal het nogmaals doen omdat het mezelf amuseert (: dit is mijn waarheid, maar kan je misschien inspireren je eigen waarheid te vinden.

Het homo sapiens spp ras is terecht gekomen in een stagnerend evolutieproces. Zweverige types noemen dit Ascentie, materialisten noemen dit "de crisis". Het beestje hoeft maar een naam te hebben.
Ziekenhuizen en superslimme doctoren zorgen ervoor dat zwakkere mensen toch in leven gehouden worden en zwakke kinderen kunnen maken, dus moeten we op een andere manier aantrekkelijker worden voor onze partners. Rijke slapjanussen zijn immers net zo aantrekkelijk als een zweterige gespierde vuilnisman.

ANYHOW.

Het Ascentieproces.

Wanneer je begint te veranderen komen er dingen los in het lichaam. Delen van het celweefsel komen los. In je hoofd, je schedel zijn er vele structuren opgebouwd uit mineralen die door het transformatieproces worden afgestoten.
Dit afgestoten materiaal komt uiteindelijk via de wervelkolom en de zenuwbanen in het celweefsel. Wanneer dit materiaal verwerkt wordt door het lichaam ontstaan verstoringen en oncomfortabele gevoelens in het hoofd, de ogen, de wervelkolom en het zenuwstelsel zoals duizeligheid, hoofdpijnen en een druk in het hoofd (meestal van achter naar voren).
De eerste plaats waar de mutatie begint is in de DNA van de hersenen. Dit veroorzaakt een mogelijk minder functioneren van sommige hersenfuncties. Je zicht wordt aangetast, hoofdpijnen komen op, je gehoor zal veranderen en je mogelijkheid om scherpzinnig te zijn wordt van tijd tot tijd aangetast. Je hoofd begint letterlijk voorzien te raken van materiaal dat kortsluiting kan veroorzaken. Wanneer je dergelijke symptomen ervaart ligt dit dus aan het losmaken en afvoeren van de overbodige materialen.
Een gevolg hiervan is verandering in je humeur. Soms kan je in een opperste stemming zijn en beschikken over veel energie en plotseling kan dit omslaan in een depressie op het moment dat een stukje van je oude wereld als het ware wordt losgeweekt uit je lichaam. Ook kunnen er verstoringen van de oren en de sinus ontstaan als teken van cel transformatie.
Dit zijn verstoringen (verkoudheid, neusloop, hoofdpijn) die door steeds meer mensen worden ervaren. Grote veranderingen in de sinus zijn noodzakelijk omdat die in belangrijke mate zorgen voor het creëren van balans in het lichaam.
En omdat het lichaam door de transformatie van de cellen uit haar balans geraakt worden deze gebieden overgevoelig voor heel veel invloeden van buitenaf zoals biologische toevoegingen die niet van natuurlijke aard zijn. Dit kan ook reden zijn voor het gebruik van goede gezonde voeding en veel puur water (wat overigens super smerig smaakt).

Temperatuurwisselingen in het lichaam zullen steeds vaker worden ervaren vanwege de transformatie van de cellen. Het is alsof je motor wordt herbouwd en de temperatuurmeter wordt veranderd omdat die niet langer voldoet. Ook omdat de bloeddoorlaatbaarheid beter wordt en het bloed dichter aan de oppervlakte van onze huid kan doordringen zal de ervaring van warmer voelen ook toenemen.

Het is bekend dat het derde oog het " portaal is voor andere dimensies " en als eerste het gevolg van het Ascentieproces zal waarnemen. Dit kunnen dus de veranderingen zijn die je voelt, maar uitsluitsel is natuurlijk pas te geven als je er zelf achter komt.


MVG,

Le Licht du Dim

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-03-2012, 21:07:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Mijn visie is dat het gewoon een illusie is van je hersenen.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-03-2012, 21:11:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik denk dat de druk op je voorhoofd een symptoom is van je Super-Ego, die juist dáár psychosomatische sensatie veroorzaakt, doordat jij cultureel geconditioneerd bent met het gebaar dat we daar maken met de wijsvinger. Dit kan er dus op wijzen dat je bijvoorbeeld aanvaringen gehad hebt met je ouders, omdat zij je getikt vonden, of dat je acceptatieproblemen met jezelf hebt.

Nee, zonder gekkigheid, ik heb geen flauw benul. Dimlichts verhaal is wel eens een keer wat anders. En ja, onze hersenen kunnen inderdaad ook een loopje met ons nemen

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-03-2012, 22:17:00 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hoi Mike,

Die pijn bij je derde oog kan worden veroorzaakt door stress. Als je in bed ligt en gaat piekeren kun je ook hoofdpijn krijgen en slecht slapen. Ik weet niet of je op dit moment in een drukke en chaotische fase van je leven zit?

Als je de pijn al heel lang voelt... misschien moet je dan eens langs de huisarts gaan :wink: .

Groetjes,
Blackbird

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 23-03-2012, 17:47:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Uit het verhaal van Dimlicht wordt ik niet echt wijs. Kan het uitgelegd worden in wat simpeler Nederlands.

Ook is er thuis wat gaande waar ik tussen zit als doorgeef luik. Het is aan mij om het wel of niet aan de ene persoon door te geven wat de 1 tegen de ander zegt. De laatste tijd gaat het wel erg ver!

Maar goed ik heb verder geen idee verder waarvan het komt, ik kijk het aan.

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 13-04-2012, 00:48:54 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Mijn eerdere verhaal in simpeler Nederlands;

Doe toch normaal man.

Grapje, ietwat kort door de bocht.


Nee, het is meer een verhaal dat ik lukraak (lees; niburu.nl) uit de lucht heb geprikt.
Een van de dingen die mij uiterst irriteert m.b.t. spirituele denkwijzen is dat men geneigd is lichamelijke kwaaltjes toe te schrijven aan een paranormale oorzaak.
Daardoor wordt direct een medische (normale) aanleiding tot het ontstaan van het betreffende kwaaltje uitgesloten.

Hiermee bedoel ik geen persoonlijke aanval op just--mike of het uiteindelijk wagen van een paranormale oplossing voor de klacht nádat er een kilo pillen tegenaan wordt gesmeten, zonder effect.

Als ik de symptomen begrijp, en dan nog is het afhankelijk van de plaats waar just--mike vindt dat zijn 3e oog zit, lijkt het op een probleem in de voorhoofdsholten.
Dit kán duiden op slijmvliesinfectie, wat voorkomt tijdens en kort na de incubatieperiode van allerhande verkoudheidsvirussen.
Het "kou front" zoals dat wordt omgeschreven kan ook een gevolg zijn van cafeïne-ontwenning. Het nemen van een paracetamol/acetaminophen en een Red Bull shotje zal alle symptomen verhelpen, en misschien zelfs de oorzaak van het probleem wegnemen :p.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 15-04-2012, 22:10:15 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
@Mirror

Het punt bij mij is juist, dat ik echt, echt heel graag wil geloven in "iets" onwerelds. Magie, kosmische kracht, hoe je het ook wilt noemen.
Jammergenoeg wordt ik bij elk glimpje hoop gebitchslapped met een wetenschappelijke onderbouwing die dat kan weerleggen :(
*kijkt naar kiro*

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 15-04-2012, 22:44:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
*Kiro bekent schuld*

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-04-2012, 10:58:17 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Bij mij ligt het niet in het makkelijk weerleggen van de argumenten, maar de slechte argumenten zelf, die ervoor zorgen dat ik nauwelijks tot niet in zulke dingen geloof.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-04-2012, 11:05:51 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
@Tom: bedoel je slechte argumenten VOOR het bestaan van het paranormale?
Daar zou ik me dan ook bij moeten aansluiten.. voor zover ik hoor en lees is het altijd; JIJ moet het voelen.

Ik ken mensen die uren lang over hun geesten en gidsen konden praten (en ik was daar ook een van), maar zodra je dan vroeg "kun je het mij laten zien/horen/voelen", dan was het altijd "Neuh. Je moet het zelf ontdekken".

SCREW YOU EMT JE ZELFONTDEKKNEaklfdh;lksdjhgk


Of van die lui die zeggen: "Nee, je wilt het te graag" xD

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 22-04-2012, 13:02:54 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Dat bedoelde ik, ja:P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 28-05-2012, 10:30:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-01-2012, 15:47:22
Berichten: 75
Je bent bezig met het derde oog 'te openen', je chakra ontwikkeld zich goed.
Naarmate je spiritueel ontwikkeld zul je op verschillende plaatsen op je lichaam steken, pijn enzo kunnen gaan voelen.
Hetgeen is, het menselijk lichaam moet zich iedere keer opnieuw aanpassen als je bewuster wordt. Veel mensen zijn onbewust het lichaam is niet geëvolueerd om hoge levels goed aan te kunnen. Het kost tijd om je aan deze spirituele input van energie te wennen, verzet je niet tegen die pijn of andere symptomen. Laat het er gewoon zijn het trekt zich uiteindelijk bij. Het kan helpen om je op de pijn te concentreren, de pijn zal even toenemen, maar als je doorzet zal het uiteindelijk loslaten.
Naarmate je bewuster wordt zul je je steeds beter voelen, je zult ook uiteindelijk een energie stroom door je lichaam voelen. Die loopt van bovenste gedeelte van het hoofd tot aan het onderste gedeelte van de ruggengraat (ook wel kundalini genoemd). Zo zijn er wel meer dingen, het hoort bij het spirituele proces. Veel sterkte, want je bent waarschijnlijk goed op weg.

_________________
One does not need to make the sun shine for it always shines.
One simply needs to remove the clouds to let the light come through.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gevoelens derde ooog
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 18:38:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-06-2012, 20:29:38
Berichten: 58
Locatie: Drenthe
als het veel gebeurt voor je gaat slapen dan is dit een tip:

en je gaat veel te veel nadenken voor je gaat slapen zal je mischien je nachtrust kunnen verbeteren ik heb ergens gelezen dat als je piekerd over dingen voor het slapen je ook heel rot voelt mischien moet je een andertijdstip van de dag uitzoeken om even natedenken en wat rustigger aan doen voor het slapen want je hersens zitten voor het slapen gaan in een (hoe zeg je dat) overgang naar de slaap neem in iedergeval even 10 minuten rust voor het slapen zoals even lezen of even tekenen,

hoop dat je er wat aan hebt en zo te zien zijn er meer tips dus het komt wel goed,

harmonie, licht en groetjes van isa,

_________________
Niemand is jouer dan jou


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl