indigo... tjah... hokjes hokjes hokjes...
een naampje... met allemaal 'symptomen en kenmerken'
en natuurlijk een enorme kick voor het ego... als je jezelf er in herkent..
want zeg nou zelf! alles word gerechtvaardigd... en in eens ben je bijzonder en cool...
ach mensen verzinnen wat.
het leven is 1 grote comedy
kijk goed om je heen...
het is echt waar... life is just a dream in an amusement park
...
http://www.youtube.com/watch?v=iMUiwTubYu0alles wat we geloven is een nieuwe droom die we voor onszelf scheppen... en vervolgens maken we deze echt en de realtiteit... en ankerd in ons gevoelsleven gedachtengangen... onze daden worden er op afgestemd... ons karakter...
tot we de dingen die we geloven of dat leventje zat zijn... en we beginnen weer opnieuw... met iets nieuws te geloven... whatever... je kunt alles zijn en zelfs de betekenissen geven we er zelf aan...
zelfs de opening van dit topic... het verhaal om de indigo kinderen is een geloof, een belevingswereld... en mensen die het ook cool en mooi vinden genieten er van en spelen er in mee...
het zo leuk om met je volle bewustzijn de wereld te zien, helemaal openminded... het grotere geheel en het grotere plaatje zien....
het is 1 groot schouwtoneel en iedereen speeld een rol...
en dit is weer mijn droom... mijn verhaal... mijn kijk op het leven.. en daardoor ervaar ik het weer op deze manier...
echt geweldig! het universum is echt wonderbaarlijk hoe het met bewustzijn speeld!
en dit tot in de eeuwigheid...