hey,
ik zelf ben volgens mij ook wel helderhorendheid aan t ontwikkelen..
k heb de laatste tijd wat vaker ' bijna '-uittredinge en dan hoor ik of mensen praten of zoals 2 dagen terug een lied afgespeeld in m'n hoofd, maar het was alsof ik er ook echt bij was.. was wel mooi opzich!
toen ik die muziek hoorde, had ik ook hele gesprekken 'in mn hoofd' met mijzelf.. wat denk ik mijn gids was die tege me praatte want het waren positieve dingen! wat ik wel eve kon gebruiken...
ook heb ik wel is , toen ik in m'n bed lag gewoon wakker alleen ook een soort uitreding had, iemand iets hore zegge in m'n oor, alsof iemand gewoon echt in m'n oor aan t fluistere was.. wat er gezegd werd weet k nie meer. kon t ook nie echt verstaan..
vaak krijg ik ook die hele erge steken door me oor, of ruizingen en een vervelende piep die lang duurt.. maar ja daarna gebeurd er niks meer.. dus misschien blokkeer ik het op de 1 of andere manier dan weer..
tijdens mijn 'uittredingen' hoor ik vaak stemmen, door elkaar heen praten, kinderstemmetjes lijken het wel alleen kan ik nie verstaan wat het is, en vind het ook wel eng omdat het allemaal door elkaar heengaat en dan schrik k altijd weer terug in me lichaam..
ook ben ik 1 keer teruggegaan tijdens een ' uittreding' naar 1 van me vorige levens..(waar k pas 1 jaar later achtergekomen ben) en daar hoorde ik mensen schreeuwen naar me dat ik dood moest en da k niet mocht leven, da ik het niet waard was..
pas heb ik dus een regressie gedaan.. en k kwam precies op deze zelfde 'plek' uit... dus dat was wel eve bizar.. maar goed..
waarschijnlijk is dit zich ook aan t ontwikkelen ofzo..
weet er voor de rest niet zoveel van af hoor.. maarja heb nog alle tijd..
wou dit ff typen
, nog andere mensen met zulke dingen?
byebye