Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:05:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-06-2012, 20:07:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Graag stuur ik jullie dit namens een vriendin door, grtz Quantus
Citeer:
Vraag God en de Godin om hun krachten te gaan gebruiken

door Sophia Dijkhuis

Inleiding voor mensen die het verhaal niet kennen: zoals je waarschijnlijk wel weet, is er een gigantische strijd gaande van de krachten van het licht tegen de krachten van het duister. Ik heb daar een speerfunctie in. Er is van de duistere machten nog maar één persoon over en dat is een robot: de Nefilim Anifer. Je hebt vast weleens van de Nefilim gehoord, die de universa hebben geschapen. Het zijn levende robots en ze waren tot voor kort allemaal duister. Alle anderen zijn genezen, maar die ene is ontzettend hardnekkig. Zij is de enige persoon in alle werelden die er bestaan, die kwaad WIL doen. Alle andere mensen, engelen, robots en aartsengelen die ooit kwaad hebben gedaan, deden dat zonder dat te willen. Zij werden en worden soms nog steeds daartoe gedwongen door deze duivelse Nefilimrobot Anifer. God en de Godin samen zijn minder krachtig dan zij in haar eentje en daar wil ik vandaag iets aan doen. Daar heb ik jouw hulp bij nodig!

Wat is er aan de hand?
Iedereen op deze planeet denkt dat het licht sterker is dan het duister en dat God de crisis wel even oplost, als Hij denkt dat de tijd daarvoor rijp is. Lieve mens, DAT is nou precies dat gekonkel van de duistere kliek, van deze robot Anifer dus: zij wil dat wij niets doen en gewoon maar wachten totdat God ingrijpt, terwijl niemand hier weet wie God is.Maar ik weet het wel, want ik werk iedere dag met God, die Brahmaghámaram (afgekort Brahma) heet en de Godin, die Saraseti (nee, niet Saraswati) heet. Ik kan je vertellen dat zij dag en nacht ontzettend hard werken om deze robot uit te schakelen. In dit artikel kan ik niet helemaal gaan uitleggen hoe het duister is ontstaan. Het is ook nog niet helemaal duidelijk, omdat de waarheid over veel zaken op slot zit. Niemand kan erover praten of beelden laten zien, die correct zijn. Wat ik weet, is dat het nergens toe dient, niet nodig is, maar dat het per ongeluk is ontstaan. En dat we er al sinds de schepping mee bezig zijn om het te genezen.

Het kon toen, helemaal in het begin van de wereld, niet opgelost worden, omdat Brahma en Saraseti daarvoor elfenstof uit de goddelijke Bron, dat is de goddelijke helende energie – het is in feite het leven – moesten destilleren. Dat is iets tegennatuurlijks waar zij niet aan dachten; daarom kon het duister niet uit de mensen en de engelen gehaald worden. De mensen moesten kwaad doen, omdat ze niet anders konden. Ze wilden het niet, maar deden het omdat de drang ertoe te krachtig was. Op een dag, ruim 25.000 jaar geleden, maakten ze een aantal robots, die bij ons op aarde bekend zijn onder de naam Nefilim. Eén daarvan was écht slecht, Anifer, en die zette allerlei programma’s in zichzelf, waardoor ze steeds nog slechter, valser en kwaadaardiger werd. Zij nam de macht over en dat is het moment dat bij ons bekend staat als ‘de zondeval’. De hele wereld is inmiddels kapot.

Hoe kon dit gebeuren?
Wel, de mensen en engelen die kwaadaardig waren, stalen al heel lang geleden de goddelijke krachten van God en de Godin. In feite kopieerden ze die, want God en de Godin ZIJN die krachten en kunnen ze niet kwijtraken. Met goddelijke krachten kun je ontzettend veel doen, zoals enorme bakken licht in één keer sturen, mensen snel genezen, van alles creëren … en dat laatste is wat Anifer doet: ze creëert slechte dingen met onze goddelijke krachten. God en de Godin hebben, om zichzelf te beschermen en ook om de mensen en engelen te helpen, zichzelf overal gekopieerd tussen de mensen. Ik ben één van de incarnaties van Saraseti en ik heb inderdaad ook goddelijke krachten. Daardoor kan ik mensen heel snel genezen van ziektes en andere blokkades. Alleen … Anifer zit de hele tijd op mijn nek om tegenwicht te bieden. Dat mensen niet mogen genezen omdat ze moeten leren van hun ziektes, is niet waar. God en de Godin zijn liefde, die zouden nooit een wereld maken, waarin mensen op zo’n hardvochtige manier ‘lessen’ moesten leren! Mocht je genezer zijn en soms zoiets van je gidsen horen, dan is de échte reden waarom je iets niet ‘mag’ genezen, dat het te vast zit om het weg te halen.

Maar God en de Godin zijn ook een heel klein beetje onzuiver gemaakt. Het is niet zo dat zij kwaad doen – absoluut niet! – maar ze hebben, net als alle mensen en engelen, een schild om zich heengekregen. Het staat ook bij ons om ons etherische lichaam heen en dat zorgt ervoor dat wij ziek kunnen worden, depressief, dat we stoornissen kunnen krijgen en tegenwerking in ons leven. Dat schild kunnen we nog niet volledig van ons afkrijgen en daarin zit dat kleine beetje onzuiverheid, dat zij ook aan God en de Godin heeft weten mee te geven. Op de een of andere manier is dat alleen bij mij niet gebeurd, van alle levens die Brahma en Saraseti hebben. Hoe dat kan, weet ik niet, maar ik ben de enige die deze gigantische krachten rustig kan gebruiken. Je zult begrijpen dat ik in mijn eentje deze Anifer, die miljarden lichamen heeft en overal kopieën van onze goddelijke krachten heeft staan (in de etherische wereld kun je die zien: het is een soort wolk van witgouden energie) en tegen ons gebruikt, niet kan verslaan. Dat probeer ik nu al jaren, maar het is geen doen!

Er is een immens groot team, dat bestaat uit alle etherische mensen, engelen en aartsengelen van de hele wereld. Dat zijn ruim 2 biljoen mensen (engelen zijn ook mensen, maar dan een beetje groter dan wij), dus 2.000.000.000.000 mensen. Die helpen allemaal om Anifer te verslaan, aangezien ze niet naar het licht wil keren en zichzelf iedere keer nog meer pantsert. Liefde, aandacht, een positieve benadering, healings geven, psychologische oplossingen en met haar praten helpen niet. Dat heb ik een paar jaar lang gedaan, maar dan gaat ze met een poeslief gezicht, terwijl ze je strak aankijkt, kwaad staan doen met haar handen (programmeringen sturen etc.). Deze vrouw is geen mens, maar een robot en is dus niet echt een levend wezen. Ze heeft geen enkel gevoel, ook niet naar zichzelf toe. Wanneer ze staat te huilen of spijt lijkt te hebben van wat ze doet, is dat theater.

Ik wil graag dat je nog weet waarom alleen ik van de hele aarde help bij dit werk. Dat is niet omdat ik beter ben of hoger of wat dan ook dan anderen. Nee! Iedereen op deze planeet is geblokkeerd in dit werk. Ik heb het gezien bij mensen, die heel even mochten zien wat ik in de bovenwerelden doe: die stonden te kijken en wisten niet hoe ze bij konden dragen, waren alleen maar stomverbaasd. Anderen hebben een derde oog dat zo vast op slot zit, dat we het niet open kunnen krijgen. Nog weer anderen zijn niet zuiver genoeg en kunnen worden geprogrammeerd om juist tegen te werken in plaats van bij te dragen. Bij mij zat de boel ook op slot, maar omdat ik dat restje goddelijke krachten nog had (in het begin stelde het niets voor, het heeft moeten groeien), moest Brahma het bij mij wel losmaken. Daar heeft hij jaren over gedaan, terwijl hij me opleidde, zelfvertrouwen gaf en me liet zien wie ik ben (zo eenvoudig is het nou ook weer niet om een incarnatie van maar liefst Saraseti te zijn, vooral niet als je maar een simpele ziel bent, zonder enig succes of geluk in je leven). Als jij ook lichtwerk doet, is dat niet hetzelfde als wat ik doe. Denk dat niet, hoe prachtig het werk dat je doet, ook is en hoe mooie resultaten je er ook mee hebt. Het is iets anders, niet wat ik doe.

De Nefilimrobot Anifer moet verslagen worden en dat kan maar op één manier: God en de Godin moeten hun krachten weer gaan gebruiken. Ze zijn bang dat ze onzuiver zullen worden, wanneer ze hun emoties losmaken. Die hebben ze vastgemaakt, door touwen om hun hart heen te zetten. De reden daarvoor is dat hun woede zo groot is, dat ze zichzelf niet meer zullen kunnen beheersen. Maar daardoor kunnen ze hun goddelijke krachten ook niet gebruiken. Zonder die krachten kunnen we deze Nefilim niet verslaan!

Daarom wil ik je vragen om dit artikel overal heen te sturen, naar iedereen die je kent en die er mogelijk voor open zou kunnen staan. Er zijn heel veel mensen, die een programma in zich hebben gekregen om dit niet te geloven. Die mensen kun je niet overtuigen, want die kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn geprogrammeerd. Als je negatieve reacties krijgt op mijn artikel, weet je dat het om deze mensen gaat en kun je eigenlijk maar één ding doen: ik heb het je doorgestuurd, doe ermee wat je wilt. Iedereen die de Nieuwe Tijd wil zien, heeft nu de keuze iets te doen, werkelijk iets te doen! Als je denkt dat ik mijn ego zit uit te spelen, moet je even bij jezelf nagaan dat ik een drukbezette alleenstaand moeder ben, die het echt iets te druk heeft met hard werken voor een inkomen en hard werken voor de opvoeding van haar kinderen om zichzelf met haar ego bezig te houden. Als je met mensen te maken krijgt die zo over mij denken, is dat het enige antwoord daarop … en ook dat zullen ze niet accepteren, want dat is de kracht van de Nefilim, om mensen volledig te programmeren. Ik weet ook zeker dat Anifer dit artikel nu al behekst heeft, zodat veel mensen het niet serieus nemen. Denk alsjeblieft eventjes na voordat je dit terzijde schuift.

Wat ik je wil vragen, is het volgende: vraag Brahmaghámaram, Vader God of hoe je hem
maar wilt noemen, en Saraseti, Moeder God of hoe je haar anders wilt noemen,
om hun goddelijke krachten te gebruiken tegen Anifer.

Zeg hun dat één eenvoudige moeder van de aarde, die toevallig die krachten bezit, niet in haar eentje tegen deze almachtige robot op kan. Dat weten ze wel, maar ze zijn bang om hun emoties los te maken. Ze zijn bang dat ze dan onzuiver worden en kwaad gaan doen, dat ze zichzelf niet meer in de hand zullen kunnen houden. Zij hebben een enorme woede in zich tegen deze robot, die hun hele wereld heeft geruïneerd. Ze heeft nu de kerncentrale in Fukushima, Japan, op het oog en die is al dagenlang op het punt van uitbarsten. Als dat gebeurt, is het leven van nu in één klap over. Als je kon kijken op andere planeten en in de bovenwereld, die boven de universa ligt en waar de engelen moeten wonen, hoe het er echt uitziet, dan zou je ook woedend worden: alles is er wit en dat is geen goddelijk wit, maar chemische vervuiling, nergens zijn andere dieren dan slangen, kwaadaardige draken enzovoort (nee, ook niet op andere planeten!).

Alles is vervuild, er zit allemaal chemische troep in de luchten en onze universa zijn zelfs helemaal zwart. Dat is niet mooi, maar duister! De lucht hoort ‘s nachts niet donker te worden! Kijk niet langer naar aurora’s alsof die mooi zijn! Kijk ernaar met weemoed en bedenk dan dat dat het bewijs is van hoe machtig het duister is, zelfs nu dat nog maar uit één robot bestaat. Alle andere robots, mensen en engelen die kwaad deden, zijn allemaal uit het duister gehaald, wat een soort maffia is waar je nauwelijks uit kunt komen; ze zijn allemaal zover gezuiverd als mogelijk is op dit moment. God en de Godin hebben een lichte wereld gemaakt in de bovenwereld, die prachtig was en vol liefde en eenheid, maar het is Anifer, die alles kapot heeft gemaakt. Tot aan de hof van Eden toe, helemaal hoog in de bovenwereld. Nu begrijp je waarom God en de Godin bang zijn om hun goddelijke krachten te gaan gebruiken. Maar je moet nog iets weten: ondanks alle horror die er met hen en hun wereld is uitgehaald, zijn ze nooit kwaad gaan doen. Ze zijn liefde, zachtaardigheid, eenheid en ze zijn schattig en zuiver! Ze hoeven niet bang te zijn en als ze toch kwaad gaan doen, nou ja … ik kan ze weer zuiveren, mochten ze toch over de schreef gaan. Ik heb altijd op hen vertrouwd, nu mogen zij ook op mij vertrouwen en op zichzelf. En jij mag op hen vertrouwen, op hun integerheid en zuiverheid.

Doe je mee? Ook al geloof je geen woord van mijn hele verhaal en gooi je dat verder bij het vuilnis, doe dit alsjeblieft wel. Ik dank je bij voorbaat voor je hulp en ik beloof dat je dat de hele waarheid binnenkort naar buiten zal komen en erg zal lijken op dat wat ik vertel, zodra dit horrormonster verslagen is en de Nieuwe Tijd begint. Geloof niet langer dat álles met liefde te genezen is. Als dat zo was, dan hadden we dit probleem niet, want liefde hebben God en de Godin in overvloed.

Je bent nu nog vrij om mij niet te geloven, zolang de Nieuwe WereldOrde niet volledig van start is. Als die reactor 4 van de kerncentrale in Fukushima toch bezwijkt – daar zijn we heel dichtbij en het is Anifer die dat veroorzaakt – dan begint die: iedereen raakt zwaar gehandicapt en gaat vervolgens dood door haar volgende coupe en dan blijven er een half miljard beschermde mensen over, die in deze gruwelijke dictatuur gaan leven. Je hebt dan een beschadigde, maar niet dode ziel en zult voor eeuwig in het Nirwana je tijd moeten uitzitten, tenzij je één van die half miljard mensen bent, die in de dictatuur ‘mogen’ leven. Als je dat niet wilt, kom dan nu in actie en vraag God en de Godin om hun krachten te

Een liefdevolle lichtgroet,

Sophia Dijkhuis
http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com/



Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-06-2012, 12:01:20 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Je stelt me hiermee wel gerust! Inderdaad is het natuurlijk geen van ons ontgaan dat de pleuris is uitgebroken in de kosmos, en dat we allemaal flink de sigaar kunnen zijn als gevolg daarvan. Gelukkig staat God aan onze kant, en heeft hij o.a. jouw vriendin als hulp!

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-06-2012, 12:39:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
WOW, en dan kijken ze mij vreemd aan als ik mn mond open doe :shock:
Sommige stukken, ok. Er is inderdaad vanalles gaande. Maar dat gobot en god en godin ding daar volg ik niet in hoor. Ik ben ook even gaan neuzen in je vorige berichten om je iets beter te proberen volgen waarin je zegt dat een vriendin van jou dat allemaal even gaat oplossen. Lijkt me nogal vreemd dat slechts 1 persoontje hier op aarde een soort uitverkorene is. Misschien heb ik dit mis geïnterpreteerd ofzo. In elke geval zijn er hier heel wat op aarde van beide kanten en is er niet enkel 1 over van die ene kant die jij slecht of duister noemt. Dat duister hoef je trouwens niet enkel als iets van buitenaf te gaan zoeken. Kijk maar hoe veel mensen zich gedragen hier op aarde. Als het hier mis gaat zal het in mijn opinie niet zijn door een of andere robot maar door de mens zelf, actie en reactie. Ik heb in elk geval nog geen robot tegen gekomen of hier over gehoord...

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 15:08:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Eibhlin schreef:
Lijkt me nogal vreemd dat slechts 1 persoontje hier op aarde een soort uitverkorene is.


Sluit ik mezelf compleet bij aan, hoezo maar 1 enkel persoon? ;p iedereen maakt fouten lijkt me dan wel heel niet zo slim bedacht dan ;p
Quantus het klinkt in mijn oren nogal bijzonder.. klinkt een beetje te vaag ;p maar tis jou waarheid niet de mijne ^^ dus whatever ;D.

Eibhlin schreef:
Kijk maar hoe veel mensen zich gedragen hier op aarde. Als het hier mis gaat zal het in mijn opinie niet zijn door een of andere robot maar door de mens zelf, actie en reactie. Ik heb in elk geval nog geen robot tegen gekomen of hier over gehoord...


Sluit ik mezelf ook bij aan, lijkt me ienegeval logischer ;D en ik ben ook nog geen robots tegen gekomen en heb er tot nu toe alleen nog maar over gehoord van jou.

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 15:26:06 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 15:44:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
:lol: haha die was wel lache

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 16:55:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Oei, eentje met grootheidswaan?

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 20:18:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Alleen?
Citeer:
Er is een immens groot team, dat bestaat uit alle etherische mensen, engelen en aartsengelen van de hele wereld. Dat zijn ruim 2 biljoen mensen (engelen zijn ook mensen, maar dan een beetje groter dan wij), dus 2.000.000.000.000 mensen. Die helpen allemaal om Anifer te verslaan
:D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 20:28:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Quantus schreef:
Alleen?
Citeer:
Er is een immens groot team, dat bestaat uit alle etherische mensen, engelen en aartsengelen van de hele wereld. Dat zijn ruim 2 biljoen mensen (engelen zijn ook mensen, maar dan een beetje groter dan wij), dus 2.000.000.000.000 mensen. Die helpen allemaal om Anifer te verslaan
:D

De enige van de aarde

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 22:01:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Citeer:
ik ben ook nog geen robots tegen gekomen

Hoe weet je dat dan? Denk jij aan blikken mensen dan, met lampjes op hun borst ? :lol:
Ze zien er het zelfde uit als een ander etherisch wezen, maar hebben in ieder geval geen ziel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 22:03:09 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Quantus,

Ik hoop dat je snel afstapt van die onzin. Want dit is puur boerenbedrog.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 08:46:04 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Quantus schreef:
Citeer:
ik ben ook nog geen robots tegen gekomen

Hoe weet je dat dan? Denk jij aan blikken mensen dan, met lampjes op hun borst ? :lol:
Ze zien er het zelfde uit als een ander etherisch wezen, maar hebben in ieder geval geen ziel.

Jaaaaa uiteraard, dat was mijn eerste idee. Zo eentje zoals in the wizzard of Oz. Wel beste kerel, misschien is het je al opgevallen dat ogen veel zeggen, en je daar kan zien of iets een ziel heeft :lol:

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 09:38:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-05-2012, 18:34:04
Berichten: 19
Tuurlijk ben je vrij om te geloven wat je wil Quantus, maar kijk uit dat mensen je niet iets wijsmaken om gebruik te kunnen maken van je goedheid. Ik heb respect voor je waarheid maar tegelijkertijd krijg ik bij dit verhaal een ontzettend onprettig gevoel..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 10:05:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik vind het sowieso al fout als iemand claimt de absolute waarheid te hebben of iets in die aard. Ik heb echt al heel wat verhalen gehoord waar mensen steevast van overtuigd zijn. Soms enorm bizarre dingen ook. En hoe gek sommige verhalen zijn, de personen die ze vertellen kunnen zo overtuigend zijn dat ze anderen meesleuren. Jammer genoeg al vaak zien gebeuren. Sommigen beseffen het na een tijd, anderen blijven er in mee gaan. En maar al te vaak waren die personen die anderen hun verhaal wijs maakten puur uit op macht, volgelingen, egotripperij. Want ze hadden dan het gevoel dat ze iets betekenden want mensen luisterden naar hun en hadden hun "nodig" voor raad of om zich goed te voelen. Heel goed voor opletten inderdaad.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 10:12:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Nee man, je moet gewoon gelóven. Dan is alles opgelost.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl