Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:57:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 18:32:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Eibhlin schreef:
bartb schreef:
En eibhelin(weet niet of ik het nu goed schrijf:$) jammer genoeg kom ik niet vak bij een arts:p en al helemaal niet voor die medicijnen! Kom ze maandelijks ophalen bij de dokter.. Voor de rest gaat ik nooit naar een arts.. Of ik moet echt iets fysieks hebben zoals me been gebroken ofzo:p of er zit weer eens een stukkie ijzer in me oog:p

Maar terug komende op je chronische darmaandoening.. Het kan natuurlijk wel iets zijn.. Maar als jou gevoel zegt dat het niet zo is! Wie ben jij dan om te geloven dat je aan de medicijnen moet! Ik zou als ik jou was eerst info op te zoeken over chakra's enzo, en begin dan met chakra meditatie of hoe je het ook wil noemen:p.. Denk dat als je je gevoel volgt dat je er wel uit zal komen! Maar mocht je vragen hebben? Stel maar hr:p

Maar mocht je nou niet van je klachten af komen zou ik daarna toch maar voor een extra onderzoek gaan kijken of er echt niks is! Maar als je zelf al voelt dat het iets anders is.. Verdiep je dan in dat waar jij denkt dat je probleem ligt!!

Ja ik ben ook op dat gebied gaan zoeken. Maar ik wist de oorzaak al snel. Ik jaag me veel te snel op en krijg zo snel stress, dit zet zich automatisch op mn buik. Ik kreeg dit ook na enkele jaren van constante stress. Dus ik ben er van overtuigd als je dit onder controle krijgt, je ook wel degelijk kan beter worden en er niet zoiets is als chronisch. Volgens mij blijf je idd chronisch ziek omdat velen zich in die soort slachtofferrol gaan steken van "och arme ik, ik ben ziek en ga nooit genezen".


Haha dit is precies hoe ik er ook over denk! Maar mag ik je vragen hoe je aan die info kom? Of ook zelf bedacht?? Anders weet ik wel hoe je er aan kom!:p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 18:36:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
Eibhlin schreef:
bartb schreef:
En eibhelin(weet niet of ik het nu goed schrijf:$) jammer genoeg kom ik niet vak bij een arts:p en al helemaal niet voor die medicijnen! Kom ze maandelijks ophalen bij de dokter.. Voor de rest gaat ik nooit naar een arts.. Of ik moet echt iets fysieks hebben zoals me been gebroken ofzo:p of er zit weer eens een stukkie ijzer in me oog:p

Maar terug komende op je chronische darmaandoening.. Het kan natuurlijk wel iets zijn.. Maar als jou gevoel zegt dat het niet zo is! Wie ben jij dan om te geloven dat je aan de medicijnen moet! Ik zou als ik jou was eerst info op te zoeken over chakra's enzo, en begin dan met chakra meditatie of hoe je het ook wil noemen:p.. Denk dat als je je gevoel volgt dat je er wel uit zal komen! Maar mocht je vragen hebben? Stel maar hr:p

Maar mocht je nou niet van je klachten af komen zou ik daarna toch maar voor een extra onderzoek gaan kijken of er echt niks is! Maar als je zelf al voelt dat het iets anders is.. Verdiep je dan in dat waar jij denkt dat je probleem ligt!!

Ja ik ben ook op dat gebied gaan zoeken. Maar ik wist de oorzaak al snel. Ik jaag me veel te snel op en krijg zo snel stress, dit zet zich automatisch op mn buik. Ik kreeg dit ook na enkele jaren van constante stress. Dus ik ben er van overtuigd als je dit onder controle krijgt, je ook wel degelijk kan beter worden en er niet zoiets is als chronisch. Volgens mij blijf je idd chronisch ziek omdat velen zich in die soort slachtofferrol gaan steken van "och arme ik, ik ben ziek en ga nooit genezen".


Haha dit is precies hoe ik er ook over denk! Maar mag ik je vragen hoe je aan die info kom? Of ook zelf bedacht?? Anders weet ik wel hoe je er aan kom!:p

Beetje combinatie van goede raad en zelf bedacht :) Ik denk nogal veel over zaken na en vaak springen er dingen in mn oog die ik erg vreemd vind. Dan ga ik er even op doordenken, kom tot een conclusie en als ik juist zit hoor ik het wel :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 18:41:24 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Kiro schreef:
Citeer:
Zoals ik al in meerdere posts heb geschreven geloof ik niet meer in psychische aandoeningen zoals adhd/add, of andere zogenaamde ziektes die verzonnen zijn! Het klopt dat die mensen problemen hebben maar geen gedragsproblemen! Zij staan op een bepaalde manier open voor enrgien die we onbewust opvangen.
Sommige dingen worden veroorzaakt door de hormoonhuishouding en afwijkende verhoudingen in gehaltes van neurotransmitters, om maar eens wat te noemen. Daarmee hebben we het dus niet over 'energieën'.

Als je niet wil geloven in psychische aandoeningen, en dat er geen sprake is van gedragsproblemen: prima, maar als iemand zich op de meest gruwelijke en perverse manier bezighoudt met je ontvoerde kinderen, dan weet ik niet hoe je dat wil noemen...

Citeer:
Deze aandoeningen zijn alleen maar verzonnen zodat er vollop medicijnen(is niks anders dan drugs!
Psychologen werken op basis van dergelijke diagnosemiddelen, zoals in de DSM IV vermeldt. Zij verdienen zelf niets aan de farmacie. En dan nog: die man die jouw kinderen ontvoert voor godgeklaagde dingen, kun je dat geen naam geven? Is de naam daarvoor verzonnen?

Misschien heb jij persoonlijk slechte ervaringen met de psychologie, dat kan gebeuren. Dat zou ook helemaal niet leuk zijn voor je, als dat zo is, maar op basis daarvan kun je niet de complete psychologie en psychiatrie overboord gooien.


Laat duidelijk zijn dat ik het niet heb over ALLE psychise aandoeningen!

En nog iets.. Het dsm hand boek word gemaakt door een bedrijven en instanties waar weer wel aan dit soort gevallen verdient wordt! En wil ook niet de hele psychische wereld onderuit halen! Want voor vele dingen heb ik ook geen verklaring! Laat duidelijk zijn dat ik het heb over de MEESTE aandoeningen, zoals adhd, autisme, chronischeaandoeningen, schytsofrenie, en nog wel meerdere aandoeningen! En het is ook niet zo dat ik niet geloof in die aandoeningen! Ik zeg alleen dat het in de meeste gevallen zo is!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 18:58:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Het ding is ook, naar mijn gevoel toch. De pillen industrie is big business geworden en naar sommige ziekten word amper tot geen onderzoek gedaan. Ik ben overtuigd dat er zeker wel heel wat mensen met goede bedoelingen werken als dokter enzo maar wees eens eerlijk. Waar verdienen ze het meest aan? Een chronisch zieke die elke dag pillen slikt, elke maand op controle komt en dus visite betaald, elke maand bloedonderzoeken. Of iemand die ze na een kleine of grote behandeling kunnen genezen? Dan weet je toch wel genoeg volgens mij.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:04:06 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
[quote="Eibhlin"]Het ding is ook, naar mijn gevoel toch. De pillen industrie is big business geworden en naar sommige ziekten word amper tot geen onderzoek gedaan. Ik ben overtuigd dat er zeker wel heel wat mensen met goede bedoelingen werken als dokter enzo maar wees eens eerlijk. Waar verdienen ze het meest aan? Een chronisch zieke die elke dag pillen slikt, elke maand op controle komt en dus visite betaald, elke maand bloedonderzoeken. Of iemand die ze na een kleine of grote behandeling kunnen genezen? Dan weet je toch wel genoeg volgens mij.[/quote)

Heb je el eens dingen opgezocht over helderwetendheid?(voor zover daar informatie over te vinden is:p)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:07:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
En heb je al eens geprobeerd om de naam van je engelgids te achter halen?;-)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:11:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
En heb je al eens geprobeerd om de naam van je engelgids te achter halen?;-)

Ja die weet ik als heel mn leven, maar het zijn er 3 eigenlijk. Enkel van die laatste weet ik de naam niet. Niet zo belangrijk naar mijn gevoel.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:17:46 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Eibhlin schreef:
bartb schreef:
En heb je al eens geprobeerd om de naam van je engelgids te achter halen?;-)

Ja die weet ik als heel mn leven, maar het zijn er 3 eigenlijk. Enkel van die laatste weet ik de naam niet. Niet zo belangrijk naar mijn gevoel.


Haha wat keurig! Ik ben er echt na jaren onderzoek er pas achter!! Van 1 wist ik me hele leven al.. Dat is de opa van me vader.. Maar van me hoofdgids weet ik nog niet zo heel lang! En heb wel vaker het gevoel dat er meer bij me zijn.. Maar dit kunnen ook andere zijn


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:22:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
Eibhlin schreef:
bartb schreef:
En heb je al eens geprobeerd om de naam van je engelgids te achter halen?;-)

Ja die weet ik als heel mn leven, maar het zijn er 3 eigenlijk. Enkel van die laatste weet ik de naam niet. Niet zo belangrijk naar mijn gevoel.


Haha wat keurig! Ik ben er echt na jaren onderzoek er pas achter!! Van 1 wist ik me hele leven al.. Dat is de opa van me vader.. Maar van me hoofdgids weet ik nog niet zo heel lang! En heb wel vaker het gevoel dat er meer bij me zijn.. Maar dit kunnen ook andere zijn

Geven zij je ook raad ivm dit soort zaken? Ik heb geen gids die familie van me was in dit leven. Tenzij ik er sinds kort eentje bij heb... De 3 die ik heb komen van elders met namen die ik soms gewoon vergeet :? en een gids die ik eigenlijk heel zelden zie was mn vader in een vorige tijd hier op aarde.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:27:55 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
bartb schreef:
Maar als mensen zich eerst eens leren ''aarden'', moet je eens kijken hoeveel adhders al verholpen zijn!

Op welke manier denk je dat aarden een rol van betekenis zou kunnen spelen bij het verhelpen van ADHD? Ik zie het verband niet zo. Leg dat eens uit.

bartb schreef:
Waarom ik denk dat mensen zich generatie op generatie meer aan het open stellen zijn.. Feit is dat er vroeger ook mensen waren die dit al hadden! Maar nog niet zoveel als nu. Vroeger werd algemeen door bijna iedereen aangenomen dat het spirituele en het paranormale onzin was en dat dit alleen voor priester, monniken etc was weggelegd!

Deels wel, maar bedenk je ook dat er vroeger enorm veel bijgeloof was... mensen geloofden veel meer in (klop)geesten, kwade demonen en weet ik het. Het spirituele als in een geloof werd juist door bijna iedereen aangehangen. Waarom denk je dat geestelijken zo'n hoge status hadden in bijvoorbeeld de middeleeuwen? Bijna iedereen had vroeger een symbool in huis hangen om kwade geesten af te weren. De hoeveelheid mensen die spiritueel zijn veranderd niet echt, het is eerder in een ander jasje gegoten.

bartb schreef:
Hoe merk ik dit? Ik zie en voel dit om me heen gebeuren.. Als je het weet, en je ziet de problemen op de wereld verergeren en de gedachten van mensheid slaan op hol door het KAPITALISME, wat uiteindelijk de hele oorzaak is van deze discussie:p want het ging om het geld verdienen aan medicijnen

Hier zijn we als mensen zelf bij natuurlijk. Mensen willen, hoe je het ook stelt, graag profiteren. Of het nou gaat om geld, luxe of lekker eten. Dat is een deel van onze natuur. Het kapitalisme sluit perfect aan op zo'n instelling. Ik zeg niet dat iedereen zo egocentrisch is, maar het is wel een uitleg. Het is echter niet zo dat het kapitalisme ons onethisch maakt. Toen het kapitalisme en materialisme er nog niet op deze manier waren, sloegen we elkaar ook de hersens in voor stukjes land en maakten we elkaar tot slaaf.

bartb schreef:
Mag ik jou vragen wat de oorspronkelijke oorsprong is van drugs zoals we die kenne van genotsmiddelen, zoals speed, cocaine, lsd, ketamine, ga zo maar door. Als je je hier in verdiept zal je zien dat de meeste drugs letterlijk van oorsprong een drug waren die werden gebruikt door dokters, artsen, etc.

Jazeker. Vroeger werden veel stoffen die we nu als drugs bestempelen gebruikt bij operaties. Waarom? Nou, omdat ze een verdovende werking hadden. Kiezen trekken werd toch iets aangenamer met een beetje alcohol (ook dat werd vroeger gebruikt) in de maag. Bedenk je echter wel dat de medische en scheikundige kennis van nu absoluut niet meer te vergelijken is met toen.

bartb schreef:
Waarom ik nog niet gestopt ben met medicijnen is omdat ik me nog maar net een half jaar volledig opengesteld heb voor alles! En is nogal zware medicatie waarvoor ik idd een psychiater nodig heb om ervan af te komen! Omdat ik er ondertussen lichamelijk verslaafd aangeraakt ben! Terwijl ik juist van al me verslavingen af wil komen! En dat lukt vrij aardig als je je geest onder controle heb!:p

Dan zou je je ook open moeten stellen voor medicatie :P ! Het ís niet slecht.

bartb schreef:
Enn ja bedoelde alternatieve geneeswijze! Gebruik af en toe verkeerde woorden! Heb ik vaker last van, ook met gewoon praten enzo:p kom dan gewoon niet op de goeie woorden ofzo..

Wat je zegt is prima te begrijpen :wink: . Als ik het niet begrijp, vraag ik het wel.

Eibhlin schreef:
Het ding is ook, naar mijn gevoel toch. De pillen industrie is big business geworden en naar sommige ziekten word amper tot geen onderzoek gedaan. Ik ben overtuigd dat er zeker wel heel wat mensen met goede bedoelingen werken als dokter enzo maar wees eens eerlijk. Waar verdienen ze het meest aan? Een chronisch zieke die elke dag pillen slikt, elke maand op controle komt en dus visite betaald, elke maand bloedonderzoeken. Of iemand die ze na een kleine of grote behandeling kunnen genezen? Dan weet je toch wel genoeg volgens mij.

Je zou bijna geneigd zijn om zo te gaan denken, maar onethisch zijn dokteren en artsen niet (een paar rotte appels heb je overal wel tussen zitten, helaas). Het hele medische gebeuren kost gewoon geld. Een dokter moet ook zijn brood bij de bakker kunnen kopen. Is in het alternatieve circuit niet anders, sommige healers vragen ook bijna honderd euro per sessie. Lang niet al het geld gaat naar de arts trouwens... lang leve o.a. de belastingen.

Bovendien... ik ben toch wel blij dat er zoiets bestaat als de paracetamol. Ideaal als je je niet lekker voelt of als je een avondje/nachtje te lang hebt doorgehaald.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:33:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Haha wat keurig! Ik ben er echt na jaren onderzoek er pas achter!! Van 1 wist ik me hele leven al.. Dat is de opa van me vader.. Maar van me hoofdgids weet ik nog niet zo heel lang! En heb wel vaker het gevoel dat er meer bij me zijn.. Maar dit kunnen ook andere zijn[/quote]
Geven zij je ook raad ivm dit soort zaken? Ik heb geen gids die familie van me was in dit leven. Tenzij ik er sinds kort eentje bij heb... De 3 die ik heb komen van elders met namen die ik soms gewoon vergeet :? en een gids die ik eigenlijk heel zelden zie was mn vader in een vorige tijd hier op aarde.[/quote]

Nouja ik word opweg geholpen door mijn gidsen met onderwerpen zoals dit! Ben helderwetend, en als ik iets in me eige duidelijk vraag.. Krijg ik een atwoord als gedachten waarvan ik voel dat het van buiten me zelf komt! Deze informatie komt van mijn lichtwezen die nooit hier op aarde heeft geleefd! De opa van me vader heb ik ook nooit gekent! Maar toch hoort hij bij me!

Dit komt naar mijn mening omdat er ook zogenaamde zielenfamilies bestaan, naast je familie waarmee je hier op aarde leeft!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:35:38 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
Haha wat keurig! Ik ben er echt na jaren onderzoek er pas achter!! Van 1 wist ik me hele leven al.. Dat is de opa van me vader.. Maar van me hoofdgids weet ik nog niet zo heel lang! En heb wel vaker het gevoel dat er meer bij me zijn.. Maar dit kunnen ook andere zijn

Geven zij je ook raad ivm dit soort zaken? Ik heb geen gids die familie van me was in dit leven. Tenzij ik er sinds kort eentje bij heb... De 3 die ik heb komen van elders met namen die ik soms gewoon vergeet :? en een gids die ik eigenlijk heel zelden zie was mn vader in een vorige tijd hier op aarde.[/quote]

Nouja ik word opweg geholpen door mijn gidsen met onderwerpen zoals dit! Ben helderwetend, en als ik iets in me eige duidelijk vraag.. Krijg ik een atwoord als gedachten waarvan ik voel dat het van buiten me zelf komt! Deze informatie komt van mijn lichtwezen die nooit hier op aarde heeft geleefd! De opa van me vader heb ik ook nooit gekent! Maar toch hoort hij bij me!

Dit komt naar mijn mening omdat er ook zogenaamde zielenfamilies bestaan, naast je familie waarmee je hier op aarde leeft![/quote]
Weet je ook waar dat lichtwezen vandaan komt en kan je ze zien?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 20:02:46 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Nee ik kan ze niet zien! Ja alleen in de vorm van energiebollen.. En nee weet niet waar lichtwezens echt vandaan komen! Heb wel eens gehoord bij god vandaan! Maar ik geloof niet in 1 god.. Ik geloof wel in het goddelijke!

En blackbird geef straks antwoorden:p me baterij van me tel is zo goed als leeg!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 21:22:07 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Het verband tussen aarden en het verhelpen van adhd is heel simpel! Als iemand zich leert aarden, kan hij energien (en met name de negatieve energien) de grond in sturen en positieve energie uit de moeder aarde terug ontvangen! Zodra iemand zich bewust wordt van deze energien zal een adhder die geen adhder is in zien dat hij/zij rustiger kan worden door middel van aarden. Wat ook goed kan helpen trouwens als zo'n kind hyper is, dat is onder een lauwe douch gaan staan! Niet te warm maar ook zeker niet kouc. Laat de waterstralen op je kruin belanden en vanaf je hoofd naar beneden lopen. Als iemand al heeft geleerd te aarden weet hij hoe die energie kan sturen. Op zo'n zelfde manier kan je overbodige energie uit je kruinchakra vandaan laten stromen!

En klopt dat er vroeger meer bijgeloof enzo was! Maar daar konden de mensen zelf ook al niet meer met de gaves omgaan! Vanaf dat de mens alles eerst bewezen wilde hebben voor ze het gingen geloven, zijn we het geloof hier in verloren, en zijn zowiezo veel mensen een geloof verloren! De meeste mensen in de westerse wereld zijn niet zo overtuigd meer over het fenomeen god, jezus, etc. In het ene land geloven ze ook weer op een andere manier in god dan in andere! Nu de mens zich langzaam maar zeker weer terug begint te vinden( dit gaat langzaam en gaan echt wel een paar generaties overheen) beginnen we weer gevoeliger te worden en dergelijke.. Dit heeft ook allemaal weer oorzaken maar zo blijf ik door gaan! Alles is nou eenmaal aan elkaar verbonden door middel van oorzaak en gevollig. Je haalt ergens een bouwsteentje weg en plaatst het ergens anders.. Ene blokken gebouw staan minder stevig dan ervoor en andere steviger. (dit is een heel simpel voorbeeld maar werkt inprinciepe het zelfde)

Het is inderdaad een uitleg voor het kapitalisme! Maar ieder mens heeft het goede in zich en hoeft niet egocentrisch te zijn! Maar als we allemaal maar blijven denken van.. Hey hij heeft zoveel macht.. Dat wil ik ook! Zelf heb ik dit (gelukkig) van me af gezet! Wou eerst ook altijd de pope-iopie zijn:p maar goed wat berijk je er allemaal mee! Alleen maar vervrongen gevoelens van andere die ik dan weer voel waardoor ik weer overprikkeld raak waardoor ik dus weer adhd gedrag vertoon! Zo zieje maar van hoediep sommige van dit soort overprikkelingen vandaan komt!

Als ik even het stukje van de drugs mag verduidelijken! De meeste drugs soorten van vandaag de dag werden niet gebruikt als verdovent! Zoals speed, hebben de amerikanen uitgevonden zodat ze dit aan hun leerlingen van universiteiten konden geven! Hierdoor konden studenten langer en geconsentreerden van werken! Totdat de leerlingen verslaafd begonnen te worden.. Toen was dat middeltje toch niet zo goed meer..

Mijn mening is dat je zeker nog niet kunt zeggen dat medicatie niet slecht voor je is! Heb je zelf ook getypt want daarvoor zijn de meese medicijnen te nieuw voor!

En mijn mening is ook niet dat doktoren en artsen iets fout doen!! Zij weten niet beter.. Zoals eerder hier verteld bestaat er zon handig(achum) dsm handboek waarnaar zij vast kunnen stellen wat het probleem zou kunnen zijn bij het desbetreffende persoon!

En ben zelf ook helemaal geen voorstander van pijnstillers als medicijnen! Kon vroeger al het gevoel van pijn in me lichaam weg laten vloeien! En dat ben iik nog steeds niet verleerd!;-) dus zal nooit lang last hebben van koppijn ofzo!:p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 21:32:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Laat wel duidelijk zijn dat ik geen aanhanger ben van een bepaald geloof! Maar het beste geloof in mijn ogen is toch wel het boedisme! Puur omdat het in dit geloof ook allemaal draait om alle energien die er zijn in op en rond de aarde! Posigtieve energien negatieve energien, gedachtenkrachten, ga zo maar door


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl