Magical_Light schreef:
oke ik heb heel dit topic doorgelezen en het klinkt heel eng maar toch ook zo ontzettend mooi. Ik vraag me af zou je ook met de dode kunnen communiceren? Mijn moeder is een jaar geleden overleden en ik zou haar zo graag nog ooit willen zien en knuffelen enalless, kan dit dan tijdens uittreden? Om eerlijk te zijn durf ik het niet te proberen want ben echt heel bang voor die verhalen. Sommige mensen hier zeggen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je te ver gaat en andere zeggen dat je met een draad verbonden bent met je lichaam dus dat je die altijd wel terug krijgt. Ik las ook ergens een bericht in dit topic dat iemand voelde dat een geest haar lichaam overnam en ze snel terug ging maar toen met twee geesten zat in één lichaam. Is dit echt niet gevaarlijk? En hoe moet je dan sterk in je schoenen staan zodat je lichaam niet overgenomen kan worden? Er staat ook dat als je zelf niet dood wil er niks kan gebeuren maar ik ben vaak best depressief dus wat als mijn onderbewustzijn liever in die zogenaamde droomwereld wilt blijven in plaats van terug naar de keiharde wereld. Alsjeblieft kan iemand proberen zo veel mogelijk van mijn vragen te beantwoorden? Ik zou het namelijk zo mooi vinden als ik bijvoorbeeld een paar keer per week bij mijn moeder op bezoek kan gaan in die zogenaamde droomwereld.
Hoi Magical_Light, ik zal proberen om je vragen te beantwoorden, ik vertel wel alvast dat ik zelf niet kan uittreden en alles dus wat ik vertel heb ik uit verhalen van anderen of uit boeken. Met geesten communiceren is voor zover ik weet gewoon mogelijk, dat is ten minste wat in bijna ieder verhaal terugkomt. Vaak lees ik dat mensen daar geesten kunnen zien en via telepathie of gewoon praten kunnen communiceren. Of het gevaarlijk is is nogal moeilijk te zeggen, aangezien iedereen daar een andere mening over heeft, dus je zult zelf moeten beslissen of je het wilt proberen of niet. Je hebt ook altijd nog je gids en beschermengel die je helpen. Die draad waarmee je verbonden bent die ziet niet iedereen, dus ik heb geen idee of die er wel of niet is, maar ik denk niet dat je lichaam zomaar overgenomen kan worden, daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Ik weet niet of je uittreedt terwijl je depressief bent of niet, ik geloof zelf dat je lichaam niet zomaar overgenomen kan worden en dat je daar niet dood kan gaan door zoiets, maar je moet zelf beslissen of je dat gelooft of niet. Als je weer terug wilt uit een uittreding hoef je alleen maar aan je lichaam te denken, daarom vinden mensen het in het begin ook moeilijk om lang uit te treden, aangezien ze al snel weer aan hun lichaam denken. Het zal je waarschijnlijk in het begin ook niet gelijk lukken om uit te treden, maar dat verschilt helemaal per persoon, sommigen kunnen het al na 2 dagen en anderen pas na jaren, zelf ben ik nu al meer dan een jaar aan het oefenen. Ik hoop dat ik je vragen zo genoeg beantwoord heb, en anders dan zeg je het maar.