Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 22:40:32

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat ga je doen?
BerichtGeplaatst: 15-08-2012, 12:26:10 
Reus
Reus

Hi, ik heb redelijk vaak ongeveer dezelfde droom, het eerste stuk is altijd hetzelfde.

We zijn met school op kamp, en naast een muurtje zitten 2 meisjes die ik ook ken met elkaar te praten. Iedere keer als ik sochtends opstond vroegen we aan elkaar war we die dag gingen doen.

Meestal kon ik de rest van de droom niet meer herinneren maar die van vannacht wel.

Ik antwoordde met: Ik ga stage lopen bij een Spaanse dichter. We waren ook ineens in Spanje xD. Blijkbaar was die dichter er niet en mocht ik al naar het restaurantom de rest op te wachten ofzoat was om 2 uur, en om 5 uur kreeg ik eindelijk pas mijn eten..
Het was simpel friet, met verder niks, die je samen deelde met iemand anders. Mijn broer, die inmiddels niet meer op die school zit, was er ook. Met hem deelde ik mijn friet xD. Er waren 4 speciale frietjes en ik pakte er snel 2, de andere liet ik liggen. Dus gewoon perfect gedeeld, niks aan de hand. Denk ik, maar dan komt er een ober naast mij zitten om op ons te letten..? En hij had 1 portie friet voor hemzelf alleen.. :x Die ober was ongeschoren, als dat ertoe doet.. :P

Maar het terugkerende deel snap ik echt niet ..
WHO helps?

Berichtenonderwerp: Re: Wat ga je doen?
BerichtGeplaatst: 19-08-2012, 12:55:47 
Groentje
Groentje

Wat een aparte droom, joh! Ik kan er niks van maken.

Berichtenonderwerp: Re: Wat ga je doen?
BerichtGeplaatst: 19-08-2012, 23:41:15 
Reus
Reus

Ik vind t ook raar, haha.
Kon er zelf ook al niks van maken :P

Een andere terugkerende droom die ik wel eens heb is,
Ik ben Connor uit Ac 3. En ik moet 4 bondgenoten bevrijden die aan stroppen vastzitten.
Daarvoor moet ik langs een deur, waar de kans heel groot is dat de wachters je zien. Behalve wachters is er ook 1 koninging, die de wachters aanstuurt wanneer ze steeds de volgende bondgenoot mogen laten vallen. Dus er zit tijdsdruk bij. In de droom begint het steeds weer opnieuw. Het lukt dan 1 keer maar, en dan moet je zien te ontsnappen uit het kasteel :D.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00