Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:58:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: rare symtomen tijdens meditatie
BerichtGeplaatst: 01-09-2012, 11:45:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-09-2012, 11:39:02
Berichten: 2
Goedenmiddag , ik ben salvatore een 26 jarige man uit Antwerpen. Ben nog maar een beginner op het gebied van mediteren , maar heb al 2 keer vreemde symptomen gekregen , terwijl ik aan het mediteren was op de muziek van anada giri .Dit zijn de symtomen , de eerste keer kreeg ik een drukkend gevoel op mijn voorhoofd dat langzaam naar mijn kruin op mijn hoofd ging wat gepaard ging met een intens gevoel over heel mijn lichaam , versnelde hartslag , zwetende handen en ogen die trillen terwijl ze dicht zijn. Mijn 2 de rare ervaring heb ik daarnet gehad , ik lag op mijn bed te mediteren weeral op anada giri mantras toen ik plotseling een stralend gevoel over mijn lichaam kreeg wat intenser en intenser werd samengaand met terug versnelde hart en ademhaling , zwetende handen en mijn ogen trilden.Heb mijn ogen opengedaan en gestopt met mediteren toen mijn hartslag serieus begon te kloppen .Ik vind het best eng , vooral de versnelde hartslag ,daarom heb ik raad nodig van iemand die er verstand van heeft .grtjs Salvatore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-09-2012, 12:05:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik heb een paar vraagjes over dingen die er misschien mee te maken hebben.
Heb je het al eens zonder die muziek geprobeerd?
Gebruik je medicijnen en zoja, welke?
Als je gedachten afgeleid raken, waar denk je dan aan?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-09-2012, 12:36:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-09-2012, 11:39:02
Berichten: 2
Tom schreef:
Ik heb een paar vraagjes over dingen die er misschien mee te maken hebben.
Heb je het al eens zonder die muziek geprobeerd?
Gebruik je medicijnen en zoja, welke?
Als je gedachten afgeleid raken, waar denk je dan aan?

Goedenmiddag , ik mediteer altijd met een meditatieve sound (het helpt mijn gedachten te stillen) , gebruik dagelijks emconcor mitis 5 voor een goedaardige hartritme stoornis. Als mijn gedachte afdwalen denk ik meestal aan normale zaken , niks buitensporig.Maar moet je er wel bijzeggen dat de symtomen pas komen als ik -30 min mediteer , ik weet niet of je bekend bent met de pilaar van licht visualisatie want die heb ik gebruikt voor een gevoel optewekken dat je hevig licht straalt rondom je lichaam.Dat gevoel is de katalysator van de symtomen volgens mij.grtjs Salvatore


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-09-2012, 12:51:11 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nou, dat je al een hartritmestoornis hebt, kan er dan wel mee te maken hebben. Misschien heeft de dokter wel een idee waar het aan kan liggen. Misschien is je medicijn er niet aan gewend dat je hartslag zo rustig wordt en grijpt het in ofzo?
Nee, ik ben me niet bekend met die pilaar van licht, zelf doe ik alleen aan meditatie in stilte, dan let ik gewoon op de ademhaling. Maar als je denkt dat dat de oorzaak is, moet je het maar niet doen he? :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-09-2012, 18:57:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Hmmm hier weet ik niet zoveel over. wellicht is het verstandig dat je hier de doktor eens over bezoekt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-09-2012, 10:55:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
Kan het niet met chakra's te maken hebben waar je je voor open stelt en dat deze dus de energiebanen in je lichaam actieveren of overactief raken waardoor je dit soort dingen gaat voelen? Zolang je het positief ervaart is er niks aan de hand toch?

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl