Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 04:30:07

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 02-09-2012, 10:15:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
Heb het gisteravond ook eens geprobeerd. Ik probeerde eerst een vlam voor me te zien maar dat kon ik me niet goed voor mijn geest halen. Ik besloot toen maar de griekse letter mu voor me te zien omdat ik deze kan dromen. Al vrij snel dwaalde mijn gedachten af en vergat ik mijn lichaam echt. Op eens merkte ik dat vooral mijn rechterhand heel zwaar en dik aan ging voelen mijn linker ook maar iets minder. Toen voelde ik alleen in mijn arm zo'n langzaam trillend gevoel zoals je geesten/spookjes vroeger wel eens in animatie films zag bewegen heel langzaam golvend eigenlijk. Toen gebeurde er iets waardoor ik wist dat ik niet meer waarnam door mijn gewone lichaam ik hoorde mijn ademhaling wel maar bij het uitademen heel dof net of er ligt iemand naast je te ademen. Toen leek het of ik kwam een klein stukje omhoog en toen deed ik achteraf gezien het stomste ooit: ik deed mijn ogen open. En probeerde wat met mijn hand te bewegen. Voor dit alles zag ik ook vormpjes/ licht'dingen' achter mijn oogleden. Het suizende geluid bleef wel weg. Nadat ik had bewogen besloot ik het nog eens te proberen. Toen hoorde ik vrij snel een suizend geluid maar alleen aan mijn rechterkant mijn handen werden weer zwaar maar verder gebeurde er niks. Ik viel in een soort droom waar ik uit schrok om 00.07 uur en ben toen maar gaan slapen na een uur geoefend te hebben.

Het gekke is dus dat dit alles vooral bij de rechterkant gebeurde dat golvende gevoel en het suizen zelfs alleen aan de rechterkant. Heeft iemand tips? Hoe laat je je geest bewegen(bijv. arm optillen)?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 02-09-2012, 11:17:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
jellysammy schreef:
Heb het gisteravond ook eens geprobeerd. Ik probeerde eerst een vlam voor me te zien maar dat kon ik me niet goed voor mijn geest halen. Ik besloot toen maar de griekse letter mu voor me te zien omdat ik deze kan dromen. Al vrij snel dwaalde mijn gedachten af en vergat ik mijn lichaam echt. Op eens merkte ik dat vooral mijn rechterhand heel zwaar en dik aan ging voelen mijn linker ook maar iets minder. Toen voelde ik alleen in mijn arm zo'n langzaam trillend gevoel zoals je geesten/spookjes vroeger wel eens in animatie films zag bewegen heel langzaam golvend eigenlijk. Toen gebeurde er iets waardoor ik wist dat ik niet meer waarnam door mijn gewone lichaam ik hoorde mijn ademhaling wel maar bij het uitademen heel dof net of er ligt iemand naast je te ademen. Toen leek het of ik kwam een klein stukje omhoog en toen deed ik achteraf gezien het stomste ooit: ik deed mijn ogen open. En probeerde wat met mijn hand te bewegen. Voor dit alles zag ik ook vormpjes/ licht'dingen' achter mijn oogleden. Het suizende geluid bleef wel weg. Nadat ik had bewogen besloot ik het nog eens te proberen. Toen hoorde ik vrij snel een suizend geluid maar alleen aan mijn rechterkant mijn handen werden weer zwaar maar verder gebeurde er niks. Ik viel in een soort droom waar ik uit schrok om 00.07 uur en ben toen maar gaan slapen na een uur geoefend te hebben.

Het gekke is dus dat dit alles vooral bij de rechterkant gebeurde dat golvende gevoel en het suizen zelfs alleen aan de rechterkant. Heeft iemand tips? Hoe laat je je geest bewegen(bijv. arm optillen)?

Dat lijkt mij inderdaad het begin van een uittreding. Voor zover ik weet moet je je geest met je gedachten laten bewegen. De volgende keer kun je inderdaad je ogen beter dicht houden, want die open doen zorgt ervoor dat je weer opnieuw kan beginnen aangezien je dan weer klaarwakker bent. Je arm zou je dus kunnen optillen door er heel sterk aan te denken.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 02-09-2012, 12:39:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
Bedankt voor de tips! Ben alang blij dat ik toch een begin van een uittreding heb opgewekt, het is niet veel maar een begin. Ga het vanavond gewoon weer een uurtje proberen. Ik denk dat ik me dan weer gewoon weg laat zakken in mijn gedachten en dus eigenlijk droom.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-09-2012, 17:46:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
Het is gisteravond niet gelukt om een aantal redenen:

1) Zodra ik iets merkte ging ik te snel terug met mijn aandacht richting mijn lichaam.
2)ik kon niet echt goed 'wegzakken' in mijn gedachten zoals vorige keer wel het geval was
3) Ik werd door een mug gestoken en dit gaf ontzettende jeuk.

Vanavond weer een nieuwe poging ben in elk geval moe dus dat moet het probleem niet zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-09-2012, 18:06:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Moet je zo'n uitzuigsetje halen :p Zo'n setje van die spuiten maar dan met zo'n zuiguiteinde, dan duw je erop en zuigt het het gif eruit. Werkt bij mij altijd :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-09-2012, 18:13:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
jellysammy schreef:
Het is gisteravond niet gelukt om een aantal redenen:

1) Zodra ik iets merkte ging ik te snel terug met mijn aandacht richting mijn lichaam.
2)ik kon niet echt goed 'wegzakken' in mijn gedachten zoals vorige keer wel het geval was
3) Ik werd door een mug gestoken en dit gaf ontzettende jeuk.

Vanavond weer een nieuwe poging ben in elk geval moe dus dat moet het probleem niet zijn.

Haha, handig, zo'n mug. Het zal waarschijnlijk ook niet na 2x ofzo al lukken, ben zal al meer dan een jaar bezig. Gewoon blijven proberen inderdaad, ooit moet het vast wel lukken.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-09-2012, 18:48:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
Tom schreef:
Moet je zo'n uitzuigsetje halen :p Zo'n setje van die spuiten maar dan met zo'n zuiguiteinde, dan duw je erop en zuigt het het gif eruit. Werkt bij mij altijd :D

Bedankt voor de tip!

Tim1995 schreef:
jellysammy schreef:
Het is gisteravond niet gelukt om een aantal redenen:

1) Zodra ik iets merkte ging ik te snel terug met mijn aandacht richting mijn lichaam.
2)ik kon niet echt goed 'wegzakken' in mijn gedachten zoals vorige keer wel het geval was
3) Ik werd door een mug gestoken en dit gaf ontzettende jeuk.

Vanavond weer een nieuwe poging ben in elk geval moe dus dat moet het probleem niet zijn.

Haha, handig, zo'n mug. Het zal waarschijnlijk ook niet na 2x ofzo al lukken, ben zal al meer dan een jaar bezig. Gewoon blijven proberen inderdaad, ooit moet het vast wel lukken.


Ik verwacht ook niet dat het gelijk volledig lukt maar weer net zoals de vorige keer zou fijn zijn of mischien ietsjes beter,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 05-09-2012, 21:13:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
ik ging een keertje uittreden
en vlak voor de laatste stap viel ik uit mijn bed
geen idee hoe was best wel grappig haha


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-09-2012, 19:21:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
historia123 schreef:
ik ging een keertje uittreden
en vlak voor de laatste stap viel ik uit mijn bed
geen idee hoe was best wel grappig haha

Viel je echt zelf in bed of was het je astrale lichaam?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 12-09-2012, 21:20:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
jellysammy schreef:
historia123 schreef:
ik ging een keertje uittreden
en vlak voor de laatste stap viel ik uit mijn bed
geen idee hoe was best wel grappig haha

Viel je echt zelf in bed of was het je astrale lichaam?

ik viel echt uit bed
was well lachen maar toch ook weer niet

gr


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 01-10-2012, 17:58:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-08-2012, 08:28:45
Berichten: 8
ik heb het eigelijk niet meer durven te proberen nadat ik de film ''incidious'' had gezien. Ik weet dat horrors vaak gewoon onzin zijn maar aangezien daar word verteld over uittreden en dat ook echt kan (geloof ik dan) was ik bang dat er ergens wel een kern van waarheid in zit. Moet ik dit negeren en het toch proberen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 01-10-2012, 18:25:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik zou alleen uittreden wanneer je er zelf klaar voor bent en als je jezelf er ook goe dbij voelt. Anders maar even uitstellen ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 01-10-2012, 19:34:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Zoals Matthijs al zegt, wachten tot je je er goed bij voelt, er zijn meer dingen in het leven dan uittreden. En horrorfilms niet al te serieus nemen :wink:

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-06-2014, 15:58:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2014, 15:38:09
Berichten: 4
Ik zoek géén perfectie & ik zoek ook géén toekomst
wat is zoeken? Dom doen omdat je er niet tegen kan dat je t
gevoel heb dat je iets mist!

Ik drink.... en ik zing-

Toi toi :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-06-2014, 17:45:05 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Dat is best wel diep.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl