Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:43:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 09-10-2010, 21:44:21 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Hallo,

Ik vraag me af of iemand dit herkent maar ik krijg steeds bij een en de zelfde persoon een bepaald gevoel. Dan wordt ik ook best wel nerveus en onrustig. Als ik bij die persoon in de buurt ben geweest heb ik meestal nog een halve dag last van dat zelfde onrustige gevoel.

Als iemand dit ook ooit heeft mee gemaakt of weet wat dit kan betekenen hoor ik het graag.

Groetjes Inge


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 09-10-2010, 21:47:00 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Hee Inge,

ik kan wel zeggen dat ik het gevoel ken, en ik kan je ook een mogelijke verklaring geven (in mijn geval). Maar ik denk dat dat bij iedereen anders is. Zal aan zijn/haar aura of ruimte liggen, waar jij je niet bij op je gemak voelt. Heel vervelend, maar je kunt je er voor leren afsluiten! Of je vermijd deze persoon natuurlijk zo veel mogelijk... Succes ermee. :)

Wortelbrood

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 09:06:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Wortelbrood schreef:
Hee Inge,

ik kan wel zeggen dat ik het gevoel ken, en ik kan je ook een mogelijke verklaring geven (in mijn geval). Maar ik denk dat dat bij iedereen anders is. Zal aan zijn/haar aura of ruimte liggen, waar jij je niet bij op je gemak voelt. Heel vervelend, maar je kunt je er voor leren afsluiten! Of je vermijd deze persoon natuurlijk zo veel mogelijk... Succes ermee. :)

Wortelbrood



Heey Wortelbrood,

Ik voel me inderdaad niet zo op mijn gemak maar op een rare manier voel ik me ook weer aangetrokken tot deze persoon alsof er een soort band is.

Groetjes Inge


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 26-01-2011, 10:47:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2011, 10:39:57
Berichten: 2
Locatie: Zuid - Limburg
Ik herken het wel een beetje..

Ben een tijdje geleden samen met mijn vriendin bij een buurvrouw van mij geweest, waar wij alle 2 al een raar gevoel bij hadden maar dit niet geplaatst kregen.
Na een tijdje begon ik me een beetje "raar" te voelen, kreeg ijskoude handen, voelde me zweterig en klam, en met de tijd werd dit erger en voelde naderhand alsof ik van mijn eigen energie beroofd werd, en dat er "iets" mijn lichaam wou overnemen :S Uiteindelijk is dit goed gekomen maar ben ik wel de hele avond bekaf geweest en helemaal gesloopt. Toen ben ik een tijdje er na naar een bekende van mij geweest (die ook verschillende gaven heeft) En het schijnt zoals zij mij vertelde dat mijn buurvrouw mij bewust (en zonder dat ik het wist) in de val heeft laten lopen wat betreft uittreding uit het lichaam, en dat er behoorlijk slechte energie hing in die kamer.. (Ben daarna samen nog 1x met mijn vriendin daar geweest en daarna nog 1x alleen, maar beiden keren was ik blij dat ik weer weg kon daar :shock: (sorry voor 't lange verhaal maar ook als 't niet geheel thuis hoort hier:$)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 15:12:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2010, 20:44:38
Berichten: 96
Locatie: Steenwijk
Misschien ben je verliefd :P

_________________
Wie niet kan loslaten, zal verliezen wat hij graag wil vasthouden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 19-02-2011, 12:59:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Misschien komt de persoon intimiderend over? Of herinnert hij je aan iets/iemand?

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 19-02-2011, 13:30:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Jtje, ik herken dit verhaal sterk... niet zozeer van het in de val laten lopen en uitlokken van ene uitreding e.d. Maar wel dat sommige mensen je energie "stelen" zeg maar... Mijn moeder doet dit ook bij mij. Heel raar, met mijn moeder heb ik sowieso een haat liefde verhouding maar telkens als ik bij haar op bezoek ben geweest of zij komt bij mij thuis langs ben ik kapot als zij weg is. Ook mijn zus ( met wie mijn moeder een heel hechte band heeft) heeft dit effect op mij. Ik krijg hen dit niet uitgelegd. Ook als ik mijn moeder vertel dat zij zich hierin ook kan oefenen om minder te parasiteren komt dit niet aan... Erg jammer wat ik ben zover na lange tijd proberen dat ik ervoor gekozen heb mijn moeder wat minder vaak of minder lang te zien...

Met name dat onrustige gevoel en de klamme handen zijn typische kenmerken ( voor mij althans) als dit gebeurd..
Wat kan helpen is dat je je heel bewust afschermt voor de persoon die jou energie afpikt... Zet je voeten goed neer op de grond ( dus niet je benen overkruist zoals ik dat altijd heb... ;) ) en denk je een schildje om je heen. als je iemand vervelend vind doen ( wat hij zij zegt, of doet) vraag dit gewoon. Mijn moeder moet ik altijd vragen zachter te praten. Ik merk als het voor mij aangenamer in de ruimte is dat ik me dan ook beter energetisch kan afschermen...

Succes iedereen...!

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 03-04-2011, 13:18:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2011, 10:39:57
Berichten: 2
Locatie: Zuid - Limburg
@rowena1982, haha nee sorry.. heb sinds 15 maanden al een vriendin ;)

@RianaLuna, dat wat voor mijn gevoel mijn lichaam wou overnemen voelde zich niet fijn aan.. er kwam naderhand ook een getal bij me op (weet niet meer wat voor getal :oops:) "weet" wel nog dat het om een mannelijke vorm ging...
En de buurvrouw is/komt niet intimiderend over of zo. (weet wel, dat zij inderdaad met de hogere sferen bezig is.)

@binnenspiegel, dat lijkt me ook nogal vervelend als zowel je moeder als je zus steeds je energie "stelen"..
Herken dit ook wel, maar voornamelijk als ik een intensief gesprek heb gehad met mijn begeleidster...
Kan me dan ook heel goed voorstellen dat je, daar dan voor kiest om haar minder vaak of minder lang te zien of te spreken...
Sommige mensen hebben inderdaad bewust of onbewust dat ze energie "stelen" van anderen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 12-06-2011, 17:16:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 23:09:55
Berichten: 1
Hey,
Als je bij mensen het gevoel krijgt dat mensen je energie "stelen" is dat natuurlijk heel vervelend. Gelukkig is zijn er manieren om je hier zoveel mogelijk van af te sluiten, ik gebruik zelf de volgende manier:
-Ik adem vijf keer diep door mijn buik, 4 tellen in, 4 tellen houd ik mijn adem vast en 4 tellen blaas ik uit. Bij het uitademen blaas ik alle onrust uit mijn lichaam.
-Daarna adem ik weer drie keer rustig door mijn buik, sluit ik mijn ogen en visualiseer ik een "gouden ei" rond mijn aura waar alle positieve energie doorheen kan en alle negatieve energie wordt tegengehouden.
-Daarna reinig ik mijn aura door mijn handen boven mijn hoofd te houden, daarna langzaam te spreiden en ten hoogte mijn benen mijn handen tegen elkaar aan houden. Je maakt dus een ronde beweging langs je aura. Hierbij visualiseer je of spreek je uit dat je je energieveld reinigt. Halverwege zul je (als er veel "rotzooi" in je aura is) een soort magnetisch veld voelen.

Als je deze oefening gedaan hebt zul je je een stuk rustiger en energieker voelen

_________________
Het is niet belangrijk wat je hebt, maar wie je bent.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 08-11-2012, 00:25:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-11-2012, 00:04:27
Berichten: 1
Hallo Inge,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij nu omschreven hebt. Ik vroeg me af of je nu na ongeveer 2 jaar erachter bent gekomen wat dat gevoel zou kunnen zijn?
Ook ik word namelijk bij een bepaald persoon heel onrustig. Het begon eigenlijk met dat ik diegene één keer op facebook had gesproken, over normale onderwerpen. Dat is op zich wel vreemd want in dat geval kun je de energie niet persoonlijk voelen, of wel? (misschien dat het uitmaakt dat ik door foto's wist hoe ze eruit zag?) Ik kreeg in ieder geval een nachtmerrie over die persoon zoals ik er nog nooit een heb gehad, terwijl het eigenlijk helemaal niet angstaanjagend hoefde te zijn. Ik zat gewoon in een donkere kamer waar die persoon ook was, en ze zei alleen maar heel langzaam mijn naam. Ook dat is vreemd want ik had haar echte stem nog nooit gehoord. In het tweede gedeelte belde ik haar op en ook toen zei ze op een heel angstaanjagende manier mijn naam. Het gaf me gewoon een heel verkeerd gevoel en ik heb hier echt weken mee gezeten. Toen ik de persoon in het echt ontmoette was ik in het begin ook wel een beetje bang voor haar, maar tegelijkertijd voelde ik me ook weer tot haar aangetrokken. Het is lastig te omschrijven, maar eigenlijk precies zoals jij zei. Misschien denken jullie dat ik haar nu gewoon eng vind door die droom, maar het is meer dan dat. Er ís gewoon iets met haar (en/of met mij) en ik weet niet wat. Het is in ieder geval heel frustrerend.
Zou jij, of iemand anders die dit leest, me hiermee kunnen helpen? Stel ik me gewoon aan?

Groetjes Spungecake009


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel bij een persoon
BerichtGeplaatst: 08-11-2012, 14:22:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Hallo Spungecake009,

Het is een vreemd gevoel. Je hoef inderdaad die persoon niet eng te vinden om er een raar gevoel bij te hebben. Ik zelf weet nog steeds niet waardoor ik dat gevoel kreeg. Ik heb het ook aleen maar bij een iemand gehad en verder niet. nu ik niet meer in de buurt ben van die persoon heb ik ook dat gevoel niet. Het enige hoe ik het gevoel kan verklaren is misschien dat die persoon een slechte invloet op je heeft. Heb daarna wel rare dingen over die persoon gehoord die ik niet van hem verwacht had.
Hoop dat je hier ies aan hebt

Groetjes Inge


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl