Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:06:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: waterstromen
BerichtGeplaatst: 01-01-2013, 13:37:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
heei!

ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort... maar ik heb geen iedee waar anders.

mijn broertje heeft heel vaak hoofd pijn. we zijn naar het ziekenhuis enzo geweest en hij heeft allemaal onderzoeken gahad. hij heeft het meest hoofdpijn in ze eigen kamer en in de woonkamer. hij krijgt dan gewoon opeens een aanval. ze denken dat hij migrene (ik weet niet hoe je dat schrijft) heeft. maar hij heeft alleen thuis hooftpijn... mijn tante zij ineens dat het kan zijn dat hij hooftpijn kan krijgen omdat hij misschie op een waterstroom ligt. dat er misschien precies onder ons huis een waterstroom kan liggen en sommige mensen zijn daar gevoelig voor en krijgen daar erg hoofdpijn van... ze zij ook dat je dat kan zien met zon wigelroede stok... maar dat moet dan ook zon speciaal iemand doen. ik heb geen iedee hoe dat werkt maar is er misschien ook een manier om zelf waterstromen te kunnen voelen?? of zien of horen??

ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft
alvast bedankt

xxx Nikki

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: waterstromen
BerichtGeplaatst: 01-01-2013, 18:26:36 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Het woord is: migraine (ik denk dat je dat ook vroeg).

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van waterstromen en daardoor hoofdpijn krijgen. Kun je het niet beter aan je tante vragen?
Bedoeld ze een waterleiding of bedoeld ze een stroom van energie.

Ik weet wel dat 'een speciaal iemand' nodig is voor een wichelroede onzin is. Wat een ander kan kun jij ook, ikzelf heb geen ervaring met een wichelroede en geloof er zelf ook niet in (dit zegt niet dat het niet kan). Ik hoop dat iemand anders kan helpen, maar is het niet een entiteit die misschien met hem aan het meereizen is, die kunnen ook akelige klachten meebrengen, hiervoor hoef je enkel de entiteit te verwijderen.

Ik ga verder geen dingen noemen, omdat ik denk dat wat ik nu al heb verteld je een beetje in de war brengt.

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: waterstromen
BerichtGeplaatst: 02-01-2013, 12:41:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
heey bedankt voor de reacties!!!

mijn tante wist er verder ook niks over dus daarom vroeg ik het hier :)
maar mijn broertje is autistisch (pddnos) maar niet heel erg dus hij heeft inderdaad vaak veel stress daarom dachten we ook dat het daar door kwam. is ziet ook felle lichtflitsen dat had ik er vergeten bij te zetten dus daarom dachten we idd dat het migraine was... hij ziet ook flitsen als hij geen hooftpijn heeft en dan zie ik ze ook dus ik heb er ook over nagedacht dat het misschein een entiteit zo kunnen zijn... maar goed zie ik nog geen entiteiten heel af n toe eens een keer... hij praat ook heel vaak als hij alleen op zijn kamer is maar dat kan ook zijn als ie in zijn eigen wereld zit... ik weet het niet... mijn ouders weten helemaal niks van wat ik kan enzo dus als ik ineens random zeg dat het misshien ook kan zijn dat er een geest ed bij hem in de beurt kan zijn dat is ook weer zo raar... ik zal gaan googlen bedankt nog als ik het vind zal ik het zeggen

x Nikki

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: waterstromen
BerichtGeplaatst: 02-01-2013, 12:47:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
oh ja ps: ik voel me nooit op mijn gemak als ik langs zijn kamer loop en zijn deur open staat ik ben zelfs gewoon banghet liefst ren ik dan gou naar beneden of richting me kamer... ik weet niet of dat er me te maken kan hebben...

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl