Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:52:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Bestaat er zoiets als toeval?
Ja, hoe verklaar je anders dat soort dingen! 20%  20%  [ 3 ]
Ja mijn rede zeg ik in een reactie 20%  20%  [ 3 ]
Nee het hoort gewoon allemaal zo te zijn en te gaan, het stond al vast 47%  47%  [ 7 ]
Nee mijn rede zeg ik in een reactie 13%  13%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen: 15
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 16:34:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-03-2011, 16:02:23
Berichten: 527
Locatie: Limburg
Hey allemaal
Ik had vandaag weer zo'n "hey wat toevallig moment" En toen dacht ik "maar is het wel toeval" :wink:
Dus vandaar.
Geef jullie mening :D

_________________
Elke weg die je bewandelt leidt naar een nieuw kruispunt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 17:00:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Ja.. Er bestaat zoiets als toeval!.. Allen niet alles is toeval, want als je een keer aan iemand dacht dat je hem/haar al een tijd niet heb gezien, TOEVALLIG kom je die gene tegen.. Geloof me, dan heeft die gene op het zelfde moment aan jou gedacht en zal het gebeuren dat je elkaars pad zal kruisen zeg maar:p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 17:20:48 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
HeavenBoy schreef:
Hmm dat heb ik regelmatig gehad, maar helaas was het nooit wederzijds zoiets... Die ene wist wel nog wie ik was maar heeft niet aan mij gedacht helaas.
Dan is het van: "Oh...ja...Dennis toch? Of was het Danny?"
Zucht... Haha :P


Ja het hoeft ook niet per see wederzijds te zijn.. Maar is bij mij iig wel vaak het geval!:p maar hoeft niet per see aan iemand te denken hea.. Zoals jij dacht aan die gene.. En hij of zij dacht toen terug aan bijvoorbeeld schooltijd, en jij zat toen bij hem/haar in de klas! Kijk als iemand je nietg meer kan herrineren of wat dan ook.. Zal je iets anders herrineren waarin je wel een rol speelt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:17:28 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-03-2011, 16:02:23
Berichten: 527
Locatie: Limburg
bartb schreef:
Ja.. Er bestaat zoiets als toeval!.. Allen niet alles is toeval, want als je een keer aan iemand dacht dat je hem/haar al een tijd niet heb gezien, TOEVALLIG kom je die gene tegen.. Geloof me, dan heeft die gene op het zelfde moment aan jou gedacht en zal het gebeuren dat je elkaars pad zal kruisen zeg maar:p

Dat is net zoiets als iets in het universum gooien.
Een keer waren we onze kat echt 3 weken kwijt en toen waren we met zo'n beetje het laatste sprankje hoop naar het asiel gegaan. Maar daar was hij ook niet. Toen we weer in de auto zaten zeiden we hardop "Universum breng Dali (naam van de kat) weer thuis!" En toen die middag werd er opgebeld dat hij was gevonden.
Noem het toeval , noem het geluk of noem het toverkracht. Maar als je iets graag wilt en het hardop zegt kunnen (realistische) dingen echt uitkomen :wink:

_________________
Elke weg die je bewandelt leidt naar een nieuw kruispunt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:22:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
meye schreef:
bartb schreef:
Ja.. Er bestaat zoiets als toeval!.. Allen niet alles is toeval, want als je een keer aan iemand dacht dat je hem/haar al een tijd niet heb gezien, TOEVALLIG kom je die gene tegen.. Geloof me, dan heeft die gene op het zelfde moment aan jou gedacht en zal het gebeuren dat je elkaars pad zal kruisen zeg maar:p

Dat is net zoiets als iets in het universum gooien.
Een keer waren we onze kat echt 3 weken kwijt en toen waren we met zo'n beetje het laatste sprankje hoop naar het asiel gegaan. Maar daar was hij ook niet. Toen we weer in de auto zaten zeiden we hardop "Universum breng Dali (naam van de kat) weer thuis!" En toen die middag werd er opgebeld dat hij was gevonden.
Noem het toeval , noem het geluk of noem het toverkracht. Maar als je iets graag wilt en het hardop zegt kunnen (realistische) dingen echt uitkomen :wink:


Hoeft nog niet eens hardop!.. Als je sterk ben met je gedachten.. Kan je het ook met je gedachten redden! Dankzij je gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 19:24:37 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-03-2011, 16:02:23
Berichten: 527
Locatie: Limburg
Citeer:
Hoeft nog niet eens hardop!.. Als je sterk ben met je gedachten.. Kan je het ook met je gedachten redden! Dankzij je gedachtenkracht

Idd, en het is wel sterker als je het hardop zegt . :wink:

_________________
Elke weg die je bewandelt leidt naar een nieuw kruispunt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 08:30:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
misschien beiden? dat toeval al vaststond? :roll:

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 15-06-2012, 03:45:58 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Joh er gebeuren zoveel mooie dingen.

Ik hoorde eens van een vrouw in Amsterdam die al heel lang wilde verhuizen naar een ander soort huis in dezelfde straat, dezelfde flat. Maar ze had geen contact met haar buren.

Toen was ze op vakantie in een land in Zuid-Amerika en daar kwam ze een buurvrouw tegen uit die flat, waar ze normaal nooit mee praatte. Maar daar raakte ze natuurlijk met haar aan de praat en toen vertelde die buurvrouw dat ze binnenkort ging verhuizen en dat haar woning dus vrij zou komen... en dat was precies het soort woning waar die vrouw naar toe wilde verhuizen! Zodoende meldde ze zich bij de huisbaas, en kreeg ze die woning, wat anders nooit gebeurd zou zijn.

En mijn liftervaringen in Frankrijk... door een hufter uit de auto gezet worden, en dan opgepikt worden door een vrouw die wil dat ik haar zoon ontmoet, wat een hele gave gozer blijkt te zijn. Hij neemt me overal mee naar toe en op een gegeven moment zit ik bij hem in de auto en ik vertel aan hem dat ik in een café was in die stad en dat ze daar een onwijs gave muurschildering hadden met een Afrikaans tafereel. Ik was zo vet onder de indruk daarvan dat ik hem dat moest vertellen. Zegt ie: die heb ik geschilderd. Deze gozer gaat misschien nog eens hetzelfde voor mij doen als ik een coffeeshop ga openen (ooit).

Diverse keren ben ik 's avonds laat opgepikt door iemand op het moment dat ik bijna op het punt stond om een plek te zoeken om illegaal mijn tentje op te zetten. Eén keer was ik op een onmogelijke plek om te liften in Parijs. Ik verstond de mensen niet die me wilden helpen. Ik wist niet hoe ik aan een lift moest komen. Maar ik moest daar weg. Het was een aantal-baans oprit naar de snelweg en geen auto kon daar stoppen. In mijn achterhoofd had ik al dat ik een industrieterrein op moest gaan sluipen om daar tent op te zetten. Ik gaf het toen op. Ik ging van de weg af en ik ging naar beneden een dijk af om bij het kanaal te zitten. Ik zit daar zo vijf minuten, hoor ik geroep van boven. Een gozer in een auto zegt: moet jij naar Soisson? Ik zeg ja man! en ik ga met hem mee. Blijkt dat hij me eerder had zien staan maar was langsgereden. Toen had hij zich bedacht en was omgedraaid om me op te pikken. Maar hij had me niet meer zien staan, en was me toen gaan zoeken. Toen vond hij me onderaan die dijk. Het was al pikkedonker. Hij neemt me mee naar een vriend waar ze een jointje roken, en brengt me daarna naar een camping in de buurt. Ik was echt de wanhoop nabij. Ik had die dag al zitten huilen op een bankje in een park. Vet eenzaam, met niemand kunnen praten.

Maar het is geen kwestie van geluk. Als je je overgeeft aan iets, zonder een weg terug, dan is de Voorziening op je hand.

Alles wat in mijn leven gebeurt, heb ik het idee van: dit is het juiste moment dat dit gebeurt. Een maand geleden ontmoette ik in WoW twee nieuwe vriendinnen, maar onafhankelijk van elkaar en binnen een week van elkaar. En allebei voelen ze aan als mijn eerste vrienden in dit leven... een nieuw soort vriendschap, die ik nog nooit eerder heb gevoeld. Een vriendschap waar ik eerder nog niet klaar voor zou zijn geweest... mensen die ik precies op dat moment nodig had en heb in mijn leven.

Ik was laatst bij Pepper in Alkmaar in een coffeeshop en twee dagen later loop ik in Kwadijk langs een leegstaand café dat te koop staat en ik denk: wow hier zou ik een coffeeshop kunnen beginnen. En ik denk er verder over na en kom op een plaatje wat helemaal bij me past. Overdag een studiecafé en 's avonds een kunstenaarscafé. Ik denk na over mijn achtergrond, mijn familie, en het klopt allemaal. Kwadijk is een boerendorpje - mijn vaders familie zijn boeren, en mijn vader komt al jaren in Kwadijk daar bij de landbouwmachineswinkel. Maar het is ook een dorp met dure huizen en mensen van buiten, die daar juist zijn gaan wonen vanwege de ruimte en de mooie omgeving en de rust. Mijn moeders familie zijn juist weer spiritueel en het kunstenaarsslag. Ze zingen, schilderen, beeldhouwen, spelen een instrument. Mijn neven zijn verstokte blowers. Ze hebben een vriendenkring waarvan tenminste één in een coffeeshop heeft gewerkt en wat precies het publiek is dat ik in het café zou willen. Ik ben zelf juist weer het studeertype - en het café zou een buurtfunctie moeten vervullen overdag voor schoolkinderen en volwassenen die niet naar de bieb in Purmerend of Oosthuizen willen om te kunnen studeren buitenshuis. Het lijkt alsof mijn hele leven in dat café samenkomt.

Een oude vriend van me uit Volendam waar ik het contact mee verloren was besluit om in Leiden te gaan studeren waar ik ook woon. Hij raakt bevriend met een studiegenoot die toevallig in hetzelfde huis woont als ik. Als ik psychotisch raak word ik uit huis gezet en komt die huisgenoot in mijn kamer te wonen. Een paar maanden later gaat die jongen op vakantie en die oude vriend van mij komt een paar maanden in mijn oude kamer te wonen.... in een stad met tientallen zo niet honderden studentenhuizen.

In het computerspel verhuis ik naar een andere server en maak daar een karakter aan. Als mijn karakter level 10 is doe ik een battleground, een wedstrijd waarin je met random mensen wordt gekoppeld die afkomstig zijn van een tiental verschillende servers. Tijdens de wedstrijd zie ik dat er één persoon uit mijn team afkomstig is van dezelfde server. Na de wedstrijd spreek ik die persoon aan via een prive bericht en raak met haar aan de praat. Het wordt een goede vriendin van me.

Een andere keer vlieg ik met mijn priest over een gebied heen om daar te gaan questen. Terwijl ik over de plek heenvlieg waar ik zou moeten beginnen met questen - maar waar ik niet kan landen - zie ik een persoon klaar staan om daar te beginnen. Op dat moment crasht mijn computer. Vijf minuten later ben ik weer in het spel, en ik herinner me de naam van die persoon. Ik stuur hem een bericht, en hij blijkt nog niet begonnen te zijn met questen, maar terug gegaan zijn naar de stad. We doen samen alle quests in dat gebied, en het wordt een goede vriend van me.

Ik zit een keer in de bus in een wat afgelegen universiteitsgebied in Leiden. Ik stap de bus in en sta oog in oog met een hele goede oude schoolvriend van me. Die niet eens weet waar die is, maar hij komt net terug van Duinrel samen met zijn broer, die ook in de bus zit. Had verder niet echt betekenis...

In het spel zie ik een keer dat ik een item verkocht heb op het veilinghuis. Ik besluit gek te doen en spreek die persoon aan en zeg "You've made a very good choice!". We raken aan de praat en het wordt een goede spelvriend. Na een week lang Engels met elkaar gepraat te hebben blijkt hij Nederlands te zijn :P. Ik spreek eigenlijk nooit mensen zo aan.

Zo hangt je hele leven aaneen van dat soort toevallige ontmoetingen en keuzes. Veel van mijn vrienden heb ik ontmoet in Leiden. Daar ging ik studeren omdat ik in Delft woonde. Ik woonde in Delft omdat een vriend van me mij als huisgenoot wilde. Anders had ik nooooit aan een kamer kunnen komen. Die jongen ontmoette ik omdat ik informatica deed in Delft. Ik deed informatica in Delft omdat daar de informatica olympiades werden gehouden. Ik deed mee aan de informatica olympiades omdat programmeren mijn hobbie was. Programmeren was mijn hobbie omdat een oom me toen ik tien was een MSX Basic computer gaf. Als mijn oom me niet die computer had gegeven, zou ik nu niet de vrienden hebben die ik nu heb. Wat als mijn tante niet met die man zou zijn getrouwd? :P

Mensen die er niet in geloven vinden vaak van zichzelf dat ze heel nuchter zijn. Dan zeg ik: als ik zoveel zou drinken als jij, dan zou ik ook heel graag nuchter willen zijn. Gister nog, weer twee flessen wijn. Is niet goed, weet je.

;-).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 12:40:32 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Uit een show van Herman Finkers :P, conclusie: toeval bestaat. Tis leuker als je hem hoort, maar kon er geen filmpje van vinden helaas.


Aan tafel met de koninklijke familie is Herman Finkers (ik) in gesprek met Claus (hij):
Hij zei: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Toeval bestaat wel degelijk.
Hij zei: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Toeval bestaat wel degelijk.
Hij zei: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Toeval bestaat wel degelijk.
Nou, om van deze zinloze discussie af te zijn, zette ik mijn transistorradio aan. Op dat moment hoorde ik iemand zeggen: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Nou, als dat geen toeval is weet ik het ook niet meer.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 13:50:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nee het hoort gewoon allemaal zo te zijn en te gaan, het stond al vast

:P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 24-08-2012, 09:32:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2012, 18:49:34
Berichten: 68
Ik geloof niet in het lot, maar ook niet dat alles toeval is. Bepaalde gebeurtenissen worden op je pad gebracht om van te leren. Dit is niet allemaal van tevoren vastgesteld, maar is een mogelijkheid gecreëerd door de manier waarop we leven. Profetieën zijn ook niet voorspellingen van het lot, maar voorspellingen van mogelijkheden en gevolgen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 25-01-2013, 22:04:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-01-2013, 21:44:11
Berichten: 2
Volgens mij is alles inderdaad al gepland. Volgens mij kan ik het gewoon niet geloven dat mensen per toeval sterven, geboren worden. Want alle acties die wij ondernemen hoe klein ze ook zijn, laten iemand sterven op deze planeet. Wij 'vermoorden' toch niet toevallig iemand ?

_________________
I can let go of the past, the past just can't


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 10:31:43 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Dit wordt misschien een beetje een bitter berichtje, maar ik wil gewoon in toeval geloven. Ik snap niet om welke andere reden er zoveel klotedingen gebeuren. Wat voor levensles zit er in een verkrachting? Of in mijn zus die op haar derde een hersentumor kreeg en die overleden is? Of in de vriendin van mijn vader die mij probeerde te vermoorden toen ik 13 was, en mijn vader die haar kant koos? Ik snap het gewoon niet. Iemand heeft me ooit verteld dat dat komt omdat ik niet in God geloof. En dat mijn zus is overleden omdat zij nooit gebeden heeft. Sja, ik weet het niet, en bij sommige dingen denk ik ook wel van, 'Dit kán geen toeval zijn', maar toch geloof ik niet dat álles vaststaat.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 13:36:56 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Megan schreef:
Iemand heeft me ooit verteld dat dat komt omdat ik niet in God geloof. En dat mijn zus is overleden omdat zij nooit gebeden heeft.
Dat is wel echt laag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 22:24:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
'
Toevallig dat jij dit je afvraagt, toevallig dat ik je lees want ik zag net toevallig een programma op TV over de oudheid, over hyrogliefen, gigantische bouwwerken met een perfecte symmetrie, een ongeloofelijke preciesie. Ingenieurs breken zich het hoofd, geven toe dat zij het niet kunnen, zelfs met de modernste aardse technologie. Ik heb dit programma dan maar opgenomen. Zo dacht ik bij mezelf, ik voel een nieuw topic komen :D

Afbeelding

Lieve zonnegoden laat ons onze eigen boontjes doppen.

Afbeelding

Bij toeval herken ik hyrogliefen, over technologieen, die enkel in sience fiction films bestaan.
Bij toeval een hovercraft uit Star Wars.

Toevallig lees ik jou,
bartb schreef:
Ja.. Er bestaat zoiets als toeval!.. Allen niet alles is toeval, want als je een keer aan iemand dacht dat je hem/haar al een tijd niet heb gezien, TOEVALLIG kom je die gene tegen.. Geloof me, dan heeft die gene op het zelfde moment aan jou gedacht en zal het gebeuren dat je elkaars pad zal kruisen zeg maar:p
Toevallig dat wij elkaar hier kruisen. Even though, God does not play dice :wink:

Toeval bestaat niet
Wat wij toeval noemen is in feite een onvermijdelijke samenloop van omstandigheden. Het is namelijk geen toeval dat de dobbelsteen op 3 valt en dat we elkaar tegenkomen op die plek in het buitenland. Of dat we op het zelfde moment over iets beginnen te praten. Alles ligt vanaf het begin vast. Wat echter niet wil zeggen dat het allemaal zo is gepland en bedoeld.

Dat alles vanaf het begin vast ligt, wil trouwens niet zeggen dat alles gepland is. Er worden vanzelfsprekend geen oorlogen en moorden gepland. Wel stonden ze al vast vanaf het begin. Net zoals een miljoen jaren geleden al vast stond wat u allemaal vandaag zou doen en wie u zou spreken, zelfs wat u zou zeggen. Dat houdt tevens in dat de vrije wil een utopie is.

Je hoeft niet dankbaar te zijn dat je leeft
Ons wordt geleerd dankbaar te zijn voor het leven en, als je gelovig bent opgevoed, respectvol te zijn jegens God. Ergens is dit wel te begrijpen. Maar er zijn toch heel veel redenen te bedenken om wat minder dankbaar te zijn, of zelfs boos te zijn dat we ongevraagd op deze aarde zijn neergezet.

AfbeeldingAfbeelding

There are a few nagging questions. Why do these stones get bigger as we dig further in the past ? Why would ancient man shape rocks in various forms and sizes and place them such even a needle cannot penetrate ? Why survive earthquakes ? Why use performance ?

Afbeelding

Largest moai:

Location: Rano Raraku Quarry, named "El Gigante"
Height: 71.93 feet, (21.60 meters)
Weight: approximately 145-165 tons (160-182 metric tons)

Largest moai once erect:

Location: Ahu Te Pito Kura, Named "Paro"
Height: 32.63 feet (9.80 meters)
Weight: approximately 82 tons (74.39 metric tons)

Largest moai fallen while being erected:

Location: Ahu Hanga Te Tenga
Height: 33.10 feet (9.94 meters)
Smallest standing moai:
Location: Poike
Height: 3.76 feet (1.13 meters)

Astronomical Alignments:

The fact it took so long for us to realise that astronomy was in any way involved with megalithic culture is almost as surprising as the fact that it was ever forgotten ? Although there has been a traditional resistance to this theory from the scientific establishment, we live in a time 'when it is finally' accepted that many of the larger megalithic constructions were designed so as to be able to 'accurately'. Identify celestial objects or measure their cycles.

This extremely 'significant' finding shows both that the early megalithic builders were aware of both astronomy and geometry, and combined them deliberately into their constructions.

Did Aliens Build the Pyramids?
There are a few nagging 'questions', like why do they seem to appear out of the blue around the same time? How did the Giza Pyramids attain alignment with true North with an accuracy within 1/10 of a degree?

It’s a mystery that might be 'solved' if you believe aliens influenced our society by providing the information needed to move and erect these massive stone objects.

http=Astronomical_object
Astronomical object's or celestial objects are 'naturally' occurring physical entities, associations or structures that current science has demonstrated to exist in the observe universe.

To begin, marijuana increases a person’s awareness of the astral dimension and astral layer of the energy body. For someone with a healthy astral energy body and spiritual maturity there is less psychological and energetic risk. Using marijuana does deplete the body of qi (specifically kidney qi) in order to create it’s heightened state of awareness. So with every use there is an energetic exchange and prolonged use will create inherent weakness. This is why a person feels tired, drained and has mental fog after use. Repeated use causes “burn out” and reduced cognitive performance.

tooAnonymous :wave:

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Laatst gewijzigd door tooAnonymous op 08-02-2013, 08:24:17, 70 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl