Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:50:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Slender Man
BerichtGeplaatst: 24-09-2012, 13:53:08 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Waarschuwing:
Als je snel bang bent, of niet van spookverhalen houdt, lees dan niet verder. Ik heb zelfs nachtmerries van de Slender Man gehad en geloof me, ik heb niet snel nachtmerries.


Wat is Slender Man?
Ik denk dat het woord sage het beste past bij de Slender Man. Slender Man is een populair spookverhaal, een zogeheten Creepy Pasta, verzonnen door een lid van de Something Awful Forums in 2009. Het verhaal kreeg nog veel meer bekendheid in juni 2012, toen er een spel van werd gemaakt, Slender: The Eight Pages.

De sage
Hij.. nee, het.. leeft daar buiten. Meestal in bosgebieden. Maar je kan het overal tegenkomen. Als het je achtervolgt, kan je je einde alleen maar uitstellen. Niemand ontsnapt aan de Slender Man. Als hij je pakt, verdwijn je en word je nooit meer gezien.
Niemand weet wat hij precies is, of waarom hij je begint te volgen. Meestal ontvoert hij kinderen, maar het kan ook jou overkomen. Je leeft je leven, zoals elke dag, maar dan staat hij daar. Hij staat daar gewoon, te kijken. Een zwart pak, gezichtloos en zijn ledematen uitgetrokken tot onmogelijke lengtes.


Beschrijving
Zoals het hoort bij dit soort spookverhalen, hebben veel mensen verschillende opvattingen over verschillende aspecten van het verhaal. Maar er zijn dingen die altijd terugkeren.
-De Slender Man ziet eruit als een man, maar zijn hoofd is helemaal wit, hij heeft geen gezicht of haar.
-Hij draagt een formeel zwart pak met zwarte(soms rode) stropdas en zwarte(soms witte) handschoenen.
-Hij is heel lang, de ene keer is dat drie meter, een andere keer zes. Meestal zal het onder de drie meter zijn. Zijn armen zijn in verhouding veel te lang, deze raken de grond bijna.
-In sommige verhalen kan hij aspecten van bomen en spinnen aannemen om beter te 'verdwijnen' in de achtergrond.
-Hij beweegt niet. Als je hem ziet, staat hij gewoon te kijken. Als je even wegkijkt zal hij weg zijn, maar je zult hem nooit zien bewegen.
-In sommige verhalen is hij honderden jaren oud, in andere duizenden.
-In Marble Hornets suggereert Alex dat Slender Man mogelijk een crimineel is, die eeuwen geleden ter dood werd veroordeeld in Rosswood Park, Rosemont, Californië. Criminelen werden vastgebonden aan bomen en zo mishandeld dat hun ledematen volledig uitgestrekt werden.
-Of de Slender Man ook daadwerkelijk volwassenen meeneemt, verschilt ook per verhaal. In sommige verhalen neemt hij alleen kinderen en tieners mee.
-Als een volwassene, of een niet-slachtoffer bij Slender Man in de buurt komt, heeft de volwassene, of niet-slachtoffer last van een aantal klachten: interne bloeding in het hoofd, geheugenverlies, het horen van een hoge pieptoon, epileptische aanvallen, misselijkheid, flauwvallen.
-In sommige verhalen heeft de Slender Man tentakels die uit zijn rug komen.
-Als het je lukt de Slender Man te filmen, is je filmbestand meestal zwaar beschadigd met knipperende beelden, onduidelijke geluiden en uiteindelijk het gebrek aan beide.

De spellen
In het eerste spel, Slender: The Eight Pages, ben je een vrouw die midden in de nacht door het bos loopt. De enige hulpmiddelen die je hebt zijn je goedkope zaklamp en slechte uithoudingsvermogen. Je doel is om 8 tekeningen te vinden, zonder dat de Slender Man je te pakken krijgt. De achtergrondmuziek maakt een groot deel uit van het spel en het spel zou half zo eng niet zijn zonder deze muziek.
Er zijn nu ook andere 'levels' gemaakt. Het spel is vrijwel hetzelfde. Je moet nog steeds ontsnappen aan Slender Man en dingen verzamelen. Het verschil ligt in de locaties, de objecten en de geluiden.
Slender: The Eight Pages (Windows, Apple)
Overige levels (Windows)
Er zijn veel en veel meer spellen, maar ik kijk de series liever dan dat ik de spellen speel. Als je informatie hebt over een spel, laat me het weten!

De series
Er zijn een paar mensen op Youtube die hun eigen ervaringen met de Slender Man vast proberen te leggen. Velen gaan op zoek naar informatie over verdwenen vrienden of kennissen, maar komen dan zelf in aanraking met de Slender Man.
De series hebben een hele aparte stijl. Opmerkelijk is bijvoorbeeld dat de Slender Man zelf nauwelijks tot niet in beeld komt. De series gaan grotendeels over mensen die het mysterie op proberen te lossen. In de meeste video's gebeurt er dus niet veel. Alles is ook vastgelegd met een doe-het-zelfcameraatje. Geen cameraman of professionele belichting.

Wat deze series zo eng en spannend maakt, is ten eerste het feit dat alles een groot mysterie is. Ook voor jou. Sommige video's lijken helemaal nergens op te slaan, soms lijkt de videomaker zelfs geen idee te hebben wat er in de achtergrond van zijn video gebeurt. Ik heb momenten gehad waar ik dacht dat ik zelf gek werd..
Naar mijn mening is het allerengste in de serie niet het zien van de Slender Man, maar wat hij doet met de opnames. Zodra de Slender Man in de buurt is, in beeld komt of als er over hem gesproken is (deze 'regels' verschillen per serie), gaat het beeld rare dingen doen en komt er allerlei kabaal in plaats van het originele geluid.
Ik kan het niet goed in woorden uitleggen hoe eng dit is, ik zal gewoon een voorbeeld plaatsen:
Hier een kort stukje waar deze 'videodistortie' best eng is.
Als je meerdere series kijkt, word je op een gegeven moment heel bang als het beeld of geluid ook maar een klein beetje afwijkt. Dan verwacht je dat er allemaal enge dingen gaan gebeuren.

MarbleHornets
Veruit de bekendste series is Marble Hornets. In dit verhaal gaat Jay op onderzoek uit nadat een vriend zomaar stopt met opnames maken voor een film. Als hij de filmbestanden bekijkt, ziet hij dat zijn vriend, Alex, achtervolgd werd/wordt door een wezen. Toch krijgt hij door deze opnames alleen maar meer vragen. Waar is Alex? Waarom en door wat werd hij achtervolgd? Jay gaat op onderzoek uit.
Marble Hornets is een serie Youtube-filmpjes dat op de dag dat ik dit schrijf nog niet ten einde is gekomen. Het begon in 2009 en het mysterie wordt alsmaar groter (en enger?). Ondanks de amateuristische beelden en verschrikkelijke kwaliteit, is het geweldig geacteerd en erg leuk om te volgen voor een thriller-fan.
Marble Hornets

EverymanHYBRID
In EverymanHYBRID hebben drie jongens een geweldig plan: ze gaan fitness-videos maken! Daar heeft iedereen behoefte aan, toch? Tijdens de eerste paar afleveringen van hun fitness-serie, verschijnt een duister figuur steeds weer in de achtergrond. Na een paar afleveringen bekennen de jongens een grap te hebben uitgehaald met de kijkers. Ze wilden iedereen voor de gek houden met de populaire Slender Man. Ze beloven dit niet meer te doen. Maar dan gebeurt het toch weer. De Slender Man breekt in bij Evan. De jongens beweren hier niets mee te maken te hebben. Is dit een Youtube-fan die een grap met ze uithaalt? Of een vriend uit hun stad? Na veel navraag en onderzoek komen de jongens erachter dat er vreemde dingen gebeuren. Na ontmoetingen met niet alleen de Slender Man, maar ook een of ander demonisch wezen, besluiten de jongens om hun Youtube-kanaal, EverymanHYBRID, te gaan gebruiken om hun vondsten vast te leggen. Ze willen weten wat er allemaal aan de hand is, waarom mensen uit hun directe omgeving zomaar verdwijnen en wie deze mysterieuze 'dokter' is wiens naam steeds terugkeert.
Net als Marble Hornets is EverymanHYBRID een serie die al loopt sinds 2009. Hij is nog steeds niet geëindigd. Het is interessant hoe de jongens hun eigen elementen toevoegen aan het bekende Slender-verhaal. Het is goed geacteerd en heeft ook zo zijn doodenge momenten. Ook werken ze een enkele keer samen met TribeTwelve.
EverymanHYBRID

Half Bound
Half Bound is nog niet zo lang geleden begonnen, in juli 2012. Er is geen begindoel voor de makers van de video's. Het zijn gewoon een groep jongens die filmpjes willen maken, ze weten alleen nog niet zo goed waarover. Tijdens hun jacht naar een onderwerp en mensen die willen helpen, gebeuren er rare dingen..
Ik kan nog niet veel zeggen over Half Bound, aangezien het pas net begonnen is en er pas tien afleveringen zijn. In deze tien filmpjes is het goed geacteerd en bewerkt, een beetje in dezelfde stijl als EverymanHYBRID.
Half Bound

TribeTwelve
Noah heeft te horen gekregen dat een goede vriend van hem is overleden. Hij heeft al een paar jaar geen contact meer met hem gehad en heeft daar nu wel spijt van. Bij het terugkijken van video's van de twee vrienden merkt Noah rare dingen op. Hij vertrouwt de doodsoorzaak niet en gaat op onderzoek uit. Dit had hij misschien beter niet kunnen doen. Er komen meer vragen en antwoorden en Noah begint langzaam zijn verstand te verliezen. Hij kan niet slapen, heeft last van bloedneuzen en wordt lastiggevallen door onbekenden. Zijn computer wordt gehackt en er worden enge filmpjes op zijn Youtube-kanaal geplaatst. Toch blijft Noah vastbesloten om antwoorden te vinden. Zal het hem lukken?
Tribe Twelve begint met een goed voorbereid verhaal en voegt ook weer zijn eigen elementen toe. De Slender Man heeft tentakels en er is een cult die hem aanbidt. Het meest creatieve van alles vind ik het gebruik van tijdreizen. Soms gebeurt er iets in een video waar Noah teruggaat in de tijd, waar hij ergens iets uitvoert, wat op zichzelf dan weer de verklaring is voor iets wat in een veel eerdere video gebeurd is. Ook is het leuk om te zien hoe er samen wordt gewerkt met andere kanalen. Zo gaat Noah eerst een keer op bezoek bij de vriendelijke mensen van EverymanHYBRID om wat dingen te bespreken. Ook gaat hij langs bij de mensen van DarkHarvest00. Zij vertrouwen hem niet helemaal, en terecht. Er volgt een heel avontuur met deze twee kanalen.
Tribe Twelve

DarkHarvest00
Na een poosje last te hebben gehad van paranormale activiteiten bij zich thuis, besluit Chris een camera te pakken en het vast te leggen. In de video is duidelijk te zien hoe een deur uit zichzelf sluit. Nu moeten ze hem wel geloven! Niet veel later komt Chris' beste vriend, Alex, langs. Chris vertelt over zijn video en Alex geeft toe dat het raar is. Chris besluit om het filmen vol te houden, en na een paar dagen heeft hij aardig wat clips die volstaan met bewijs voor de paranormale activiteiten in en rond zijn huis. Hij voelt zich niet meer op zijn gemak en vraagt of hij bij Alex mag overnachten. Dan gebeuren er nog meer rare dingen. De jongens worden achtervolgd door een figuur met een wit masker, video-opnames van de jongens die ze zich niet meer kunnen herinneren en uiteindelijk komt dan ook onze grote vriend in beeld. Pun intended. Aangezien de politie niet veel hulp biedt, besluiten de jongens zelf op onderzoek uit te gaan, wat drastische gevolgen heeft. Meerdere malen worden ze achtervolgd, aangevallen en bedreigd door een cult, een vriend wordt op brute, maar mysterieuze wijze vermoord en na een ontmoeting met TribeTwelve wordt er zelfs door de tijd gereisd.
Het acteerwerk in DarkHarvest00 is misschien nog het beste tot nu toe, alles heeft een heel natuurlijke en realistische uitstraling (de personen althans). De serie geeft je minder het gevoel dat je zelf gek wordt, het is meer een mysterie als in een detective. Al met al is DarkHarvest00 een gezellige serie voor het hele gezin.
DarkHarvest00

Series die ik nog niet heb bekeken(dit ga ik nog zeker wel doen):

http://www.youtube.com/user/MLAndersen0
http://www.youtube.com/user/CaughtNotSleeping
http://www.youtube.com/user/ObserverHunter
http://www.youtube.com/user/TJAprojects
Audio:
Een interview met Thomas, wiens dochter is gekidnapt door de Slender Man. Het interview verloopt helaas niet zoals gepland..
http://www.youtube.com/watch?v=E25mnVioN1I
Liedjes:
ZipZipper - Slender Man Song
Dj Babokon - It Wears a Suit(gebaseerd op het interview met Thomas)


Afbeeldingen:
Een aantal afbeeldingen van Google Images.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Uit Marble Hornets

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Laatst gewijzigd door Tom op 12-05-2013, 20:53:31, 12 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 13-10-2012, 19:40:50 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Slender-Mantekening, zelfgemaakt met Microsoft Paint :P
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 17-10-2012, 08:24:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ja klopt, 13 dagen tot de countdown (als je deze bedoelt) http://www.slendermanfilm.com/
Ik heb al wel eerder een amateurfilm gezien die over Slender Man ging, maar die was echt heel slecht.
Hopelijk is deze zo leuk als de series!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 14:29:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
TribeTwelve
Noah heeft te horen gekregen dat een goede vriend van hem is overleden. Hij heeft al een paar jaar geen contact meer met hem gehad en heeft daar nu wel spijt van. Bij het terugkijken van video's van de twee vrienden merkt Noah rare dingen op. Hij vertrouwt de doodsoorzaak niet en gaat op onderzoek uit. Dit had hij misschien beter niet kunnen doen. Er komen meer vragen dan antwoorden en Noah begint langzaam zijn verstand te verliezen. Hij kan niet slapen, heeft last van bloedneuzen en wordt lastiggevallen door onbekenden. Zijn computer wordt gehackt en er worden enge filmpjes op zijn Youtube-kanaal geplaatst. Toch blijft Noah vastbesloten om antwoorden te vinden. Zal het hem lukken?
Tribe Twelve begint met een goed voorbereid verhaal en voegt ook weer zijn eigen elementen toe. De Slender Man heeft tentakels en er is een cult die hem aanbidt. Het meest creatieve van alles vind ik het gebruik van tijdreizen. Soms gebeurt er iets in een video waar Noah teruggaat in de tijd, waar hij ergens iets uitvoert, wat op zichzelf dan weer de verklaring is voor iets wat in een veel eerdere video gebeurd is. Ook is het leuk om te zien hoe er samen wordt gewerkt met andere kanalen. Zo gaat Noah eerst een keer op bezoek bij de vriendelijke mensen van EverymanHYBRID om wat dingen te bespreken. Ook gaat hij langs bij de mensen van DarkHarvest00. Zij vertrouwen hem niet helemaal, en terecht. Er volgt een heel avontuur met deze twee kanalen.
Tribe Twelve


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 15:20:10 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Ik ging al hartstikke kei dood door de game XD Ik pas denk ik op de rest.... Ja, dat doe ik maar

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 29-01-2013, 15:52:45 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Kon het niet laten.

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 30-01-2013, 13:59:02 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
http://www.youtube.com/watch?v=6MjoknnWX1g

Mwuha.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 03-02-2013, 18:45:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Ik heb een aantal filmpjes van Noah gezien nu,
En ik vind het echt super leuk (ik lach mezelf echt kapot XD)
Soms de logica hahahaha geweldig!
Maar ook wel leuk om over na te denken, naja leuk.. hoe zou ik reageren in zo'n situatie

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 16-02-2013, 21:24:23 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
DarkHarvest00

Na een poosje last te hebben gehad van paranormale activiteiten bij zich thuis, besluit Chris een camera te pakken en het vast te leggen. In de video is duidelijk te zien hoe een deur uit zichzelf sluit. Nu moeten ze hem wel geloven! Niet veel later komt Chris' beste vriend, Alex, langs. Chris vertelt over zijn video en Alex geeft toe dat het raar is. Chris besluit om het filmen vol te houden, en na een paar dagen heeft hij aardig wat clips die volstaan met bewijs voor de paranormale activiteiten in en rond zijn huis. Hij voelt zich niet meer op zijn gemak en vraagt of hij bij Alex mag overnachten. Dan gebeuren er nog meer rare dingen. De jongens worden achtervolgd door een figuur met een wit masker, video-opnames van de jongens die ze zich niet meer kunnen herinneren en uiteindelijk komt dan ook onze grote vriend in beeld. Pun intended. Aangezien de politie niet veel hulp biedt, besluiten de jongens zelf op onderzoek uit te gaan, wat drastische gevolgen heeft. Meerdere malen worden ze achtervolgd, aangevallen en bedreigd door een cult, een vriend wordt op brute, maar mysterieuze wijze vermoord en na een ontmoeting met TribeTwelve wordt er zelfs door de tijd gereisd.
Het acteerwerk in DarkHarvest00 is misschien nog het beste tot nu toe, alles heeft een heel natuurlijke en realistische uitstraling (de personen althans). De serie geeft je minder het gevoel dat je zelf gek wordt, het is meer een mysterie als in een detective. Al met al is DarkHarvest00 een gezellige serie voor het hele gezin.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 27-02-2013, 13:06:25 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Audio:
Een interview met Thomas, wiens dochter is gekidnapt door de Slender Man. Het interview verloopt helaas niet zoals gepland..
http://www.youtube.com/watch?v=E25mnVioN1I
Liedjes:
ZipZipper - Slender Man Song
Dj Babokon - It Wears a Suit


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 27-02-2013, 16:59:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
'
Previous reconstruction is based upon a true story.
WARNING: Contains obscure words, not for people who are easily scared.

This is just fantasy, an illusion of your overly active imagination.
We have no face, we do not exist.
Do NOT try to unmask Slender Man otherwise, we WILL take you out !

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Laatst gewijzigd door tooAnonymous op 04-03-2013, 20:28:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 04-03-2013, 12:43:03 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 18:26:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik heb de namen van een paar kanalen gekregen die mogelijk ook slender series bevatten. Ik moet ze alleen nog onderzoeken. Ik zet de lijst even hier neer:

004steps
1AmTheHelp3r
5zer02
Akoolstick
Beyondtheneon
CaughtNotSleeping
CompileTRUTH
DarkHarvest00
Deadjosey
DIRGEOFTHEEARTH
doingJACKALL
EverymanHYBRID
FearMyTie
Findtheroom
Goomba771
HalfBound
Heroslayer5
IWatchThemGather
Marble Hornets
MLanderson0
Mydarkjournal
Observerhunter
OutOfTheLie
Photofugitive
Saveusfromhim
Slenderfan290
theoriginalaliendude
theoutsideagents
TJAprojects
TOCfiles
totheark
Tribe Twelve
tulpaeffect
Vicious516
WickedStickyAlex
wildshadows57

:D Ik ga het nog druk krijgen.
(Ja, een paar staan er al in)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 21:02:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Ik werd laatst wakker omdat er opeens allemaal gelach (als zo'n publiek in een tv serie) uit mijn tv kwamen, en toen klonken ineens allemaal verschillende lach geluiden door elkaar, steeds harder tot het een pieptoon werd. Die pieptoon ging over in allemaal gekraak en andere enge geluiden, en mijn hele tv flipte hem. TERWIJL HIJ UITSTOND. :duh:

Dus toen moest ik aan jou denken met je Slenderman, en toen durfde ik pas na een uur weer te slapen met mijn tv en alle lichten aan.

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slender Man
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 22:19:18 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Dat is wel eng. Dat lijkt wel op wat er in de tweede of derde video van DarkHarvest00 gebeurt, heb je die gezien? (Edit: vijfde)
Ik heb wel eens gedroomd dat 'ie achter me aan zat. Valt me mee dat ik maar één enge droom heb gehad, gezien mijn obsessie.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl