Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:53:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 08-03-2013, 17:03:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Mijn lerares Duits vertelde ooit een keer dat haar dochter ooit een keer ging glaasje draaien en daar nu nog steeds last van heeft. Die geesten proberen haar echt dood te maken enzo, en een keer lieten die boze geesten haar zogenaamd vuur zien en die dochter dacht dat het echt was. Die geesten riepen toen: "Kom op! Spring uit het raam! Dat is je enige kans om te overleven."
Dus zij stond net op het punt uit het raam te springen, toen haar moeder (mijn lerares dus) binnenkwam, ze was wakker geworden door de geluiden van het raam. Zij heeft haar toen gered. Maar die dochter heeft nu tien jaar later nog steeds last van diezelfde geesten. Ze heeft al heel veel geprobeerd om ze weg te jagen enzo, maar niets hielp.

Nu is mijn lerares helemaal depressief enzo, door dat wat er gebeurd is en omdat onze klas nog al een kutklas is (we 'pesten' haar steeds weg :oops: ). Ik had altijd ruzie met haar, maar sinds ik ook een keer met mij iets met glaasje draaien gebeurd is, (die geesten lieten me uiteindelijk wel met rust, ook omdat ik er goed mee om weet te gaan) kunnen we wel goed met elkaar overweg.

Ik wil voor haar iets kopen om boze geesten weg te jagen, zodat die dochter er geen last meer van heeft en het met haar misschien ook beter gaat. Alleen, bestaat er iets waarmee je zulke boze geesten, die je al 10 jaar pesten weg te jagen?

xx

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 04:04:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Wat is er allemaal al geprobeerd dan ?
Want is wel handig om te weten, dan weten we dat we daar dus niet mee aan hoeven te komen.

Ik stuur je effe een pb.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 09:30:30 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Sisi schreef:
Wat is er allemaal al geprobeerd dan ?
Want is wel handig om te weten, dan weten we dat we daar dus niet mee aan hoeven te komen.

Ik stuur je effe een pb.


Okee (:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 16:42:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
ik weet niet wat er allemaal al geprobeert is.
maar ik denk niet dat je door iets te kopen het oplost.
mischien is het belangrijker om achter de echte intentie van deze geest te komen.
"boze" geesten zijn namelijk niet vaak voor niks zo, ze hebben geen rust of hebben het idee dat ze nog iets te doen staat.
mischien is het makkelijker als je lerares daar wat hulp bij zoekt.
wel veel succes, ik hoop dat je lerares en haar dochter rustigere tijden kunnen gaan ervaren.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 17:20:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
violet-moon schreef:
ik weet niet wat er allemaal al geprobeert is.
maar ik denk niet dat je door iets te kopen het oplost.
mischien is het belangrijker om achter de echte intentie van deze geest te komen.
"boze" geesten zijn namelijk niet vaak voor niks zo, ze hebben geen rust of hebben het idee dat ze nog iets te doen staat.
mischien is het makkelijker als je lerares daar wat hulp bij zoekt.
wel veel succes, ik hoop dat je lerares en haar dochter rustigere tijden kunnen gaan ervaren.


Dankje! Ze heeft ze ooit een keer opgeroepen maar zeheegt van die dingen als bijv. wierook gedaan, maar ze gingen niet weg. Ik zei ook al tegen haar dat ze het huis moest laten zuiveren maar ze zei dat hwt waarschijnlijk toch niet helpt, maar die Isis ofzo gaat misschien helpen met goede energieën over brengen (:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 21:26:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
violet-moon schreef:
mischien is het belangrijker om achter de echte intentie van deze geest te komen.
"boze" geesten zijn namelijk niet vaak voor niks zo, ze hebben geen rust of hebben het idee dat ze nog iets te doen staat.


Dat ken ik! Een paar "boze" geesten waar ik [last] van heb daarvan weet ik nu ook waarom ze zo boos zijn! Ze zijn niet slecht, ze willen alleen gerechtigheid. De ene entiteit wil heel het christendom vermoorden, waaronder de paus, omdat hij onthoofd is door de kerk. Zijn vriendin werd beschuldigd van hekserij en daarvoor werd hij ook bestraft. Ik snap zijn wraakgedachten, zelf zou ik misschien ook zo denken. Hij is niet slecht.
Die andere dat is eigelijk een heel gezin. Ze zijn omgekomen in een brand in mijn huis. Waarom ze er nog zijn weet ik niet maar ze zijn vast niet zo heel slecht. Ze vallen ons alleen regelmatig lastig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 10-03-2013, 21:59:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Valkyrie94 schreef:
violet-moon schreef:
mischien is het belangrijker om achter de echte intentie van deze geest te komen.
"boze" geesten zijn namelijk niet vaak voor niks zo, ze hebben geen rust of hebben het idee dat ze nog iets te doen staat.


Dat ken ik! Een paar "boze" geesten waar ik [last] van heb daarvan weet ik nu ook waarom ze zo boos zijn! Ze zijn niet slecht, ze willen alleen gerechtigheid. De ene entiteit wil heel het christendom vermoorden, waaronder de paus, omdat hij onthoofd is door de kerk. Zijn vriendin werd beschuldigd van hekserij en daarvoor werd hij ook bestraft. Ik snap zijn wraakgedachten, zelf zou ik misschien ook zo denken. Hij is niet slecht.
Die andere dat is eigelijk een heel gezin. Ze zijn omgekomen in een brand in mijn huis. Waarom ze er nog zijn weet ik niet maar ze zijn vast niet zo heel slecht. Ze vallen ons alleen regelmatig lastig.


Oeff dat lijkt me doodeng! Heb je daar nu nog steeds last van dan en is die geest nog steeds boos?

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 16:12:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Watermelon_x schreef:
Valkyrie94 schreef:
violet-moon schreef:
mischien is het belangrijker om achter de echte intentie van deze geest te komen.
"boze" geesten zijn namelijk niet vaak voor niks zo, ze hebben geen rust of hebben het idee dat ze nog iets te doen staat.


Dat ken ik! Een paar "boze" geesten waar ik [last] van heb daarvan weet ik nu ook waarom ze zo boos zijn! Ze zijn niet slecht, ze willen alleen gerechtigheid. De ene entiteit wil heel het christendom vermoorden, waaronder de paus, omdat hij onthoofd is door de kerk. Zijn vriendin werd beschuldigd van hekserij en daarvoor werd hij ook bestraft. Ik snap zijn wraakgedachten, zelf zou ik misschien ook zo denken. Hij is niet slecht.
Die andere dat is eigelijk een heel gezin. Ze zijn omgekomen in een brand in mijn huis. Waarom ze er nog zijn weet ik niet maar ze zijn vast niet zo heel slecht. Ze vallen ons alleen regelmatig lastig.


Oeff dat lijkt me doodeng! Heb je daar nu nog steeds last van dan en is die geest nog steeds boos?


Ze zijn niet zo heel slecht in mijn ogen want ze hebben goeie redenen om kwaad te zijn. Het enige wat ze doen is dingen laten vallen, licht aan of uit doen, deuren op of van slot doen, aanwezig zijn enz. Als je dat negeert word het al snel minder. Ik heb er nu nog maar een paar keer per week last van.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 20:15:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Oke want ik denk ook dat iedereen wel iets goeds in zich heeft, en de reden snap ik opzich ook wel, maar dat hij nou het hele.christendom wil vermoorden...

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 11-03-2013, 21:23:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Watermelon_x schreef:
Oke want ik denk ook dat iedereen wel iets goeds in zich heeft, en de reden snap ik opzich ook wel, maar dat hij nou het hele.christendom wil vermoorden...


Dat lukt hem toch niet en ik hoop dat ik hem dat eens in een goed gesprek kan laten beseffen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 12-03-2013, 08:16:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Ik hoop het! Heel veel succes! (:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 19-03-2013, 18:28:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-03-2013, 18:11:30
Berichten: 43
Zoals iedereen al zei; probeer erachter te komen wat ze willen en waarom ze '' boos'' zijn! Ga niet allemaal trucjes bedenken om ze weg te ''jagen'' , daar worden ze alleen maar bozer door. Probeer ze te begrijpen en negeer ze voor de rest. Als het echt niet meer gaat, schakel dan een ervaren medium in, niet zo eentje die overal wierook gaat branden of spreuken gaat prevelen, maar bijvoorbeeld eentje die contact met de geesten kan maken op een veilige manier. Suc6!

_________________
Sweet Madness...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hele boze geesten wegjagen
BerichtGeplaatst: 24-04-2013, 00:01:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2013, 01:53:23
Berichten: 21
Hallo!

Ik weet zeker dat het niet met trucjes weggaat. Probeer er (met hulp van iemand) inderdaad achter te komen wat ze boos maakt en in het uiterste geval zou ik een verdrijver raadplegen, denk niet dat je er anders vanaf komt.

Veel succes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl