Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:21:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 14:00:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
haha, sorry, niet bedoeld als persoonlijke aanval hoor :p.

Het zijn pittige oefeningen, met voorafgaand heeeeeel veel leesvoer haha :p. Maar he, aldoende wordt men weer beter ^^.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2012, 00:06:00 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Chantal

Daar hangt ze weer eens in de vensterbank op de eerste verdieping. Lekker lui en nonchalant geniet ze van de regen die tegen het raam aan tikt. Haar poes Beatrix mauwt naar haar en springt op schoot. Chantal schrikt op. Ze was een beetje weggedoezeld in het staren naar de druppels die langzaam naar beneden glijden.
Met haar ogen volgt ze een druppel die links, rechts, een flauwe bocht weer maakt en steeds sneller naar de onderkant van haar raamkozijn dwarrelt. Beatrix spint op Chantals schoot. Chantal aait Beatrix over haar hals, zonder ook maar even een blik te werpen op haar poes. Ze is in diepe gedachten. De regenbui houdt al een tijdje aan.
Hoe zou het zijn om een van die regendruppels te zijn, denkt ze in gedachten verzonken. Als een druppel laat ze zich uit de vensterbank glijden. Beatrix springt beledigd van haar schoot af en loopt haar kamer uit. Chantal kijkt op haar klok. 22.28 uur. Het is al best laat, maar slaap heeft ze niet.
Een harde donderklap komt van buiten. Zes tellen later volgt een grote flits. Het onweert en het begint harder te regenen. Chantal pakt haar badjas en besluit een lange warme douche te gaan nemen en zo haar gedachten en gevoelens als een regendruppel te laten verdwijnen in het doucheputje.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2012, 01:31:19 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Komt hier nog een vervolg op?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2012, 12:09:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
Jij zegt dat ik altijd teveel hij of zij gebruik ipv een naam, maar ik vind bij jou juist weer teveel haar naam wordt genoemd. Chantal sus, chantal zo. Soms kan je het toch afwisselen voor bijv: 'ze kijkt op de klok'
Je hebt gelukkig niet overal haar naam, vaak genoeg 'ze'. Het is maar een tip, persoonlijk vind ik dat altijd lekkerder lezen :)

x

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2012, 14:34:59 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Misschien Tom

Je hebt gelijk Tessa :p.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2012, 20:33:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Brief aan André



Citeer:
Beste André,

Deze brief schrijf ik u vanuit mijn zolderkamer boven het atelier in de rosse buurt van Parijs. De schoonheid van de stad bij avondlicht weet mij nog altijd te inspireren voor het maken van nieuwe werken. De kennis van mijn vader, monsieur Leco van Vliedt is een erg vriendelijke man. Ik heb het gevoel dat ik veel van hem heb kunnen leren en ik hoop dat nog veel van hem te mogen doen.

Ik wil u danken voor het schitterende medaillon dat u voor mij heeft gesmeten. Ik zal het dicht tot mijn hart koesteren met de gedachte dat onze vriendschap zal blijven bestaan. Bijgaande deze brief zal ik u dan ook nog een klein present meesturen welke ik heb gemaakt in het atelier van monsieur van Vliedt.

Afgelopen periode heb ik veel kunnen zien van de stad. Monsieur van Vliedt heeft mij meegenomen naar een aantal schitterende plaatsen binnen de oude binnenstad. Zo heb ik gewandeld in de grote tuinen van het Palais de Louvre en heb ik een dans mogen maken met een paar schone dames in een salon.

Een van deze schone dames was madame Chauvrie. Een prachtige vrouw halverwege haar leven met schitterende bruine kronkels die dansten in het licht van de maan. Madame Chauvrie is de muze van monsieur van Vliedt, maar ik heb het gevoel dat ze hem niet zo ziet zitten. Toen monsieur van Vliedt ons gezelschap eerder op voorgaande avond verliet, hebben madame Chauvrie en ik een wandeling gemaakt langs de prachtige rivier de Seine.

Alles was aanwezig om ons een prachtige avond dienstbaar te zijn. Het maanlicht fonkelde over de druppels water in de rivier. Lampen waren ontstoken aan de rand en vele koppels liepen net als ons arm in arm langs het water.

Ze vertelde me over monsieur van Vliedt. Ze leerden elkaar ongeveer twee jaar geleden kennen. Zij werkte als een madame in den rosse buurt van Parijs. Hij kwam haar wekelijks bezoeken en vroeg haar uiteindelijk mee te komen naar zijn atelier. Sindsdien werkt ze niet meer in de rosse buurt, maar is nooit de lust en liefde verloren die zij toen altijd zo koesterde.

Het werd later op de avond en we kregen het beiden koud. Ik bood haar mijn jas aan, waarop zij deze om zich heen sloeg en mij in mijn wang greep en haar felrode lippen zich tot de mijne bracht.

Ik zal nooit meer de twinkeling in haar ogen vergeten. Ik voelde me verliefd worden op de minnares van de kunstenaar waar ik in de leer ben gegaan. André, begrijp me nu goed, haar liefde is als balsem voor mijn ziel, maar net zo goed het vergif dat door mijn aderen zich langzaam zal verspreiden.

Ik vrees nu het moment wanneer monsieur van Vliedt erachter zal moeten komen, dat ik met zijn minnares ben vreemd gegaan. Ik beroep u nu ook op een advies.

Voor nu ga ik mijn kaars uitblazen en slapen. Ik wens u het allerbeste toe en hopelijk tot spoedig weerzien.

Hartelijke groeten,

Bart van Smeeden

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 22:33:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Stereotype

Hij zat dus niet op een zolderkamertje achter een bureau met een brandende kaars die al halverwege was. Hij zat niet bij een kapot raam in het licht van de volle maan dat aan een heldere hemel stond, waarvan lichtstralen schenen op de proppen papier die achter hem lagen verspreid. Hij zat niet met een typemachine daar te werken en met zijn handen door de kale plekken die zich begonnen te vormen op het hoofd te piekeren.
De echte schrijver had een Apple Ipad en zat lekker op de wc in het lokale stamcafé te tikken met zijn touchscreen. Een volle bos haar op zijn warhoofd, verzon zijn verhaal d.m.v. twitterberichtjes van zijn 428 followers en werkte het uit bij het rustieke licht van de flikkerende blauwgroene TL-verlichting.
Van de oude innerlijke criticus die zozeer als een stereotype een zolderkamertjesschrijver werd afgebeeld, was weinig van overgebleven. Die zat echter aan de bar naast hem op de lege kruk met een bierviltje vol teksten voor zich dat onder neus van de echte schrijver werd gestopt.



Afbeelding


Zie ook www.langharigtuig.wordpress.com voor meer teksten :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-10-2012, 19:25:39 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
De film van de Politiek

Het is zo gemakkelijk. Iedereen lijkt de politiek te kunnen bedrijven, want iedereen kan tegenwoordig een politieke partij oprichten. Maar niet iedereen kan daadwerkelijk ‘’De Kamer’’ halen. 50+ is het gelukt, de Piratenpartij echter niet. We hebben hoogvliegers gekend zoals Rita Verdonk, die na haar vertrek bij de VVD ook keihard onderuit ging en verdween uit de Haagse politiek. Pim Fortuyns LPF heeft het ook goed gedaan, maar na de moord op Fortuyn ontstonden er conflicten binnen de partij en maakte het zijn ondergang mee.

Wat maakt politieke partij van deze tijden nog een goede? Hoe zorgen we voor een goede aanhang? We kunnen ons druk gaan maken door zelf hard actie te voeren. Keten jezelf vast aan een hek om je idealen uit te stralen. Een andere manier is juist de broekriem strak te houden. Geef niet te veel uit, overdrijf niet zo veel en beperk je enkel tot de kern van je verhaal. Wees het gezicht van je kreten, niet de kreten van je gezicht.


In Roermond is er weer een soap ontstaan. Een wethouder van de VVD heeft fraude gepleegd en stapt op als wethouder én hij stapt uit de Eerste Kamer. Politiek Nederland staat weer op z’n kop. Het zal me niets verbazen als er binnenkort Kamervragen gesteld zullen worden, want al snel praatte een van zijn gemeenteraadcollega’s haar mond voorbij. ‘’Ze had iets gehoord over een aantal mensen die meer zouden weten.’’ Mens! Doe normaal, denk ik dan. Het is al erg genoeg wat er is gebeurd, ga dan vooral het vuur aanwakkeren, want nu ligt ze zelf onder vuur. Wat weet zij dan dat wij niet mogen weten?

Hoe betrouwbaar zijn onze politici in Nederland eigenlijk? We kennen allemaal wel de verhalen van de Italiaanse oud-premier Berlusconi die er nogal zondig op los heeft geleefd. De ene soap na de ander komt boven water. In Amerika beschuldigen de presidentskandidaten elkaar ook van leugens. Dat hebben ze vast afgekeken van Samson versus Rutte tijdens de Nederlandse verkiezingen van 2012, toen Samson tot vervelends aan toe bleef volhouden dat Rutte aan het liegen was. Vingertjes wijzen kunnen we wel, maar doen we ook nog eens doorpakken? Actie ondernemen? Nu zijn die twee poeslief tegen elkaar, omdat ze tot elkaar zijn veroordeeld in de Tweede Kamer.

Het mooiste van alles is dat we het gevoel hebben dat iedereen kan meedoen met de politiek. Henk en Ingrid doen met Wilders mee. Als ze ’s avonds thuis zitten, knus na de traditionele aardappels, groente en een stukje vleesmaaltijd, gaan ze onderuitgezakt politiek24 kijken. Zo blijven ze goed op de hoogte van wat er gebeurt in politiek Den Haag.

Onze politiek is letterlijk een film geworden. Of meer een soap, want het wekelijkse vragenuurtje is ook niet meer wat ’t ooit is geweest. De politici van deze tijden doen veel te veel naar elkaar wijzen en beschuldigen elkaar er maar op los met allerlei verwijten. Maar wat is politiek nu eigenlijk? Kramers woordenboek zegt: ‘’1 staatkundig; betrekking hebbend op het staatkundig beleid; 2 getuigend van veel overleg, behendig, sluw; ~ correct overdreven correct ten aanzien van kwesties die met ras, geslacht enz. te maken hebben. (…) 4 de gezamenlijke politici, het landsbestuur.’’

We werken dus gezamenlijk samen aan het landsbestuur. Gezamenlijk?! Veel overleg, dat klopt en behendig en sluw zijn de politici zeker. Maar laat ze dan wel ‘straight-to-the-point’ komen en niet zulke soapseries creëren. Politiek bedrijven is wel wat meer dan elkaar zwart maken en vingertjes wijzen naar mensen die iets verkeerds hebben gedaan. Politiek drijven, is samen zoeken naar oplossingen voor de problemen die we hebben. Het is toch geen Goede Tijden Slechte Tijden geworden? De grote cliffhanger is dan weer de grote hamvraag: ‘’hoe zal de minister hier op antwoorden? Zie het volgende week! Tijdens Goede Vragen Slechte Uurtjes!’’

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2012, 13:48:33 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
De Bruine Beer

De warmte van de verbroedering is goed te voelen bij De Bruine Beer. Leendert de barman is als een vader voor ons allen. Hij zorgt dat we allemaal wat te eten en te drinken hebben.

Overal op de bar staan biertjes verspreid in halflege glazen. Soms neemt er iemand een kleine hand borrelnootjes en stopt ze een voor een in de mond, terwijl er gefascineerd wordt gekeken naar het beeldscherm.

Achter in het café spelen een aantal jongeren poolbiljart. Zij geven niet zo veel om al die ophef over dat grote scherm waar menig veertigplusser stomverbaasd naar staat te staren vanaf de bar.

Leendert wordt luid onderbroken wanneer hij een biertje tapt voor een van zijn klanten. Gerrit geeft een enorme schreeuw. Alsof hij ziet hoe zijn auto in de prak wordt gereden door zijn zeventienjarige zoon die weer eens is gaan joyriden onder invloed. Zijn rode kop wordt alleen maar feller. Zijn kale plek lijkt net een grote rode drukknop waar je bij een quiz in de kroeg op zou willen drukken als je het antwoord zou weten.

Ook meneer Hamstra is het duidelijk eens met de reactie van Gerrit. De oude knar in zijn stoel zwaait in het wild met een wandelstok. De vele rimpels worden strak getrokken wanneer hij zijn mond opentrekt. Het lijkt wel of hij twintig prikken botox tegelijkertijd kreeg toegediend. Grote felle rode ogen zet hij op.

Leendert tapt zijn biertje af en zet het gevulde glas hard neer naast een schaaltje borrelbootjes dat op de bar staat. Het bier van de tap schokt heen en weer over de randen van het glas. Enkele druppels belanden vanuit het glas in het schaaltje borrelnootjes. Maar dat maakt niet uit, want Leendert grijpt de nootjes en smijt ze door de kroeg heen.

Alleen de jongens bij de pooltafel kijken even verbaast op. Ze begrijpen er niets van. Hun interesse ligt dan ook ergens anders. Zij hebben meer aandacht voor het imponeren van de jonge meiden die ze hebben meegenomen naar De Bruine Beer, dan dat ze aandacht schenken aan de bruine beren van het beeldscherm. Jaap stoot met zijn keu de rode 3 in het gat van de tafel. Luid applaus klinkt van zijn vrienden. Hij krijgt een kus van Elise, maar de mannen aan de bar hebben er geen oog voor de jonge garde. Zij blijven gefascineerd kijken naar dat grote scherm aan de andere kant van de kroeg.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 19:19:33 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
bron!

Golfbreker

Eigenlijk wilde ze maar een ding en dat was aanwezig zijn bij mij. De afstand was echter te groot. Tegen de tijd dat ze hier zou zijn, was ik vast alweer vertrokken naar een volgende bestemming. Zo bleef ik haar altijd een stap of twee voor, hoe graag we elkaar dan toch wilden zien.
De golven lijken me hier bij de haven letterlijk te omarmen. Alsof ik mee zou moeten drijven over het water. Nog verder weg.
Als liefde ook afstand waren is, dan was deze liefde grootser dan immer te voren.
De serveerster spreekt gebrekkig Duits, maar weet de oude mensjes toch die flinke zeetongen aan te smeren. Ik neem maar iets kleiner, gamba’s of zo. Drijvend in een in een pittige roomsaus. Het borrelt zelfs nog vijf tellen, als ik er zo naar kijk.
Eigenlijk neem ik slechts een kopje thee erbij vanwege die lekkere koekjes die ze er altijd bijleggen.
Het theewater dampt nog een beetje en beslaat mijn bril. Heet is prima. Net als de gamba’s.
Met mijn vork maak ik kleine golfjes in het schaaltje waar de gamba’s in drijven. Nu omarm ik de gamba’s met mijn liefde voor eetlust. Honger en passie van een afstandje bekeken.
Iemand heeft duidelijk zijn best gedaan toen hij zich verveelde. Op de muur naast de uitgang staat het gehele Zeeuwse volkslied uitgeschreven. Het is alleen jammer dat het niet vertaald is in het Zeeuws. Het geeft net wat meer sfeer en zou de locatie ook meteen beter doen. Ach.
‘Ik worstel en kom boven’. Ik worstel met mijn gamba’s en werk ze met een vorkje – welke volgens mij toch meer iets wegheeft van een gebakvork dan een normale vork – naar boven in mijn mond.
Eigenlijk had ik haar ook wel willen omarmen met mijn golven. Zij is dan de golfbreker die mijn hart kan breken, of juist uiteen zal doen spatten om het water te ontvangen. Ik spat volledig over haar heen.
Overal waar ik kom heb ik nog steeds de neiging een brief te schrijven voor haar. Die kan ze dan vinden en lezen. Zo weet ze waar ik ben geweest, wat ik deed en wat zij met mij deed. Als een kat en muisspel.
Een leuk homostel gaat aan het tafeltje tegenover me zitten. De serveerster heeft toch geen fuck te doen, dus gaat ze meteen op hen af. Een colaatje en een pilsje. Het zijn twee Vlamingen zo te horen. Of het zijn twee homofiele Limburgers. Boris zegt altijd dat mijn nabootsing van het Vlaamse accent klinkt als een homofiele limbolander.
Ik denk dat ze met hun bootje een dagje hier in de haven zijn gaan liggen. De gamba’s zijn al wat afgekoeld, beter te eten, hoewel de pittige saus mij al snel doet verlangen naar de hete thee.
Vanaf mijn plaats bij het raam heb ik goed uitzicht op de bootjes in de haven voor me. Door het raam rechts van me kan ik de Dikke Toren van Zierikzee zien, de Zeelandbrug en Colijnsplaat.
Het is lang geleden dat ik de toren heb beklommen. Ik kan me een groot uitzicht herinneren.
Een bekende van het restaurantje loopt over de veranda naar binnen. Hij is gekleed als een vertegenwoordiger met zijn nette colbert en laptopcase. Hij begroet het personeel en krijgt meteen een kop koffie van het huis. Die komt hier vast vaker.
Waarom kom ik hier nog zo weinig. Het is een prachtige en sfeervolle locatie. Misschien had ik haar maar eens vaker hierheen mee moeten nemen. Maar ik wilde afstand bewaren. Het zou niet goed zijn voor ons om hier samen te worden gezien. Muren hebben oren en de mensen om ons heen kunnen alles horen. Nee, dan duik ik liever de zee weer in, opzoek naar parels in mosselen en oesters, zodat ik een zilte ketting voor haar kan maken. Geregen aan een draad van zeewier. Een symbolisch cadeau voor onze relatie. Parels verstopt in schelpen tot iemand ze openbreekt om te stelen en egoïstisch tot zichzelf te nemen. Om te omarmen met golfslagen.
Ze is nu gewoon nog een vis, vrij in het water. Of nee, een zeemeermin met een parelketting, die tussen mijn netten door zwemt en mijn valstrikken zal proberen te ontwijken.
Ik werk de laatste gamba naar binnen en schep nog wat van die lekkere pittige room op een lepeltje.
Met de laatste slok thee die ik naar binnen wil werken, trilt de telefoon in mijn tas. Zij is het. Ik neem op. Ze vraagt naar me, maar ik antwoord gebrekkig. Intussen bestel ik nog een kop thee en spreek haar toe. ‘Schat, je weet toch waar ik opzoek naar ben gegaan?’
Ze geeft geen antwoord. Het blijft stil aan de andere kant van de lijn.
‘Ik zie je reflectie in de golven. Je weet best wat ik bedoel.’ Ze wil me zien, maar dat kan ik gewoon niet. Ze hangt op.
De twee homofiele Vlamingen gaan weer. Romantisch houden ze buiten op de veranda elkaars handen vast. Ze kijken naar de golfbrekers die nu net mooi in het zonlicht opvallen.
Het fenomeen doet me denken aan haar telefoontje van daarnet. Onverwachts en en het leek ook min of meer een golfbreker op het moment.
Er stappen weer twee mensen binnen. ‘Nou doe ons maar twee droge witte wijn.’ Ze klinkt verwaand en heeft hem duidelijk onder de plak zitten. Zo zit het gelukkig weer niet tussen ons. En toch wil ik haar hebben. Ik wil haar voor mezelf hebben, maar uit bescherming neem ik afstand. Die wil ik bewaren.
Ze lijkt me nog steeds niet te begrijpen, maar zo zit haar onschuldig doch pittig karakter nu eenmaal in elkaar.
Het is niet anders.
Vanavond schrijf ik een afscheidsbrief. Ze zal me dan eindelijk kunnen vinden. Een eind aan het kat en muisspel.
Ik voel me de laatste tijd steeds meer in mijn eigen netten verstrikt. Het voelt gewoon niet meer goed.
Ik voel me opgesloten in mijn eigen mosselschelp. Zij krijgt deze ook niet meer open. Ze zal me moeten koken of met grof geweld openbreken.
Liefde zal altijd blijven bestaan. Ik trek me toch maar terug. Liefde op afstand, zoals ik het meeste van haar houd.
Vanavond duik ik van de golfbrekers af. Terug naar waar ik vandaan kwam. Tot dat moment, blijf ik hier en bestel thee na thee om de koekjes als eerste te eten, terwijl het lekkerste kruimeltje altijd achter in het zakje blijft.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Laatst gewijzigd door Matthijs op 18-03-2013, 23:07:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 21:25:31 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Leuk!
Is het een los verhaal, of maakt het ergens deel van uit?
Oh, en je spelde ergens 'goed' als 'hoed'.
Pas het snel aan, voordat je duizenden fans je uitlachen op je blog!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 23:07:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Jij bent heel erg scherp!

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2014, 16:41:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2014, 15:53:21
Berichten: 43
Wauw....echt wauw gewoon! :shock: :shock: :shock:
Matthijs, serieus man...Ik wist niet dat jij zo geweldig kon schrijven! Heb je een cursus gehad hier in? Nee, dit kun je gewoon niet leren...Dit moet echt een gave zijn.
Ik heb echt heel je topic doorgelezen, ik kon niet meer stoppen hihi... :oops: Ga me niet raar vinden alsjeblieft, ik lees gewoon graag. Kan toch? Hihi...
Heb jij al een eigen boek geschreven of wordt je ergens regelmatig gepubliceerd? Ik wil nog meer van je lezen, alleen als je wilt hoor!!! :oops: :mrgreen:
Ik ga mijn vrienden dit laten lezen, vind je dat goed? Dit moet gewoon gedeeld worden! Ennne, ik ga je gewoon binnenkort ontmoeten in real life. Wow, echt...ik heb zoveel gelezen in mijn leven maar dit overtreft wel.
Sorry ik kom nu echt als een engerd over op deze manier... :duh:
Vergeef je het mij? :roll:
Nou ik moet nu echt stoppen met typen, hihi...Ik weet dat je gaat stoppen als mod en wellicht wat minder komt hier, maar ik hoop nog dat je dit kan lezen?
Als je meer verhalen hebt, let me know! :hart:

Groetjes,
Jouw grootste fan (hihi :oops: ) DMS! 8)

_________________
DMS at your service!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-11-2014, 10:59:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Afbeelding
Nou Thijs, je hebt in ieder geval één fan :mrgreen:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-11-2014, 14:02:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2014, 15:53:21
Berichten: 43
Vind je zijn verhalen ook zo geweldig, Tut? :mrgreen:
Ik heb ze nog een keer gelezen, maar Matthijs heeft nog niet geantwoord hier zie ik. :oops:
Hij zal het vast wel druk hebben, misschien signeer hij wel ergens op dit moment? :o
Misschien is het wel toevallig in mijn dorp terwijl ik dit niet eens weet!!! :shock:
Oké, even mezelf kalmeren. Ik ben gewoon erg onder de indruk, sorry sorry!! :oops:

Matthijs, vind je het goed dat ik hier reageer? :mrgreen: Als je dat niet zo leuk vind mag je het zeggen hoor?
Doe jij nog wat meer dan alleen schrijven? Ik ben echt benieuwd... 8)

_________________
DMS at your service!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl