Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:13:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-07-2012, 15:59:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-07-2012, 15:49:34
Berichten: 2
Goedendag,

Onder het mom, de ogen zijn de spiegel van de ziel, ben ik uit nieuwsgierigheid eens naar de badkamer gegaan en heb daar mijzelf diep in de ogen staan kijken. Al snel begon mijn gezicht te vervormen. Ook werd mijn huid gitzwart. Wat er telkens gebeurde was dat mijn ogen ook diepzwarte gaten werden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet mooier op werd, maar goed. Ik leek telkens wel een soort dier of alien waarbij mijn neusbrug enorm breed werd en de structuur van mijn schedel flink groeide, ook kwamen mijn ogen telkens door de zwarte gaten heen en alhoewel ik een zeer vredelievend mens ben en echt supervriendelijke ogen heb, kwamen de ogen die ik zag aanzienlijk minder vriendelijk over. Toen ik wat langer bezig was, na een minuut of 10, werd ik ineens kleiner, nog steeds zwart, en als ik dan heel rustig werd, dan verdween ik helemaal.

Ik merkte wel dat als ik knipperde met mijn ogen, of wanneer mijn concentratie uitging naar het kloppen van mijn hart, ademhaling, het geluid van de regen op het badkamerraam, of iets anders, dat wat ik zag werd verbroken en ik weer opnieuw moest beginnen.

Aangezien ik toch wel overtuigd ben van de realiteit die ik waarnam, heb ik het woord spiegelmeditatie eens gegoogled in de hoop hier informatie over te vinden. Gelukkig bestaat het en blijkt er wel iets over op het internet te staan, maar op verschillende sites staat telkens exact dezelfde tekst.

Ik ben er ook achter dat ik het blijkbaar niet helemaal goed doe, aangezien ik gewoon in de badkamer stond, met witte tegels en een felle lamp op ongeveer een halve meter. Wat ik nu las was dat ik op een stoel moet gaan zitten in een donkere kamer met een kaars en een spiegel moet neerzetten op ongeveer 30 cm van mijn gezicht.

Ook heb ik het stadium van mijn ogen sluiten en beleven wat er dan te beleven valt nog niet bereikt, aangezien ik eerst maar eens achter de computer ben gaan zitten voor informatie en zo op deze site terecht kwam, waar ik nu dus deze topic op in aan het toetsen ben.

Maar ik kan eerlijk gezegd niet wachten om snel weer naar de spiegel te gaan om eens verder te kijken wat er allemaal te zien valt.

De reden van deze topic is dat ik benieuwd ben naar mensen die ervaring hebben met deze vorm van meditatie en die mij hier wat meer over kunnen vertellen. Hoe ik wat ik te zien en te beleven krijg moet plaatsen bijvoorbeeld.

En in hoeverre dit 'gevaarlijk' is. Daar las ik ook wat over op het internet. Mensen die dit als occult beschouwen en aangeven dat je hiermee demonen toe zou laten. Het lijkt mij altijd wel handig om van ervaringsdeskundigen ook hierover wat te horen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt bang ben van dit soort zaken en al jaren onderzoek doe naar het totale bestaan en al van alles en nog wat ben tegengekomen waarvan ik van te voren nooit gedacht had dat het zo zou zijn. Echter, eenmaal bewezen, neem ik het dan maar aan.

De reden van deze meditatie voor mijzelf is dat ik op zoek ben naar het antwoord waarom ik hier op deze bizarre aardbol ben beland. Ik hoor hier niet thuis, kan ook op geen enkele wijze tot stand brengen wat ik hier moet doen; het niveau van de welvaart van de mens substantieel verhogen en de mens weer optimaal gelukkig maken, hetgeen gewoon binnen handbereik ligt en helemaal niet zo moeilijk is als het lijkt. Wanneer je tenminste niet al sinds jaar en dag de Illuminati op je nek hebt die je letterlijk gezworen hebben je in naam van abaddon (de verwoester) te verwoesten zoals dat bij mij het geval is.

Ik kom namelijk inmiddels telkens uit op het gegeven dat wanneer ik het hier niet van binnen uit kan oplossen, ik maar beter de binding lichaam geest kan verbreken om de mensen dan maar van buitenaf te helpen. Dit klinkt misschien nogal bizar, maar om nou door te gaan met mijn donorschap aan deze goddeloze plek, waarbij telkenmale mijn bestaan mij wordt afgenomen en mijn concepten en ideeën om de mensheid vooruit te helpen, worden gejat om vervolgens of ergens in de ijskast van patentenbureaus te belanden, of in de markt worden gezet op een manier die meer schade toebrengt dan het bedoelde heil, onder het mom hebzucht en zelfverrijking, is een doelloze weg. Vandaar dat ik een manier zoek om uit deze illusionaire dimensie te stappen en vandaar dat ik mijzelf maar eens diep in de ogen heb gekeken.

Nog even dit; ik ben nogal adhd-erig. Ik meld dat maar even omdat ik vast goedbedoelde tips krijg van gevorderde mediteerders om mij heel goed te concentreren, mijn energieveld te sluiten, mijn aura goed in de gaten te houden en dat soort dingen. Ik ben eigenlijk meer iemand die het prettig vind van alles en nog wat waar te nemen om een beter beeld te krijgen van de wereld waar ik in terecht ben gekomen en ben meer geschikt om een ander die daar dan weer goed in is in te schakelen die dan voor mij mijn energieveld sluit, mijn aura in de gaten houdt en dat soort dingen. Helaas leef ik mijlenver onder het bestaansminimum en ontbreekt het mij aan middelen om een sociaal leven op te bouwen en om op die wijze in contact te komen met derden. Overigens valt het mij ook op dat vele mensen die je via het internet kunt bereiken en die aangeven anderen te willen helpen, altijd eerst geld willen zien. Dat soort mensen willen dus blijkbaar geld en het middel is om anderen te helpen (precies omgekeerd dus). Daar zit ik ook niet op te wachten.

Welnu, als iemand mij wat info kan verschaffen, zou ik dat enorm op prijs stellen. Ik hoor het wel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2012, 18:39:44 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
mooi verhaal waar ik weinig ervaring heb maar wel erg geintereseert in ben:P
dus ik ga dit topic zeker volgen...

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-03-2013, 02:00:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2013, 01:20:41
Berichten: 5
Locatie: Antwerpen, Belgïe
Wordt deze topic nog gevolgd?
Zo ja, zal ik mijn ervaringen met spiegelmeditatie delen
en ook ben ik benieuwd naar jou verdere bevindingen.

Groeten,

F

_________________
De enige zekerheid die ik heb is dat ik niets weet


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-03-2013, 07:31:48 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik betwijfel of Klok nog aanwezig is, maar misschien zijn anderen wel geïnteresseerd.
Ik wil het wel horen :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl