Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:32:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 17 8 9 10 11 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-10-2011, 17:16:51 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Wie ervaart het net zoals ik?

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-10-2011, 18:56:03 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Het hele systeem waarop de wereld draait is naar mijns inzien oneerlijk. Echter heeft het volgens mij weinig zin om een nieuw systeem te implementeren, voordat de mens zelf een diepgaande verandering heeft ondergaan. Uiteindelijk zijn wij het die het systeem creëeren, slechts wanneer wijzelf vanuit een nieuwe, eerlijkere en liefdevollere zienswijze gaan handelen, zullen we een betere wereld kunnen creëeren. Zolang we onze problemen proberen op te lossen terwijl we het oude systeem intact proberen te laten, heb ik weinig hoop dat dit zal lukken.

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-01-2012, 08:03:29 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi

Wie denkt dat er dit jaar een nieuwe doorbraak zal zijn?
Wat de wereld ten positieve beinvloed.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-01-2012, 11:45:41 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ik sluit me bij mn voorganger aan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-07-2012, 20:04:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-07-2012, 17:58:58
Berichten: 16
Hoi,
Het is bij mij altijd anders,
De ene keer voel ik me vrolijk ,
Maar de andere keer voel ik me alsof er teveel leegte is.
Dit klinkt misschien raar maar soms heb ik het gevoel dat je leven een droom is en niet echt is. Zegmaar een hele lange droom dat je leven is. Maar wie ben ik dan echt?
Daar denk ik de laatste tijd ook erg over na.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-07-2012, 07:30:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Lisa1200 schreef:
Hoi,
Het is bij mij altijd anders,
De ene keer voel ik me vrolijk ,
Maar de andere keer voel ik me alsof er teveel leegte is.
Dit klinkt misschien raar maar soms heb ik het gevoel dat je leven een droom is en niet echt is. Zegmaar een hele lange droom dat je leven is. Maar wie ben ik dan echt?
Daar denk ik de laatste tijd ook erg over na.



Mooi geschreven.
Heb je voor jezelf al een antwoord gevonden op wie je bent.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2013, 15:55:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Ik dacht zal hier nog eens hier wat neerzetten, na wat lezen op het forum. :)

Bij mij is het ook iedere keer anders, de een keer ben ik goedgezind, een andere week ben ik zo "down" als iets, :D Ik leef een beetje als een weegschaal.. Ups en Downs. Kan mij ook best irriteren aan mensen die de hele tijd zeuren, ze zuigen mijn energie helemaal leeg. Zo verschrikkelijk.. :|


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2013, 20:04:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Jessebell schreef:
Ik dacht zal hier nog eens hier wat neerzetten, na wat lezen op het forum. :)

Bij mij is het ook iedere keer anders, de een keer ben ik goedgezind, een andere week ben ik zo "down" als iets, :D Ik leef een beetje als een weegschaal.. Ups en Downs. Kan mij ook best irriteren aan mensen die de hele tijd zeuren, ze zuigen mijn energie helemaal leeg. Zo verschrikkelijk.. :|


Ik sluit me volledig bij je aan!

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 10:23:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Hoe ik de wereld om mij heen zie weet ik niet precies, maar ik probeer er naar te kijken met een open hart. Want als je je hart openstelt voor de wereld is het een stuk makkelijker gelukkig te zijn.
Er gebeuren veel slechte dingen op de wereld, maar ook veel goede dingen die vooral in het nieuws onderbelicht blijven.

Misschien is de belangrijkste voorwaarde om gelukkig te zijn wel het loslaten van de dingen waar je geen invloed op hebt. Voor mezelf is dat een belangrijke stap geweest om ondanks moeilijke dingen in het leven toch gelukkig te kunnen zijn.

En hoe gelukkiger ikzelf ben, hoe gelukkiger de mensen om me heen zijn. Geluk geef je namelijk door. Hoe meer mensen om je heen gelukkig zijn hoe groter de kans dat je zelf ook gelukkig bent :hart:

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 17:16:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Annelous schreef:
Jessebell schreef:
Ik dacht zal hier nog eens hier wat neerzetten, na wat lezen op het forum. :)

Bij mij is het ook iedere keer anders, de een keer ben ik goedgezind, een andere week ben ik zo "down" als iets, :D Ik leef een beetje als een weegschaal.. Ups en Downs. Kan mij ook best irriteren aan mensen die de hele tijd zeuren, ze zuigen mijn energie helemaal leeg. Zo verschrikkelijk.. :|


Ik sluit me volledig bij je aan!


Zou het misschien zijn omdat we allebei luchttekens zijn?:D Ik ben schorpioen maar mijn ascendant is weegschaal. :mrgreen:

- Ehm, en inderdaad is echt vervelend :(


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 20:15:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-06-2013, 16:04:49
Berichten: 20
Ik zie de wereld als 1 groot geheel, waar alles en iedereen met elkaar verbonden is. Maar ook een wereld, waarin iedereen een individu is met een eigen persoonlijkheid en eigen verlangens. Iedereen zou zichzelf moeten kunnen zijn. Iedereen die hier is mag hier namelijk zijn met een reden. Iedereen is ergens voor bestemt. Mensen staan als hoogste in het dierenrijk, en daarom zouden wij onze verantwoordelijkheden moeten nemen voor een goed evenwicht in de natuur. Wij zijn misschien wel ''complexer'' maar wij staan nog steeds in 1 lijn met de natuur en dat moeten we niet vergeten.
Het is voor iedereen zijn of haar eigen zoektocht naar waar je toe bent voorbestemt. Soms is dat makkelijk te vinden, soms maar al te moeilijk.
Wat is jou rol hier denk je..?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 21:46:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Jessebell schreef:
Annelous schreef:
Jessebell schreef:
Ik dacht zal hier nog eens hier wat neerzetten, na wat lezen op het forum. :)

Bij mij is het ook iedere keer anders, de een keer ben ik goedgezind, een andere week ben ik zo "down" als iets, :D Ik leef een beetje als een weegschaal.. Ups en Downs. Kan mij ook best irriteren aan mensen die de hele tijd zeuren, ze zuigen mijn energie helemaal leeg. Zo verschrikkelijk.. :|


Ik sluit me volledig bij je aan!


Zou het misschien zijn omdat we allebei luchttekens zijn?:D Ik ben schorpioen maar mijn ascendant is weegschaal. :mrgreen:

- Ehm, en inderdaad is echt vervelend :(

Hajehujaha? Ik heb echt geen idee wat je daar verteld xD Moet het iets met mijn horoscoop te maken hebben? :p

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-06-2013, 19:28:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
@Annelous: Je bent tweeling van horoscoop, en dat is een luchtteken :D En luchttekens zijn denkers. ach zever! :|


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-06-2013, 20:19:16 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Jessebell schreef:
@Annelous: Je bent tweeling van horoscoop, en dat is een luchtteken :D En luchttekens zijn denkers. ach zever! :|

Oh zo, oke gezellig :D

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-08-2013, 07:27:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Op het moment als ik om mijn heen kijk: zie ik veel opstand in de wereld.
Mensen die naar buiten treden en hun mening zeggen dat ze er niet mee eens zijn.
Spijtig dat dit niet zonder geweld kan.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 17 8 9 10 11 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl