Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:47:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 09:08:48 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
hallo, allemaal...

ik ben terug gekomen omdat ik niet meer wist, wat te doen met mijzelf.
ik zit met gemengde gevoelens over iets...
ik vertrouw jullie met dit verhaal, ik kan het aan niemand vertellen... maar wel aan jullie.

laat me even uitleggen wat ik bedoel.
ik voel me al vanaf ik 14 was, meer wolf dan mens. nu ben ik 19, dus dat is al een héél poosje met mij aan de hand!

wat gebeurt er dan met mij:
het is elke nacht hetzelfde, ik verander in een wolf (geestelijk). eerst begin ik (soms) pijn te krijgen, alsof mijn botten breken, en terug helen. hoe kan dat nu, als het alleen geestelijk is, en niet lichamelijk? bij vollemaan is het nog erger en verlies ik de controle over mijzelf. ik ben mezelf bewust van de "wolf", en dan denk ik dan als ik aan mijn kussen zit te bijten, of op de vloer op alle vier sta te grommen: wat ben ik toch aan het doen?

nu, ik krijg van mijn beste vriend William de kattengeest, steeds door dat ik een weerwolf ben, ja echt een weerwolf!
ik geloof er al langer in dan toen ik 14 was. maar kon her eerst niet aanvaarden, gelukkig hielp hij me daarbij, samen met mijn overleden kat Oliver.
gewoon omdat ik zoveel fiilms zag toen ik jonger was over weerwolven, dacht ik altijd dat het bloedorstige monsters waren, die op mensen jaagden. maar toen ik wat meer ervaring opdeed met mijzelf, wist ik dat het niet zo was. mensen maakten deze verhalen over monsters. ik wist dat het meer met sjamanen te maken had, die vaak bij rituelen ook geestelijk konden veranderen. om het toch simpel te houden, verwijs ik naar "weerwolf", omdat ik soms ook echt de controle verlies, maar ik val gelukkig geen mensen aan! :)
de wolf die ik wordt kan ik meestal niet zien, omdat ik daarvoor mijn derde-oogchakra moet open hebben, wat niet helemaal lukt soms.
maar aan de hand van William en Oliver ( zij kunnen zien wat er gebeurt met mij), kan ik een beschrijving opmaken: groot beest, 2 meter hoog als ze op achterpoten loopt, bruin van kleur, gele ogen, klauwachtige "voorpoten", kan ook op vier poten lopen. zoiets als deze weerwolf, lijkt er vreemd heel sterk op! http://sugarpoultry.deviantart.com/art/ ... -121685826

ook ben ik op zoek naar personen zoals mij, die blijkbaar niet makkelijk te vinden zijn!
ik voel me echt zo alleen. het is gewoon zo anders nu. ik kan er met niemand over praten.
daarom neem ik een kans om (als ik s'nachts buiten kan gaan als het donker is), eens te huilen, wat bij mij ook héél echt klinkt! hier is een link naar mijn youtube video, van dat gehuil. (ik zet daar niet op dat ik een weerwolf ben, ook al zetten wel veel mensen dat er op!) het was gewoon een imitatie van een wolf. https://www.youtube.com/watch?v=N_JdFTB8joM (ik heb nog betere imitaties, maar ik kon ze nog niet uploaden.)
ik heb ook onlangs proberen blaffen,( ook wolven kunnen blaffen, maar doen dit zelden) en het lukte meteen! verdorie! wat is dat toch met mij!
als ik eens een goeie opname heb, zal ik hem hier posten.



dat was het dan, hopelijk begrijpen jullie het, want ik zit er echt mee in.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 14:09:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
o, nog iets...
ik probéér me te verbergen tegenover mensen (meestal).
want sommigen kunnen het "zien" aan mij. meestal door mijn ogen denk ik, die nogal goudbruin van kleur zijn.
ik zei altjd : "ogen zijn de spiegel van de ziel". blijk nu dat ik gelijk heb, omdat ze echt soms oog in oog staan met mij.
er was ook eens een meisje op de trein, (ongeveer 16-17jr) die altijd heel onzeker en bang keek naar mij.
daarom mijd ik meestal mensen, maar dat is niet zo makkelijk! omdat ik mijn haar bijna nooit plat krijg, geeft het mij zo'n wilde uitstraling (wat ik leuk vind), en dat samen met mijn ogen...
ik weet dat ik me moet normaal gedragen, en dat doe ik ook. het is gewoon zo gemakkelijk te zien aan mij.
ik kan me verbergen ,en niet opvallen, todat de wereld er klaar voor is.
want ik weet: dat is ze nu nog niet...

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 15:18:40 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, maar ik ben nu wel benieuwd naar een foto van je.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 18:51:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Je doet me denken aan een personage uit een fantasyreeks :P :oops:

http://en.wikipedia.org/wiki/Perrin_Aybara

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 19:17:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Megan schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, maar ik ben nu wel benieuwd naar een foto van je.



Ik ben ook benieuwd naar een foto;) XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 20:22:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ok, zal een link toevoegen naar mijn Facebook met mijn foto.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 20:34:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
hier is de foto ! https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 20:42:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Man in black schreef:
Je doet me denken aan een personage uit een fantasyreeks :P :oops:

http://en.wikipedia.org/wiki/Perrin_Aybara


wauw! inderdaad! grappig. deed me ook even denken van euh... oke.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 10:14:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
dit wou ik nog vertellen aan jullie...
het is niet alleen een wolf, waarin ik geestelijk verander ,
er zijn met de jaren te verstrijken ook andere dieren bijgekomen zoals: kat, sneeuwpanter, uil, kraai, beer.
dit zijn ook dieren wat ik soms geestelijk wordt, zonder dat ik de controle verlies. soms s'nachts, meestal overdag.
ik heb het gevoel dat ik hiermee de natuur kan beschermen en helpen, omdat ik zogezegd in hun lichaam zit, (geestelijk).
ook omdat ik in het VOC (opvancentrum voor vogels en wilde dieren) werk, kan ik hiermee de dieren helpen, (zonder dat mijn colega's het moeten weten, maar ik weet, als ze er voor open zouden staan zou ik het ze vertellen. maar het zijn eigenlijk allemaal dokters Enzo. dus ik denk niet dat ik het ga zeggen.) door mij gewoon eens voor te stellen hoe het is om hun te zijn.
er komen steeds meer dieren bij bij de keuzes die ik heb om in te veranderen.
ik heb ook het gevoel dat ik hier ben om de natuur te beschermen. vandaar misschien deze gave. :)

ik hou ook enorm veel van vogels, vooral kraaien, omdat ze zo slim zijn :)
ik heb daarbuiten ook veel dierenvriendjes van mij, zoals Slavor de buizerd, Moro de kraai, Tori de koolmees, Tsutka, Lillan, en Nutka de duiven. ik ontving de meeste namen telepatisch, omdat ik deze gave ook verder kon ontwikkelen, dankzij een goed boek: communiceren met dieren. :)

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 10:20:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Gelukkig loopt het in België vol met sneeuwpanters, wolven en beren

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 16:25:59 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
ik heb ook het gevoel dat ik hier ben om de natuur te beschermen. vandaar misschien deze gave.


Vraag me dan af hoe jou visie dan is om de natuur de beschermen.Hoe jij dit ziet.


Ik was ook even benieuwd naar jou foto heb hem bekeken.Eerst en vooral ik dacht dat je een jongen was :-).Sorry daarvoor maar bij deze aangename kennismaking :)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 16:50:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Butterfly12 schreef:
Citeer:
ik heb ook het gevoel dat ik hier ben om de natuur te beschermen. vandaar misschien deze gave.


Vraag me dan af hoe jou visie dan is om de natuur de beschermen.Hoe jij dit ziet.


geen idee eigenlijk :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 17:05:48 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Het is maar even een ideetje hoor,

Maar als je misschien meer rust vind in jezelf meid dan zal je ook meer rust vinden in jou ervaringen.
Als je rust hebt in jezelf dan is er ook ruimte voor andere dingen die je misschien nu nog niet ziet.
Jou verhaal doe me heel erg denken aan een meid die moeite heeft met zichzelf qua persoon te aanvaarden zodanig dat je je liever andere dingen zou zijn.En aangezien je het enorm hebt met dieren en dieren leuk vind omdat ze mss een van de trouwste dingen zijn in deze harde maatschappij dat je daarom graag bij hen zou horen.En daarom ook de drang hebt om te zijn zoals hen.En daarom mss ook dat je het allemaal geestelijk ervaart.
Het doet me ook denken aan een tweestrijd in jezelf en met jezelf

Dit is een deeltje van mijn idee over jou verhaal het heeft een tijdje geduurd voor ik het kon verwoorden wat ik jou wou meegeven maar goed het is er hier nu toch van gekomen.

En als je het er niet mee eens bent dan vergeet je het alles maar..... :lol:

groetjes en knuf

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 17:09:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ben al de hele dag bezig met het proberen van een amulet te maken, tegen dat ik overdag de controle zou verliezen.
het gebeurt eigenlijk om eerlijk te zijn al wat onregelmatig, ook overdag. pijn overal, in mijn tanden Enzo, en heb dan soms even de tijd nodig alleen te zijn, om eens te huilen als wolf. hoewel ik probeer mijn best te doen om dit tegen te gaan, die dingen overdag, wil ik niet dat mijn moeder of liefst mijn familie dit ziet. ik wil het wel aan mijn spirituele nonkel vertellen, hoop dat hij er voor open staat. heb echt dringend hulp nodig, het is niet alleen s'nachts meer. en ik probeer het te verbergen voor mijn familie, maar is dat wel goed? omdat ik voel dat ik tegen ze lieg, omdat ik alles verborgen hou.
ik wil het wel vertellen, maar ben bang dat ze me in een instelling steken. omdat ze dan denken dat ik gek ben.
ik kan niet meer tegen het verborgen houden van mijzelf, en wil echt mijn leven leven. ik weet dat de wolf echt een deel van mezelf is, want ik huil soms om mijn gevoelens te uiten, en dat helpt heel wat, ik heb echt de instincten, goeie zintuigen, vooral goed gehoor en reukzin. ik wil dit niet kwijt die eigenschappen ik wil er mee leven. maar dat is niet mogelijk in een wereld waarin mensen je als gek zouden bestempelen.
daarom zou ik soms wensen dat ik niet geboren was, dat ik gewoon niet hier thuishoor. daar wordt ik depresief van. ook het feit dat ik zogezegd "autisme" heb. maar dat geloof ik niet. ik ben niet anders door dat, ik ben anders door dat andere iets.
misschien kan ik mijn familie het tonen, moesten ze op een dag bedreigt worden door iemand, zou ik hem aanvallen. niet doden maar gewoon afschrikken door hem te bijten.
ik hoop hen zo het te kunnen "tonen" op een dag. het enige wat me niet lekker zit nu, is dat mijn familie niet weet wie ik ben.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 17:11:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Butterfly12 schreef:
Het is maar even een ideetje hoor,

Maar als je misschien meer rust vind in jezelf meid dan zal je ook meer rust vinden in jou ervaringen.
Als je rust hebt in jezelf dan is er ook ruimte voor andere dingen die je misschien nu nog niet ziet.
Jou verhaal doe me heel erg denken aan een meid die moeite heeft met zichzelf qua persoon te aanvaarden zodanig dat je je liever andere dingen zou zijn.En aangezien je het enorm hebt met dieren en dieren leuk vind omdat ze mss een van de trouwste dingen zijn in deze harde maatschappij dat je daarom graag bij hen zou horen.En daarom ook de drang hebt om te zijn zoals hen.En daarom mss ook dat je het allemaal geestelijk ervaart.
Het doet me ook denken aan een tweestrijd in jezelf en met jezelf

Dit is een deeltje van mijn idee over jou verhaal het heeft een tijdje geduurd voor ik het kon verwoorden wat ik jou wou meegeven maar goed het is er hier nu toch van gekomen.

En als je het er niet mee eens bent dan vergeet je het alles maar..... :lol:




groetjes en knuf







ben er mee eens ja, heb juist een ander bericht gepost..
dank je voor je hulp :D :hart:

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl