Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:07:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-01-2013, 15:21:56 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Wie o wie kan mij wat meer vertellen over de bovenstaande camera's. Ik weet dat de 650 de opvolger is van de 600, maar is het prijsverschil dat ook waard?
Verder vraag ik mij af welke lenzen jullie er bij hebben. Ik twijfel zelf over macro en panorama, maar ik weet niet zeker of panorama te krijgen is. Er zit standaard een 40mm bij als ik het goed begrijp.
Wat zijn jullie ervaringen met Canon in het algemeen en weten jullie nog andere spiegelreflexcamera camera's van Canon die erg goed zijn? Mijn budget is €600,-.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2013, 17:21:22 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Hey,

Ik heb de 600D, van de zomer gekocht. Ben er helemaal dol op! Haha. En in mijn ogen ook niet het prijsverschil waard om de 650D te kopen.
Ik ben een echte fotograaf, niet een filmer, en het enige echte verschil tussen de 600D en de 650D is dat de moter die de lens scherp stelt een stiller is, zodat je deze niet hoort tijdens het filmen... Dus tenzij je hem voor filmen gaat gebruiken, is de 650D het niet waard.

Ik heb een 18-200mm lens en vind het prima, heb er in de tussentijd een fisheye lens bij gekocht (groter dan groothoek lens :P) Wil er zelf ook nog een macro-lens bij kopen, maar ben nog bezig met het uitzoeken van het verschil tussen een macro-lens en macro-ring (zou toepasbaar moeten zijn op alle lenzen). (Is panorama niet gewoon hetzelfde als groothoek? Want ik heb er in mijn lessen nooit over gehoord).
Toen ik mijn camera kocht, had ik de body, een Tamron 18-200mm lens, tasje, lens cleaning kit, zomer check up, extra batterij voor 808,- euro bij een fotospeciaalzaak (had zelf al los een geheugenkaart gekocht), dus waarschijnlijk haal je het wel met een budget van 600,- bij bv. een MediaMarkt of zo.

Als je meer vragen hebt, kun je ze altijd stellen.
Gr.

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 01:25:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-09-2007, 22:05:42
Berichten: 232
Locatie: Assen
Mochten jullie nog vragen hebben over Canon camera's, wil ik jullie best helpen. Ik werk als beroepsfotograaf. Stuur dan maar PM. Als jullie in de buurt wonen mogen jullie natuurlijk altijd bij mij langs komen.

_________________
Geef niet alles aan een ander, gun jezelf ook wat!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl