Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:57:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dode kraaien in mijn droom
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 09:53:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
hallo,
dit wou ik toch even hier neerschrijven. het is een tijdje geleden maar weet het nog ongeveer.

ik droomde over kraaien. dode kraaien
ik stond ergens op een soort weide. de grond was modderig, het regende, en er waren veel mensen met wapens.
er stond ook een bus aan de kant, ik denk van de gewapende mensen.
op de modderige grond, lagen wel zeker 30 dode kraaien.(ik kon ze niet tellen in mijn droom )
het lag er vol van de zwarte vogels, en ik keek er op toe, hoe de mensen de vogels neerschoten.

ik weet niet zo veel detaiis, maar dit is wat ik onthouden heb.
ik weet wel hoe echt het leek. het leek eigenijk meer een visioen, maar schrijf het toch maar bij dromen, omdat het tijdens het slapen was.
ik voel dat dit een voorspellende droom was, omdat ik weet dat mijn overbuur, de boer, een dode kraai zou willen op een staak steken, om zo de andere kraaien weg te houden. het zou wel eens kunnen eindigen in een bloedbad. daarom ben ik blij dat ik "gewaarschuwt" ben met deze droom.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dode kraaien in mijn droom
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 10:42:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Dan moet je nu heel snel met de kraaien gaan praten he

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dode kraaien in mijn droom
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 11:28:07 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
Ik ben geen expert op het gebied van dromenduiding, maar ik weet wel dat in het extreem zeldzame geval dat een droom betekenis heeft deze nooit gemakkelijk gevonden wordt.
Meestal ligt een ware betekenis dan een stuk dieper dan de verbanden die op het eerste gezicht logisch lijken.
Dat je onder de indruk bent van het gedroomde is logisch, droombeelden kunnen behoorlijk intens zijn ( er is immers een reden dat mensen die een nachtmerrie hebben soms gillend uit bed springen en daarna nog dagen van slag kunnen zijn ).

Maar je moet niet vergeten dat de meerderheid van dromen voornamelijk een verwerking is van informatie en gebeurtenissen uit de periode waarin je wakker was.
Veel dromen zijn dus vooral willekeurig gekoppelde woorden beelden geluiden en geuren, omdat het brein het als een enigzins logisch gestructureerd geheel gemakkelijker in het onderbewuste kan verwerken.
Je geeft zelf al het voorbeeld over je buurman die graag een dode kraai als een "kraaienverschrikker" wilt gebruiken.
Het is goed mogelijk dat als je de andere elementen uit je droom één voor één inspecteert deze ook een link naar gebeurtenissen of kennis uit je echte leven zullen hebben.

In eerste instantie zou ik het dan ook afdoen als een nare droom.
Een hele intense, maar desalniettemin enkel een normale droom zonder profetische of andere etherische elementen.
Let wel, dit is mijn mening, en geen poging tot het bagatelliseren van jouw ervaring.

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dode kraaien in mijn droom
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 08:53:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
Dan moet je nu heel snel met de kraaien gaan praten he



ja, vooral tegen Moro, de grootste kraai in mijn buurt. ze lijkt de leidster te zijn, en komt altijd overvliegen. :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dode kraaien in mijn droom
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 08:57:52 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
NachtSchaduw schreef:
Ik ben geen expert op het gebied van dromenduiding, maar ik weet wel dat in het extreem zeldzame geval dat een droom betekenis heeft deze nooit gemakkelijk gevonden wordt.
Meestal ligt een ware betekenis dan een stuk dieper dan de verbanden die op het eerste gezicht logisch lijken.
Dat je onder de indruk bent van het gedroomde is logisch, droombeelden kunnen behoorlijk intens zijn ( er is immers een reden dat mensen die een nachtmerrie hebben soms gillend uit bed springen en daarna nog dagen van slag kunnen zijn ).

Maar je moet niet vergeten dat de meerderheid van dromen voornamelijk een verwerking is van informatie en gebeurtenissen uit de periode waarin je wakker was.
Veel dromen zijn dus vooral willekeurig gekoppelde woorden beelden geluiden en geuren, omdat het brein het als een enigzins logisch gestructureerd geheel gemakkelijker in het onderbewuste kan verwerken.
Je geeft zelf al het voorbeeld over je buurman die graag een dode kraai als een "kraaienverschrikker" wilt gebruiken.
Het is goed mogelijk dat als je de andere elementen uit je droom één voor één inspecteert deze ook een link naar gebeurtenissen of kennis uit je echte leven zullen hebben.

In eerste instantie zou ik het dan ook afdoen als een nare droom.
Een hele intense, maar desalniettemin enkel een normale droom zonder profetische of andere etherische elementen.
Let wel, dit is mijn mening, en geen poging tot het bagatelliseren van jouw ervaring.



ik vind je mening anders wel héél erg kloppen. het kan inderdaad een nare droom zijn. maar ik werd gewoon wakker met de gedachte: "ik moet met ze gaan praten". nog steeds niet gedaan, maar kan hun wel via telepathie roepen over verre afstanden. om dan zo ook contact te maken. :)
ik ben misschien wel teveel bezig met de kraaien te beschermen, dat ik daarom zo'n droom heb.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl