MirYalda schreef:
Ik ben hier nieuw , maar wel met een vraag .
Van jongs af aan geloofde ik sterk in geesten , mijn oude beste vriendin kan ze zien. Ze had het er alleen maar over , zelfs bij me thuis ens. Maar toen ik 7 was zag ik altijd van die witte puntjes , ik had geen idee wat het was , ik dacht dat ik het verbeelde. Het ging niet weg ! Het bewoog wel wat sneller. Ik was uiteindelijk zo ontzettend moe dat ik ging slapen.
Na jaren later had ik nog steeds die puntjes. En vorrig jaar begon het volgens mij met mij te communiceren , praatte niet ofso , maar het lachte. Zon gegiechel van een klein meisje. Ik hoorde haar gegiechel nog een paar nachten. En daarna een paar maanden niet meer. Maar laatst kwam ze geloof ik weer , nu zie ik een wazige vlek in plaats van puntjes. Ik hoorde ook van die voetstappen op het laminaat dichterbij komen. En gisteren hoorde ik nog zo heel zachtjes ; Ga maar slapen , morgen is weer een nieuwe dag. Zo heel zachtjes en zwoel. Ik viel zo in slaap. Ik wil weten of ik dit kan verbeelden , want ik weet niet wat ik hier mee moet .
pleaasssee help mee
Volgens mij is het zo, dat iets met je contact wil maken.