Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:18:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 18-09-2009, 05:43:13 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
ik weet niet of ik wle in tweelingszielen moet geloven ,, als elk mens vannuit onvoorwaardelijke liefde leeft en dus vannuit die inzichten dan zul je het gevoel hebben dat iedereen je tweelingsziel is lijkt me ;)

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 16-08-2011, 15:54:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-08-2011, 11:53:18
Berichten: 17
Kan een tweelingziel ook een dier zijn?

_________________
Reality is prison, the mind is freedom.

Ultimately, we only see what we want to see when we're ready to see it.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 16-01-2012, 12:37:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
Ik heb ook sterk het gevoel dat ik nu een relatie heb met mijn tweelingziel.
Al voordat wij uberhaupt een relatie kregen, hadden we meteen een hele goede klik.
Als ik hem niet sprak had ik het gevoel dat ik iets miste, en achteraf had hij precies hetzelfde.
Vaak als ik aan hem dacht, kwam hij online en hadden we weer de grootste lol en meest diepzinnige gesprekken met elkaar.

Tot het moment dat het allemaal ineens omsloeg en we ons ontzettend aangetrokken voelden tot elkaar, ondanks dat we elkaar nog nooit hadden ontmoet hadden we toch een verliefd gevoel. En uiteindelijk MOESTEN we elkaar gewoon een keer ontmoeten. Nou dat ging heel grappig, hij verlegen en ik verlegen, uiteindelijk zaten we in de auto op de terugweg naar mijn huis, en wilde ik hem een knuffel geven gewoon zo een van "bedankt voor de leuke dag" alleen merkte ik al meteen dat het moment dat ik hem aanraakte, het ZO ontzettend vertrouwd en goed voelde, alsof ik eindelijk had gevonden wat ik al die tijd had gemist. En zo ineens voordat we het wisten gaven we elkaar een kus met heel snel een "oeps" erachteraan haha!


Nu zijn we onafscheidelijk, moeten elkaar zo ontzettend veel knuffelen (we hebben onderhand al ruim een jaar een relatie dus het prille verliefdheidsgevoel is niet de reden van het vele knuffen) Ik voel wat hij voelt ik heb zelfs een keer gehad dat ik hoorde dat hij mijn naam noemde, en daarna ging mijn telefoon en belde mijn moppiedroppie me op! Vroeg ik voor de grap "Zo lekker over me geroddeld? ik hoorde je mijn naam wel noemen!" en zei hij "ha ja ik zei net dat ik je ging bellen tegen een collega" Toch erg grappig ;)

Ik neem ook zijn stemming heel snel over, is hij opgewekt ben ik het ook, is hij chagerijnig, ben ik het ook etc.
We worden ook vaak snachts op het zelfde moment wakker, zeggen vaak hetzelfde, zelfs met een spelletje "steen, papier, schaar" hebben we elke keer hetzelfde! Toch best typisch he ;)

Het voelt bijna alsof onze relatie zo heeft moeten zijn, het moment dat we elkaar vastpakten was het meteen zo'n ontzettend goed gevoel! alsof alles om ons heen verdween en wij met zn 2en in het heelal rondzwierven ofzo (lastig uit te leggen) en we hadden beiden eigenlijk bij elkaar het gevoel van "Ik heb je zo gemist!" terwijl we elkaar nog nooit hadden aangeraakt. Misschien waren we in ons vorige leven wel gewoon zwaar verliefd idk, maar dit gevoel dat wij hebben, daar klinkt "ik hou van jou" zo nietig bij, ik kan eigenlijk niet in woorden uitdrukken hoe het voelt, misschien komt "onvoorwaardelijke liefde" het dichtst erbij in de buurt, maar toch voelt het als nog veel meer dan dat!

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 21-03-2012, 12:23:22 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik ben het eens met Nick.

Ik geloof niet in tweelingzielen omdat ik geloof dat iedereen gelijk geboren wordt, en dat iedereen dus met elke persoon hetzelfde om kan gaan. Ik geloof niet dat je op magische wijze beter met de een op kan schieten dan met de ander. Niet met iemand op kunnen schieten is gewoon het gevolg van persoonlijkheid, niet zielen of vorige levens. Mensen die verliefd zijn, zijn er vaak van overtuigd dat ze DE persoon gevonden hebben, en dat er geen enkele andere persoon bestaat met wie ze op deze manier om kunnen gaan. Ik ben ervan overtuigd dat er tussen de zeven miljard mensen op de wereld wel degelijk nog een paar rondlopen met wie op deze manier om kan worden gegaan.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 06-06-2012, 14:39:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-05-2011, 20:07:47
Berichten: 20
Ik heb in dit leven echt een grote verlatingsangst. Ik hecht me al heel snel aan iemand,
en wanneer dat gebeurt verzin ik allemaal doemscenario's, over hoe ik die persoon kwijt kan geraken.

Ik denk wel dat dit komt omdat ik "vroeger" gescheiden ben met mijn tweelingziel. Ik heb hem/haar nog niet gevonden, maar ik hoop dat dat nog ooit komt!

Liefs,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 08-01-2014, 15:06:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Ik ben eens benieuwd, of er nog meer mensen zijn op het forum, die met een tweelingziel of met een zielsverwant te maken hebben? Ben de laatste tijd mij er echt in het verdiepen. Heb ook sterk het gevoel, dat ik zo iemand heb leren kennen enkele jaren geleden. Moet nog uitzoeken wat het is.. :-) Maar het is een sterk gevoel..

Liefs :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 08-01-2014, 15:34:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Ik ben altijd een " tweeling" geweest tot in dit leven , ik miste altijd een helft van mij en dat voelde ik heel sterk ik voelde hem heel veel . Hij ging als eerste op zoek naar mij want hij miste mij en ik miste hem . Uiteindelijk hebben we elkaar weer gevonden en zijn ook onafscheidelijk . Al zijn we door omstandigheden gescheiden toen we weer terugkwamen op aarde . Het komt inderdaad dichtbij onvoorwaardelijke liefde . Beter kan ik het niet uitleggen . We zijn niet hetzelfde geslacht . Ik ben een vrouw en hij een man . En als je naar ons twee kijkt dan zie je het ook . We hebben nu dagelijks contact , en het is naast zoveel dingen .. Het beste wat me overkomen is! Niemand begrijpt me beter dan hij !

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 26-01-2014, 02:03:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2013, 01:53:23
Berichten: 21
Dat zal wel hoor MoniqueAngel, juist als je het niet verwacht :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl