Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-11-2024, 22:47:39

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 18:19:41 
Reus
Reus

Citeer:
Iemand die iets 'verkeerds' zegt heeft dat gedaan omdat hij zo is opgevoed en beïnvloed door omstandigheden die hem deden lijden tot het gene te zeggen.

En als je dat weet ben je al een eind op weg om zomaar geen oordeel meer te vellen of gewoon op dat moment na te gaan bij jezelf hoe het komt dat de ander jou kan triggeren. En zeker al geen energie meer te steken in het feit dat iemand jou al iets zou verkeerd zeggen....

BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 19:29:08 
Gids
Gids

Crocop schreef:
Iemand die iets 'verkeerds' zegt heeft dat gedaan omdat hij zo is opgevoed en beïnvloed door omstandigheden die hem deden lijden tot het gene te zeggen. Als je hierin verdiept dan is de toekomst voorspelt en heeft niemand controle op wat je doet eigenlijk. Zo denk ik erover teminste :p
Dit is een hele saaie manier van kijken naar het leven...

Maar zo denk ik ook :P

BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 23:12:06 
Groentje
Groentje

Tom schreef:
Crocop schreef:
Iemand die iets 'verkeerds' zegt heeft dat gedaan omdat hij zo is opgevoed en beïnvloed door omstandigheden die hem deden lijden tot het gene te zeggen. Als je hierin verdiept dan is de toekomst voorspelt en heeft niemand controle op wat je doet eigenlijk. Zo denk ik erover teminste :p
Dit is een hele saaie manier van kijken naar het leven...

Maar zo denk ik ook :P

Hahahahhaha, maar je moet eerlijk zijn het klopt wel :P Iedereen zegt iets voor een reden. En die reden is opgebouwd hoe iemand is opgevoed en beïnvloed door zijn hele leven. Hij kan er zelf aan niks doen tot dat iemand hem een lichtere pad laat zien.

BerichtGeplaatst: 15-01-2014, 22:03:12 
Elf
Elf

Keileuk topic!
Ben er zelf gewoon nog redelijk snel bij.

Ik zelf geloof dat over de spirituele zaken op dit forum allemaal best wel open en niet veroordelend zijn, Tot een bepaalde hoogte zoals al eerder werd gezegd, want zo gauw het allemaal té wordt komen er felle en (veroordelende) reacties.
Tot nu toe is mij ook opgevallen dat bij de mensen die dat soort topics maken dat ze eigenlijk nooit meer instromen in het forum en na korte tijd inactief worden. Dat vind ik eigenlijk wel een averechts beeld met dat iedereen roept dat iedereen welkom is? Hebben wij diegene dan met zijn alle veroordeeld en kan die niet meer er normaal instromen?

Over ''normale'' zaken verschillen wij niet veel met de rest van Nederland vermoed ik. Het enigste verschil is dat ik denk dat Tut in de openings-post Nederland bedoeld gewoon van buren kennissen praatje in de supermarkt etc?

Wij zitten namelijk wel op een internetforum, dus mensen durven vaak meer te zeggen omdat er toch een soort van barrière tussenzit een soort anonimiteit. En je ziet iemand's gevoel niet, dus post's kunnen onbedoeld harder binnenkomen dan ze bedoeld zijn.
Ik dwaal weer af :p maar mijn punt is: ik denk niet dat we veel verschillen met de rest van Nederland. Maar dit is wel een internetforum dus je kan bij tijd en wijle fellere reacties verwachten dan gewoon buurman-kennis Nederland.

Een beetje een wirwar verhaal maar ik hoop dat ik duidelijk ben geweest :p

Houdoe!

BerichtGeplaatst: 16-01-2014, 18:17:50 
Groentje
Groentje

Leuk topic!
Veroordelen hier niet. Zoals het bij mij lijkt het alsof de mensen eerlijk zijn. Misschien komt dat ook doordat je lettertjes leest.
Maar maakt niet uit zo ervaar ik dat:)
Verder voelde ik me hier snel geaccepteerd.

BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 11:50:26 
Gids
Gids

Misoyama schreef:
Ben er zelf gewoon nog redelijk snel bij.
No waii

Misoyama schreef:
Over ''normale'' zaken verschillen wij niet veel met de rest van Nederland vermoed ik. Het enigste verschil is dat ik denk dat Tut in de openings-post Nederland bedoeld gewoon van buren kennissen praatje in de supermarkt etc?

Wij zitten namelijk wel op een internetforum, dus mensen durven vaak meer te zeggen omdat er toch een soort van barrière tussenzit een soort anonimiteit. En je ziet iemand's gevoel niet, dus post's kunnen onbedoeld harder binnenkomen dan ze bedoeld zijn.
Syoerd wordt nog wijs. Maar het klopt wel, het is geen simpele vergelijking, mensen gedragen zich anders online.
Maar ik ken ook forums waar je al beoordeeld wordt voor je praat :P

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00