Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:48:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Games maken!
BerichtGeplaatst: 17-12-2013, 22:01:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Hoi allemaal. :)
Het is weer een tijd geleden sinds ik van me heb laten horen en dat komt omdat ik druk bezig ben met het ontwikkelen van de game Lumini.
De trailers leggen het één en ander uit.
http://www.youtube.com/watch?v=9qUGNPICQ6Q
http://www.youtube.com/watch?v=8TS-pt0ZAZs

Samen met vijf anderen ben ik begonnen met het bedrijfje Speelbaars vanuit school.
Ik ben Game Artist. Ik maak 3D models, textuur, animaties en ook wat technische, art-gerelateerde dingen.

Je kan de pre-alpha versie van de game ook downloaden als je een windows pc hebt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 18-12-2013, 07:25:54 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Succes ermee, ik ben geen gamer maar ziet er leuk uit

:-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 18-12-2013, 10:00:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nice :D Ziet er cool uit, doet me denken aan flOw.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 18-12-2013, 10:42:20 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Thanks beide! :D

Leuk dat je dat zegt Tom, qua sfeer wilde we inderdaad zo'n soort type game maken, maar dan met wat verschillende gameplay-mechanics.
Qua feedback hebben we tot nu toe ook veel reacties gehad in de trant van "This game reminds me of fl0w, flower and ecco the dolphin" en "This game has the potential to be the next generations' Journey." Tot noch toe hebben we eigenlijk bijna alleen maar super positieve reacties gehad en ook binnen school kent de hele Game afdeling ons nu allemaal.

De reacties waren wel ver boven onze verwachtingen en dat is heel leuk, maar we moeten nog enorm veel doen om de game goed te verkopen in de toekomst. (Daarnaast kan het zijn dat mensen extra positief zijn omdat we aangeven dat het pre-alpha is)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 19-01-2014, 18:58:29 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-07-2011, 17:34:29
Berichten: 124
Ziet er een game uit die ik enorm graag zou spelen.
Veel succes met het verdere verloop en hopelijk een succesvolle verkoop in de toekomst :D.

_________________
BIJ hET hAARDVUUR
Droom even weg bij het gezellige haardvuur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 21-01-2014, 21:14:50 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ziet er wel heel gaaf uit Michiel. Leuk dat je met zoiets bezig bent. We hebben elkaar al lang niet meer gesproken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 20:02:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Dank je nielsje. :) Ik heb er wel een goed gevoel bij.
Thanks Xen. We hebben elkaar inderdaad weer een tijd niet gesproken. Weer eens chatten?

Voor de mensen die Steam hebben zou ik een upvote voor onze Greenlight campagne zeer waarderen.
Als we "gegreenlit" worden kunnen we via Steam uiteindelijk onze game gaan verkopen.
Dat kan hier:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =214196059

Verder ben ik op dit moment een paper aan het schrijven met als hoofdvraag: "How to meaningfully integrate elements of Spirituality and Symbolism in games?"
Lastig onderwerp, maar ik denk dat ik er op lange termijn veel aan ga hebben. Daarvoor heb ik research gedaan naar Freud, Jung en Joseph Campbell. Daarnaast doe ik een case study naar de game Journey. Diepe spiritualiteit kan ik er helaas nog niet in verwerken gezien mijn doelgroep medestudenten en anderen in de game-industrie is. Deze mensen zijn doorgaans van zichzelf niet erg spiritueel ingesteld. :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Games maken!
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 23:29:36 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik stuur je een PB als ik binnenkort een avond zin heb om te chatten, dan kunnen we wat afspreken. Het is meestal erg leeg in de chat.

Ik ben in mijn leven erg weinig spellen tegengekomen die iets spiritueels hadden.

Dat spel Rakuen wat ik noemde was eigenlijk de eerste!

Citeer:
Rakuen is a story about a little Boy who lives in the hospital. His mother reads to him everyday from his favorite storybook, which is about a tribal child living in a fantasy world called “Morizora’s Forest.” One day the child wakes up to find that everyone in his tribe has disappeared. He soon learns that in order to escape danger, his tribe sailed away to a paradise isle called “Rakuen.”

Alone but determined, the young child sets off on a journey to reach the Guardian of the Forest, “Morizora.” After overcoming many challenges to reach him, Morizora grants the courageous child one request: a ride on his magical ship. The child sails away, finally reuniting with his tribe and all those he loved, in the beautiful world of Rakuen.Rakuen (Visiting Kisaburo)

One day, the Boy in the hospital asks his mother if she would take him to the fantasy world from his book, so that he too could go through a series of challenges in order to request one thing from Morizora. His mother agrees, and together they set off on a great adventure, searching for a path to the Forest Guardian.

The Boy also begins to learn more about the patients who live around him in the hospital… A cranky old man who guards a broken music box with his life while complaining that he never gets any visitors; a young woman in a coma whose husband hasn’t left her side in months; a little girl who laments over a friend she was never able to say goodbye to after growing ill… The Boy slowly begins to realize that his neighbors are plagued by secrets and struggles that are mysteriously tied to the strange hospital.

In helping those around him, the Boy deals with questions about empathy, hope, and what it means to leave behind a legacy by coming to terms with your own story.


Ik heb vandaag besloten geen competitieve spellen meer te spelen. Ik geloof niet meer in verliezen. Ik vind het onzinnig om een spel te spelen wat als bedoeling heeft om te winnen van een ander, als winst en verlies voor mij hetzelfde betekenen: iedereen is een winnaar.

Daarom ben ik geinteresseerd in spellen waarbij het doel niet is om van iemand te winnen, maar om iets te bereiken. In het leven kun je dingen bereiken die niet ten koste van iemand anders gaan.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl