Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:59:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 79 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 21:52:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tut schreef:
Over wat voor beschavingen heb je het?

Een die veel ouder is dan de aarde. De mens is niet zomaar ontstaan, daar hebben andere een vinger in de pap gehad. Jammer genoeg zijn die nu verantwoordelijk en moeten dan ook hier komen helpen om te proberen fiksen wat ooit gebeurd is. Er zijn heel wat andere en oudere beschavingen in dit universum. Ikzelf ben hier ooit toegekomen in het stelsel dat Lyra genoemd word.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 11:02:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Eibhlin schreef:
Ik vraag me toch af waar sommigen hier bepaalde ideeën vandaan vissen. Ik zeg nergens dat ik een ander zn mening niet respecteer noch dat niet iedereen gelijk is. Zeggen dat niet iedereen op het zelfde niveau zit is niet het zelfde als iemand als minder zien. We zijn allemaal gelijk zielen van de zelfde bron alleen op een ander niveau/plaats/kennis dan anderen.

En ik ga dit niet blijven uitleggen. Ik heb dit geloof ik nu al enkele keren opnieuw getypt maar anders geformuleerd...


Zoals ik al eerder zei: Het is de manier waarop je die ene zin had geformuleerd, dat komt denigrerend over, ook al bedoel je het misschien niet zo. Ik heb daar ook nogal eens last van dus ik lees tegenwoordig mijn bericht zes keer na voor ik het plaats, dat scheelt een hoop onterecht gekwetste zieltjes. En dat is het laatste wat ik erover zal zeggen :wink:

Eibhlin schreef:
Een die veel ouder is dan de aarde. De mens is niet zomaar ontstaan, daar hebben andere een vinger in de pap gehad. Jammer genoeg zijn die nu verantwoordelijk en moeten dan ook hier komen helpen om te proberen fiksen wat ooit gebeurd is. Er zijn heel wat andere en oudere beschavingen in dit universum. Ikzelf ben hier ooit toegekomen in het stelsel dat Lyra genoemd word.


Ok, ik heb daar allemaal nooit zo van gehoord (nu hou ik me daar ook niet mee bezig). Hoe weet je dat allemaal?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2014, 12:02:53 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tut schreef:
Eibhlin schreef:
Een die veel ouder is dan de aarde. De mens is niet zomaar ontstaan, daar hebben andere een vinger in de pap gehad. Jammer genoeg zijn die nu verantwoordelijk en moeten dan ook hier komen helpen om te proberen fiksen wat ooit gebeurd is. Er zijn heel wat andere en oudere beschavingen in dit universum. Ikzelf ben hier ooit toegekomen in het stelsel dat Lyra genoemd word.


Ok, ik heb daar allemaal nooit zo van gehoord (nu hou ik me daar ook niet mee bezig). Hoe weet je dat allemaal?

Ik ben geboren met herinneringen aan een andere plaats en bepaalde kennis van die zaken. Ik heb ook nog steeds contact met die andere plaats waar ik af en toe informatie vandaan krijg.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-01-2014, 11:20:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Hoe weet je dan dat het echte herinneringen zijn en niet iets wat je bijvoorbeeld op tv hebt gezien? Hoe heb je nog contact met die andere plaats?

(Sorry voor vragendiarree en bedankt voor de antwoorden)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-01-2014, 11:52:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Je blijft altijd contact hebben met die plaats en je roots , en veel anderen hebben die herrinneringen ook als ze erbij waren . Zoiezo altijd contact ermee .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-01-2014, 13:24:48 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tut schreef:
Hoe weet je dan dat het echte herinneringen zijn en niet iets wat je bijvoorbeeld op tv hebt gezien? Hoe heb je nog contact met die andere plaats?

(Sorry voor vragendiarree en bedankt voor de antwoorden)

Omdat ik hier al over sprak toen ik pas kon praten. Op 3 jarige leeftijd had ik daar nog niets over gelezen uiteraard. Veel Nederlandse docu's zijn er ook niet bepaald om iets van op te pikken. Mijn ouders waren overigens tegen te veel tv kijken en als ik keek waren het kleuter programma's. Ik wist ook details die niet in de standaard geschiedenisboeken staan. Ik heb nog steeds contact via telepathie of ik verlaat mn lichaam en ga gewoon terug.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-01-2014, 20:00:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ok. Je zei ook dat de mens niet zomaar is ontstaan maar dat anderen daaraan hebben meegeholpen. Hoe is dat in zijn werk gegaan? En waar kwamen die anderen dan weer vandaan? En over die andere beschavingen zei je dat het 'huisje boompje beestje' idee daar niet aan de orde is, hoe zien die beschavingen er dan uit?
En op wat voor manier proberen 'ze' te fiksen wat ooit gebeurd is?





merlinspower schreef:
Ciske schreef:
En ik bots op dit moment erg met mijn mam en school vanwege dat mijn ma denkt dat ik geen discipline heb om te gaan en school schijnheilig achter mijn rug om bezig is. Ik heb moeite om uberhaupt al te gaan naar school en vind het vreselijk

Hee, ik heb dit ook met school... en ik heb hoogstwaarschijnlijk ook HSP.
Alleen niet gekeurd door een huisarts ofzo.

Ja dat heet puberteit

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 11:57:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tut schreef:
Ok. Je zei ook dat de mens niet zomaar is ontstaan maar dat anderen daaraan hebben meegeholpen. Hoe is dat in zijn werk gegaan? En waar kwamen die anderen dan weer vandaan? En over die andere beschavingen zei je dat het 'huisje boompje beestje' idee daar niet aan de orde is, hoe zien die beschavingen er dan uit?
En op wat voor manier proberen 'ze' te fiksen wat ooit gebeurd is?

Genetische manipulatie. De mens draagt de genen van verschillende andere rassen in zich. Die anderen kwamen oorspronkelijk van een universum buiten dit universum. Hoe daar leven ontstaan is heb ik geen idee maar dit universum is gecreëerd met de mens als jongste ras. Wel de beschaving waar ik vandaan kwam was puur energetisch dus heb je sowieso gene huis nodig. Een ander leven was op een planeet waar alles meer in harmonie was in plaats van deze "ik" mentaliteit op aarde. Daar werkte iedereen mee aan het geheel zonder klagen of zagen. Iedereen had zn taak. Zo zorgden er sommigen voor de kinderen, anderen waren met voedsel bezig. Daar hield men zich niet bezig met wie het mooiste en grootste huis was, dat diende enkel om te slapen. De kern daar was niet materialistisch vergaar en zich voortplanten maar geestelijke vooruitgang.

Er zijn verschillende manieren om dat te fiksen. Als ze mens zo verder doet zoals ze bezig zijn lossen ze het probleem wel zelf op... Atlantis is ook vergaan omdat de mens er een zootje van maakte. Velen hopen dat er een inzicht komt maar persoonlijk geloof ik er niet zo in...

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 16:00:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
na Atlantis kwamen er andere beschavingen, en rassen vind ik een misplaatst woord dat klinkt zo .. Niet goed je kunt het beter wezens noemen want we zijn allemaal wezens die leven tussen het gewone . En de " mens" kwam pas later dan Atlantis toen Atlantis nog bestond waren er alleen nog maar wezens ook al zagen ze eruit als mensen waarschijnlijk is er een conflict tussen de wezens gekomen dat is mijn opinie

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 16:02:13 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Bunny schreef:
na Atlantis kwamen er andere beschavingen, en rassen vind ik een misplaatst woord dat klinkt zo .. Niet goed je kunt het beter wezens noemen want we zijn allemaal wezens die leven tussen het gewone . En de " mens" kwam pas later dan Atlantis toen Atlantis nog bestond waren er alleen nog maar wezens ook al zagen ze eruit als mensen waarschijnlijk is er een conflict tussen de wezens gekomen dat is mijn opinie

Op welk moment plaats je atlantis dan geschiedkundig/geologisch in de tijd?

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 17:06:40 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Ik ben niet goed in tijd maar een hele tijd later kwam de eerste Era de tweede Era en de Derde Era . Maar Atlantis is in ieder geval duizenden jaren geleden het was bijna aan het begin . Ik kom uit de Derde Era . Daar begon ik. En ik denk dat Eiblhin er veel eerder was .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 18:21:05 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Eibhlin schreef:
Genetische manipulatie. De mens draagt de genen van verschillende andere rassen in zich. Die anderen kwamen oorspronkelijk van een universum buiten dit universum.


Bedoel je daadwerkelijk een universum buiten dit universum, of een sterrenstelsel (galaxy) buiten dit sterrenstelsel?

Citeer:
Een ander leven was op een planeet waar alles meer in harmonie was in plaats van deze "ik" mentaliteit op aarde. Daar werkte iedereen mee aan het geheel zonder klagen of zagen. Iedereen had zn taak. Zo zorgden er sommigen voor de kinderen, anderen waren met voedsel bezig. Daar hield men zich niet bezig met wie het mooiste en grootste huis was, dat diende enkel om te slapen. De kern daar was niet materialistisch vergaar en zich voortplanten maar geestelijke vooruitgang.


Dat klinkt simpelweg als het stadium na het egoïsche stadium. De mens is ook op weg om dat te bereiken. Het zal nogal een realiteitsverschuiving opleveren.

Citeer:
Er zijn verschillende manieren om dat te fiksen. Als ze mens zo verder doet zoals ze bezig zijn lossen ze het probleem wel zelf op... Atlantis is ook vergaan omdat de mens er een zootje van maakte. Velen hopen dat er een inzicht komt maar persoonlijk geloof ik er niet zo in...


Krijgt de mens niet de kans om haar eigen lot te bepalen? Er is al zoveel hulp, maar ik geloof niet dat er direct ingegrepen zal worden of dat dit zelfs maar per kosmische wet toegestaan is. De belangrijkste wet is "laat ieder wezen zijn eigen pad". Als ze ingrijpen zullen ze daar zelf de gevolgen van ervaren (karmisch). Bovendien is een bewustzijnsvergroting niet af te dwingen met externe middelen. Het doel is het ontwaken van de innerlijke god, tegenover de uiterlijke god.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2014, 19:18:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Citeer:
Krijgt de mens niet de kans om haar eigen lot te bepalen? Er is al zoveel hulp, maar ik geloof niet dat er direct ingegrepen zal worden of dat dit zelfs maar per kosmische wet toegestaan is. De belangrijkste wet is "laat ieder wezen zijn eigen pad". Als ze ingrijpen zullen ze daar zelf de gevolgen van ervaren (karmisch). Bovendien is een bewustzijnsvergroting niet af te dwingen met externe middelen. Het doel is het ontwaken van de innerlijke god, tegenover de uiterlijke god.
Heel mooi verwoord Xen! En er zijn niet alleen Kosmische wetten trouwens , er zijn een heleboel wetten bij ieder tijdperk of groep(en) zijn er wel wetten . Veel houden er wel aan maar word er niet aan gehouden of gebroken dan grijpen ze in . Maar alleen als het echt te erg word . En ook al zijn de wetten heel oud iedereen houd zich eraan . En ik ben het met je eens Xen ieder wezen of mens , verdient een kans om hem/haar zijn eigen lot te bepalen . In ieder geval heel mooi gezegd

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-01-2014, 08:19:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Die wetten zijn er inderdaad maar ten tijde van atlantis is het wel deels gebeurd. Daarom dat er zo velen hier rond lopen van die tijd. Mu en atlantis waren de beschavingen voor de egyptische cultuur ontstond. De aarde zat toen in een hogere dimensie dan we nu zitten. Door de fouten die toen gemaakt zijn zitten we nu op 3D. Volgens mij waren toen wel degelijk al mensen op de aarde hoor. De mens is gecreëerd en naar het evenbeeld van verschillende andere beschavingen. Velen van die andere plaatsen zijn hier geïncarneerd samen met de eerste mensen al waren de mensen toen vast wel in de minderheid.

Ik noemde het rassen zodat iedereen het begreep dat ze allemaal heel verschillend van uiterlijk waren. Wezens is in deze nogal een vaag woord.

Dat leven daar was inderdaad een stadium na het ego tijdperk. Alleen zaten die nog wel een beetje verder.

Volgens mij zijn er verschillende universa die parallel naast elkaar bestaan. Zoals er sterrenpoorten zijn, zijn er ook poorten daar tussen. 1 daar van ligt in het sterrenstelsel Lyra.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-01-2014, 11:38:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2014, 10:02:06
Berichten: 17
Interessante materie. Zijn jullie bekend met Spirit Science? http://www.youtube.com/user/TheSpiritScience

_________________
True knowledge exists in knowing that you know nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 79 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl