Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:39:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van AGirl
BerichtGeplaatst: 05-10-2013, 20:58:53 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Heehoi!

Een paar dagen geleden 's avonds gebeurde er iets raars. Ik hoorde de deur klink naar beneden gaan van de achterdeur maar er was niemand. Toen hoorde ik een kamer verderop voetstappen. En later allemaal hoge muziek en ik zag allemaal grote paarse vlekken. (ong. net zo groot als een mens)
Ik wilde iemand whatsappen die weet dat ik dingen zie, en diegene voelt/ziet zelf ook dingen. Maar ik durfde dat niet zo goed. Dus ik belde mijn moeder en ik had geluk dat ze opnam want ze was op school. Ze hield me aan de telefoon en ondertussen bleven de hoge tonen muziek maar doorgaan. En de paarse stippen bleven.

Die nacht droomde ik heel raar. Ik droomde dat ik op school was. En ik stond met diegene te praten die ik wilde whatsappen. Ik vertelde hem wat er was gebeurt. Maar inplaats van dat hij het begreep vertelde hij me dat ik t verzon en dat t niet kon. En dat ik niet zo gek moest doen... Ik snapde het niet helemaal en ben volgensmij weggelopen. En toen werdt ik wakker.

Ik vondt dit allemaal een beetje vaag.. Heeft iemand hier een verklaring voor?

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn rare droom.
BerichtGeplaatst: 06-10-2013, 07:27:02 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi AGirl

Ik denk dat die droom jou vertellen wil, dat je hem of haar niet nodig hebt voor uitleg, wat je in je dag bewustzijn ziet is waar zie het als een test en twijvel niet.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn rare droom.
BerichtGeplaatst: 07-10-2013, 16:45:04 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
AGirl, ik ben het compleet met H@ns eens, ik wil dit even melden, omdat mensen vaak meer bevestiging van een antwoord willen, voor ze het geloven. Vandaar deze reactie:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: 2e vage droom deze week..
BerichtGeplaatst: 07-10-2013, 17:38:47 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hey allemaal!

Dit is al weer de 2e vage droom deze week.. Ik droomde vanacht dat mijn moeder de heletijd moest huilen.. Dus ik zat een beetje te zeuren van wat er was, waarop zij antwoorde dat ik het niet wilde weten dat het te erg was.. Dus ik bleef door zeuren tot ze zei: Je broertje heeft longkanker.. Ik werdt daarna wakker en het eerste gevoel wat ik kreeg is hij heeft t niet gehaalt. Hij is overleden aan longkanker.. Maar het was natuurlijk een droom. Toch ben ik er een beetje van geschrokken, want als ik erover na begon te denken mijn broertje heeft wel astma..
Ik vindt het allemaal een beetje vaag.. Heeft iemand een verklaring?

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: 2e vage droom deze week..
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 07:18:27 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Loes

Deze droom kan betekenen dat die persoon zijn leven aan het verspillen is en longen staan voor inspiratie en inzichten.

Droom je dat je huilt, dan helpen je hersenen je om emotionele balans te bereiken terwijl je slaapt. Je uit frustraties die je in je echte leven zouden hinderen.

Huilen anderen in je droom je moeder bv, dan staat dit voor een onverwachte vraag om hulp aan jou.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: 2e vage droom deze week..
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 07:27:02 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hee hans!

Ik ben best van deze droom geschrokken. Bedankt voor je reactie! Ik heb er wel iets aan gehad!

Xloes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van AGirl
BerichtGeplaatst: 11-03-2014, 22:05:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hey allemaal,

Ik droom de laatste tijd heel erg veel over het huis van mijn opa en oma. (Het oude huis, ze zijn verhuist al een tijd geleden.) In dat huis gebeuren rare dingen. In 1 droom was er een vlam en als je de kaars aanstak en de vlam kwam werd het in 1x een zwart gat en dan zoog hij mensen op. Ik werdt niet opgezogen en mijn broertje en oma ook niet. Wij wisten ons te redden. Mijn ouders zusje en opa werden opgezogen. Mijn oma en ik besloten samen met mijn broertje alle kaarsen in het huis uit te blazen zodat de vlam niks meer kon doen. Als we de hele onder verdieping hebben gehad moeten we naar boven, maar op de een of andere manier durfden we het niet goed maar toch hebben mijn oma en ik het gedaan. Daarna zijn we met een witte bus van mijn opa snel weggereden van het huis naar de buren. Die hadden een groot huis waar ook kaarsen aanstonden. Wij mochten hier logeren en terwijl we daar waren voelden we ons niet prettig met de kaarsen. Toen er weer een zwart gat werdt gevormt ben ik wakker geworden. Nu heb ik een vraag, waarom droom ik zo veel over dit huis, en waarom gebeurt er in een droom waar dit huis in voor komt altijd iets met mijn famillie? Wat houd deze droom eigenlijk in?

X AGirl

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van AGirl
BerichtGeplaatst: 16-08-2014, 16:56:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hey,

ik heb weer een droom gehad over dat huis van mijn vorige reactie. En weer werd mijn familie wat aangedaan. Telkens gebeurde er iets raars. Ik stond in de tuin en mijn vader kwam aanrijden. Het werdt in een keer donker in de lucht en toen kwamen er een soort van schapen/geiten met hoorns op hun hoofd de dijk af rennen. Mijn vader schreeuwde uit het busje dat ik een schuilplek moest gaan zoeken, en ik moest snel wezen. Ik ben het huis ingerent waar een paar familieleden zaten en ik zag uit het raam dat de dieren totaal op hol waren geslagen en mijn vader dode terwijl ze door renden over het erf. Het was heel snel gestopt en ik kon weer naar buiten wat ik deed. En het werdt weer donker. Mijn oma was nu buiten en toen schreeuwde ze en ik wist dat het niet goed was dus ben weer weg gerent naar binnen terwijl mijn oma een schuur in rende en de deur op slot deed. In de deur zat een groot raam waardoor ik haar zag liggen, en op dat moment waren er allemaal boerderij dieren die op hol sloegen en de ruit brak en de dieren stormde naar binnen en er gebeurde hetzelfde als mijn vader. Toen zag ik dat ik in een keer op de fiets zat, Ik zag dat het donker werd dus fietste naar huis maar het ging niet snel genoeg dus nam ik de bus. Maar op dat moment kwamen er geen dieren, ik zag mijn moeder met mijn broertje en zusje voorbij fietsen, heel snel en zag dat ze thuis aankwamen en veilig waren, maar mijn bus reed de halte voorbij en stopte niet. De bus draaide helemaal door, en in mijn droom dacht ik dat dit t einde was van mij. Maar de bus redde ons steeds hij reed niet door bomen heen want als er een boom kwam splitste de bus door de helft en ontweek de boom en hij reed verder. Ik weet nog dat ik uit het raam keek en meerdere bussen mee zag gaan met schreeuwende mensen er in. In mijn droom was ik vrij rustig, maar wel bang. Uiteindelijk stopte de bus omdat de bussen allemaal tegen elkaar aanbotste. Maar ik had het overleefd. En ik keek rond en ik was ergens op een plek wat ik niet kende, ergens in de natuur, ik herkende het niet. Ik liep samen met wat busreizigers die het ook overleeft hadden door. En tot mijn verbazing kwamen we in een oerdorpje, en ik zag mijn moeder daar lopen als iemand die toen in die tijd leefde. Toen ben ik wakker geschrokken. Ik vraag me nu af, waarom droom ik toch over dit huis en waarom wordt mijn familie er altijd in vermoord? Ik kan er gewoon geen vinger op leggen.. Ik weet dat ik wakker werd van deze droom in mijn tentje in Spanje en dat ik een heel sterk gevoel had dat er iemand om mijn tent liep, en ik werd er een beetje bang van. Weet iemand een antwoord op mijn dromen over dit huis? Want ik snap ze gewoon niet..

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van AGirl
BerichtGeplaatst: 16-08-2014, 22:13:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik heb zowat elke nacht vreemde dromen die ik niet snap. :lol:

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van AGirl
BerichtGeplaatst: 19-08-2014, 13:20:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Als je vaak dromen (lees: nachtmerries) hebt over het huis betekent dat hier een negatieve energie zit die aan je trekt. Het beste gewoon energetisch schoonmaken en het zal weg blijven ^^~


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl