Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:48:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 12:09:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Hoi,

Ik vroeg me af of jullie me zouden kunnen helpen met een paar dingen waar ik zelf niet uit kom. Ik heb ooit aan mijn gidsen gevraagd of ik over mijn vorige leven mocht dromen, en twee dagen later droomde ik over de Romeinse tijd, het stadje waar ik leefde werd overspoeld door water en beelden van goden werden verwoest. Ik was samen met een man, en plots kreeg ik vleugels voordat het water ons raakte, ik vloog omhoog en riep iets naar die man, maar ik weet niet meer wat ik zei. Ik herinner me alleen dat hij riep 'prove it!' Daarna was ik opgestegen de lucht in. Nu zou ik graag willen weten wat ik precies naar hem riep, want ik denk dat het misschien iets is wat ik in dit leven zal vervullen, ik weet alleen dat het iets richting was met 'het komt allemaal goed' of 'ik red me wel.' Maar dit weet ik helaas niet zeker.

Ik was altijd al geïnteresseerd geweest in Romeinen en dacht dat ik sommigen dingen of namen herkende. Nu, een paar maanden later keek ik een film over Pompeii en op het einde zag ik een versteende koppel dat kussend ten onder is gegaan. Ik weet niet waarom, maar zodra ik het beeld zag begon ik onophoudelijk te huilen, nu vraag ik me af waarom dit zoveel met me deed. Ik voelde me echt een baby, maar ik kon gewoon niet stoppen met huilen...

Denken jullie dat dit misschien in verband met elkaar staat, of dat het stom toeval was? Alvast bedankt als je de tijd hebt genomen om dit te lezen!


Laatst gewijzigd door somebodyx op 13-05-2014, 16:26:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 12:13:07 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Ja er kan zeker een verband tussen zijn dat weet ik zeker ! Wat zoek je nog allemaal?

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 12:58:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Bunny schreef:
Ja er kan zeker een verband tussen zijn dat weet ik zeker ! Wat zoek je nog allemaal?


Ik wil eigenlijk nog weten wat ik in mijn droom had gezegd, waardoor die man riep dat ik het moest bewijzen, ik wil eigenlijk wel weten wie het van me was.. Maar ik denk niet dat ik er achter zal komen. Ook zou ik graag willen weten wie ik precies was, maar helaas :(


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 13:09:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Dat kan juist wel via meditatie ! En je bent nog steeds die persoon ! Maar met meditie zul je een heel end moeten komen . Ook kun je foto's en dingen opzoeken om te kijken of er een bel rinkelt . De man kan goed jou soulmate zijn .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 15:35:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Bunny schreef:
Dat kan juist wel via meditatie ! En je bent nog steeds die persoon ! Maar met meditie zul je een heel end moeten komen . Ook kun je foto's en dingen opzoeken om te kijken of er een bel rinkelt . De man kan goed jou soulmate zijn .


Dankjewel! Ik ga het zeker eens proberen :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 13:41:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Je zegt dat je huilde "alsof" je het herkende. Je zegt niet dát je het herkende.
Kun je dit uitleggen?

Misschien huilde je gewoon omdat het iets heel romantisch maar ook droevig is?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 15:21:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Tom schreef:
Je zegt dat je huilde "alsof" je het herkende. Je zegt niet dát je het herkende.
Kun je dit uitleggen?

Misschien huilde je gewoon omdat het iets heel romantisch maar ook droevig is?



Dat zou kunnen, ik weet het zelf ook niet precies. Ik bedoel ik heb vaker zulke opgravingen gezien en ik vond het romantisch maar dat was het dan ook wel. Ik kan zelf ook niet echt uitleggen waarom, ik begon gewoon te huilen, zonder dat ik er echt iets van vond.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 17:48:14 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Huilen uit erkenning en huilen uit medeleven is wel iets anders van gevoel. Bij dat eerste komt het echt uit je hart. Je voelt alsof vanbinnen iets geraakt word en je voelt je enorm gelukkig maar tegelijk diep geraakt.

Wat er juist gezegd of gebeurd is kan enkel jij achterhalen. Meditatie is daar inderdaad een goede manier voor. Ik weet niet hoe geoefend je er in bent en of je de akasha records kent? Anders moet je deze eens gaan opzoeken. Mocht het je lukken en daar in raken, daar liggen alle antwoorden op je vorige levens.

Ik moet je wel meegeven dat het soms lang kan duren eer je die zaken ontdekt. Ik heb er ook lange tijd over gedaan eer ik zeker wist wie ik vb in de tijd van egypte was.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Romeinse tijd
BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 18:16:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Eibhlin schreef:
Huilen uit erkenning en huilen uit medeleven is wel iets anders van gevoel. Bij dat eerste komt het echt uit je hart. Je voelt alsof vanbinnen iets geraakt word en je voelt je enorm gelukkig maar tegelijk diep geraakt.

Wat er juist gezegd of gebeurd is kan enkel jij achterhalen. Meditatie is daar inderdaad een goede manier voor. Ik weet niet hoe geoefend je er in bent en of je de akasha records kent? Anders moet je deze eens gaan opzoeken. Mocht het je lukken en daar in raken, daar liggen alle antwoorden op je vorige levens.

Ik moet je wel meegeven dat het soms lang kan duren eer je die zaken ontdekt. Ik heb er ook lange tijd over gedaan eer ik zeker wist wie ik vb in de tijd van egypte was.


Oké! Dankjewel ik ga het zeker opzoeken/doen :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl