Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:02:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Beeld ik het me in?
BerichtGeplaatst: 03-06-2014, 15:41:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-06-2014, 15:30:28
Berichten: 1
Een paar dagen geleden voelde ik heel sterk een hoofd naast me in bed die me aankeek, al was het maar voor een seconde. Als ik er nu aan terugdenk is het een eng mannenhoofd, maar ik heb dit er misschien zelf bij gefantaseerd. Die avond voelde ik me daardoor erg ongemakkelijk en bekeken. Klinkt dit iemand bekend?

Enige achtergrond informatie: Een maand geleden is mijn vader overleden. Ik heb laatst een erg duidelijke droom gehad waarin hij terugkwam en ik hem vragen stelde over het leven na de dood. Hij gaf maar op 1 vraag antwoord en dat was dat hij zijn begrafenis niet had meegemaakt. Ik heb mijn vader in gedachte gevraagd om een droom, maar zou het kunnen zijn dat ik wellicht gewoon wel iets wíl voelen?

Toen ik nog jong was had ik ook een onzichtbaar vriendje. Ik kan me hier eigenlijk niets meer van herinneren, maar wat ik van mijn moeder hoorde is dat hij wegging toen ik er teveel mee geplaagd werd. Het gekke is dat iedereen in de familie is vergeten hoe hij heette, terwijl iedereen zijn naam wist. Ik ben er wel heilig van overtuigd dat die persoon er wel degelijk was, maar het is wel erg vreemd dat we zijn naam niet meer weten.

Dat laatste heeft niets te maken met mijn hoofdvraag, maar wellicht heeft iemand daar ook nog een mening of advies over?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Beeld ik het me in?
BerichtGeplaatst: 03-06-2014, 16:24:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Ik ken het en zal ook niet zeggen dat je het inbeeld, ik heb het vaak dat voordat de persoon dood gaat die ik ga helpen dan opeens "opduikt" als ik bijna lig te slapen. Ik schrik me dan ook me de tyfus... Ahum.. maar dat is niks om bang voor te zijn. Ze laten je gewoon weten dat ze je hulp nodig hebben om de weg te vinden. (dit is mijn eigen ervaring het kan voor jou anders zijn)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl