Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:29:15

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 30-07-2014, 21:22:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Ik heb een vraag over waarzeggerij.
Ik wil mijn toekomst voorspellen en in contact komen met mijn overleden opa, ik wil hem wat dingen vragen maar ik durf het eigenlijk zelf niet te doen omdat ik bang ben in contact te komen met slechte geesten, of geesten in het algemeen die ik persoonlijk niet heb gekend.
Maar ik vroeg me af of waarzeggers echt te vertrouwen zijn, of dat je wordt opgelicht omdat ze je geld willen. Ik heb een filmpje gezien over cold reading en ik wil absoluut niet dat dit mij overkomt en dan al helemaal niet op het gebied van mijn opa, want daar zal ik me dan heel rot over voelen.
En stel als die waarzegster wel echt contact heeft met geesten, hebben die geesten dan ook invloed op mij? Dat ze me kunnen volgen of dat ik weer 'gepest' wordt door slechte geesten?

Ik hoop dat iemand me kan helpen en alvast bedankt (:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 30-07-2014, 22:14:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Waarom wil je je toekomst weten?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 31-07-2014, 15:03:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Omdat het me leuk/interessant lijkt en me zorgen maak over iets en ik wel weten of dat in de toekomst nog goed komt

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 31-07-2014, 15:40:55 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Hey Watermeloen,

Volgens mij is het niet zo belangrijk wat er in jou leven nog zal gebeuren maar meer kijken welke keuzes je maakt. Volg vooral jou hart en dan is het altijd een goede keuze. Maak je niet druk om de mening van anderen....Alleen jij weet wat er goed is voor jou, kan moeilijk zijn soms maar op het einde van de rit is het zeker de moeite waard. En je kan niet alles fixen....
Wou ik even melden ☺

Grts

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 31-07-2014, 16:37:19 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Bedankt ik zal er goed over nadenken (:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Waarzegster
BerichtGeplaatst: 22-09-2014, 21:57:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Voorspellingen kunnen zo nu en dan anders lopen na mate je niet naar je gevoel luistert.
Je kunt inderdaad beter vragen naar welke keuzes je het beste kunt maken in je leven, en dingen vragen die je nog niet wist (blinde vlek legging). Hier zul je veel meer aan hebben denk ik. Op kermissen en/of op de bazaar zul je regelmatig oplichters tegenkomen, ik denk dat je beter een spirituele praktijk op kunt zoeken, die zijn er meer dan je denkt. Hun hebben ook cursussen gevolgd en dat zou bijvoorbeeld een waarzegster op de kermis er niet altijd voor over hebben, niet iedereen op de kermis is een oplichter, het is een voorbeeld van sommige gevallen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat geesten jou met rust zullen laten, ik weet voor 99% zeker van wel, want het is bijna altijd je gids.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl