Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:16:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vraag over reincarnatie
BerichtGeplaatst: 24-11-2014, 21:55:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Hallo iedereen,
Zoals vele heb ik ook vragen een van die vragen daar wil ik erg graag een antwoord op ik hoop dat een van jullie mij een antwoord kan geven!

Ik vroeg me af stel een meisje heeft een oma die is overleden en zij heeft haar nooit gekend uiteindelijk gaat haar opa ook dood maar het meisje heeft de ziel van haar oma als de opa naar de "hemel" gaat zou hij naar zijn geliefden gaan maar als zijn vrouw de oma dus is herboren dan klopt het toch helemaal niet ?
Hoe werkt dit ?


Laatst gewijzigd door interested op 25-11-2014, 21:28:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vraag over reincarnatie
BerichtGeplaatst: 25-11-2014, 00:35:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Niemand kan jou vertellen hoe het echt zit, zeker niet gebaseerd op wat jij vertelt. Je kunt toch niet in reïncarnatie én de hemel geloven? Tenzij er weer bepaalde regels aan verbonden zijn wie waarheen gaat..
Maar niemand weet wat er gebeurt na de dood, hoe zeker mensen ook zogenaamd zijn.
Je kunt accepteren dat ook jij het niet weet en je daarbij neerleggen, of als je je daarbij niet goed voelt kun je ergens in gaan geloven waar jij je het beste bij voelt. Maar niemand kan jou vertellen hoe het zit. Niet met zekerheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vraag over reincarnatie
BerichtGeplaatst: 25-11-2014, 21:28:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Oke dankuwel !
Ik heb nog een ander vraagje ik ben claustrofobisch en ben bang voor hoge golven en bijv dichte (water)glijbanen kan dit komen doordat er iets mee in me vorig leven is gebeurd ? (Trouwens ook voor he donker maar ik denk dat veel mensen dat hebben)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vraag over reincarnatie
BerichtGeplaatst: 26-11-2014, 17:17:14 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
interested schreef:
Hallo iedereen,
Zoals vele heb ik ook vragen een van die vragen daar wil ik erg graag een antwoord op ik hoop dat een van jullie mij een antwoord kan geven!

Ik vroeg me af stel een meisje heeft een oma die is overleden en zij heeft haar nooit gekend uiteindelijk gaat haar opa ook dood maar het meisje heeft de ziel van haar oma als de opa naar de "hemel" gaat zou hij naar zijn geliefden gaan maar als zijn vrouw de oma dus is herboren dan klopt het toch helemaal niet ?
Hoe werkt dit ?

Een ziel zit niet vast of opgesloten in een lichaam, die werelden lopen door elkaar. Simpel gezegd kan je ziel zich zowel bij je lichaam bevinden als ook op een andere plaats.

Zelf geloof ik niet zo zeer in dat gedoe dat zogezegd al je geliefden je op staan te wachten. Dat lijkt me meer iets dat ze ons vertellen om de dood als minder eng te laten ervaren. Je ziel weet wel beter dat er meer is dan dit leven, dit lichaam.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl