Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:36:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 23-11-2014, 20:58:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Hallo iedereen ik ben nieuw hier,
Toen ik jonger was (ben nu 13 bijna 14)
Heb ik ervaringen meegemaakt die ik zelf niet kan verklaren !

Toen ik een jaar of 6/7 was gingen ik en mijn moeder weleens naar mijn opa maar bij dezelfde stoplicht waar we weleens langs reden en moesten wacht hoorde ik altijd iemand mijn naam roepen uiteindelijk zei ik op een dag : ja?
Sindsdien heb ik nooit meer wat gehoord.

Later (ik denk een paar jaar later) wou ik maar een vriendin toe dus ik liep achterom ik moest langs een garagepleintje ik wou toen de hoek om lopen todat ik een zwarte hand zag die me gebaarde daarnaartoe te lopen dus ik dacht dat het een buurjongen was dus dat zei ik : *naam* hou maar op met je grapjes dus ik liep door om te kijken wie er achter de hoek stond maar er was niemand dus ik liep snel door naar huis met een lijkbleek gezicht!

Na die ervaring is er denk ik een jaar later op dezelfde plek weer wat gebeurd ik stond nu aan het einde van de straat en keek uit op het garagepleintje toen zag ik een stuk of 8 (helemaal zwart) mensen die boven de grond zweefde het leek of ze naar me toe kwamen maar toch bleven ze daar?!

Later ging ik een keer bij me opa logeren toen ik ging slapen zag ik een masker van de zijkant met zo'n lange neus als ik ernaar keek ging het weg en zodra ik wegkeek zag ik vanuit mijn ooghoeken dat het weer tevoorschijn komen

Verder vertelde mijn moeder mij laatst dat ik haar had verteld toen we in egypte waren dat ik allemaal enge grijnzende gezichten op de muur zag ik kan mij hier alleen niks van herineren !

Dit zijn al mijn ervaringen kunnen jullie me helpen wat betekenen deze dingen en wat was het voor iets ?
Alvast bedankt, groetjes


Laatst gewijzigd door interested op 08-12-2014, 20:30:07, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 24-11-2014, 11:37:39 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi interested.

Wat ik denk is dat je leren moet op wat voor verschijnsel jij reageren moet, tot nog toe waren die niet positief en je had er ook geen goed gevoel bij en als dat zo is kan je dat wat je opdat ogenblik ziet negeren er niet op ingaan, met beide voeten stevig op de grond.

Als je later meer positieve dingen ziet en daar een goed gevoel bij hebt, kan je reageren en vragen wat je er mee moet, zoals het er nu voor je uitziet lijk je helderziende te zijn, in een beginstadium.

Een leer school dus, goed opletten wat je krijgt en wat je er mee doen gaat en het zou ook goed zijn om bescherming te vragen aan je beschermengel of gids, je bent nog jong en je kan nog een hoop leren, alles wat je nu mee maakt is aandacht van je vragen.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 24-11-2014, 18:33:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Dankuwel voor uw antwoord !
Ik heb na deze ervaringen nooit meer zoiets meegemaakt betekent dit dat het nooit meer terug komt ?


Laatst gewijzigd door interested op 25-11-2014, 14:45:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 25-11-2014, 11:18:52 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi interested

Ik denk dat je daar weinig voor hoeft te doen, als het nodig is laat hij of zij het wel merken, want het is namelijk nogal moeilijk , want je weet niet waar je naar zoeken moet, dus wacht rustig af.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-12-2014, 20:28:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Nog iets (ik vind het namelijk niet nodig om een nieuw forum onderwerp te starten),
Ik heb snel dingen door als klasgenoten bijv. over mij of over een vriendin van mij praten heb ik dat door.
Dan is het net alsof ik in mijn hoofd hoor 'ze praten over je vriendin' vaak zeg ik dan gelijk tegen een vriendin die dan 'toevallig' me in de buurt staat dat ze over haar praten.
Het is een soort heel sterk gevoel m'n intuïtie denk ik die dat tegen mij als het ware zegt.
Ook heb ik gauw dingen door als mensen bijvoorbeeld tegen me liegen dan geloof ik dit niet.
En weet ik wanneer er met iemand iets aan de hand is.

Is dit gewoon toeval of kan ik deze dingen ontwikkelen ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 09-12-2014, 08:24:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2014, 08:06:01
Berichten: 1
Hoi,

Ik weet dat dit geen toeval is, het hoort bij je gave. Ik herken het ook als HSP'er. De lichaamstaal speelt een erg belangrijke rol bij het bepalen of iemand de waarheid spreekt, hier let jij waarschijnlijk ook erg op (misschien wel onderbewust). Jij neemt meer waar dan andere mensen en daardoor bemerk je alles wat je hebt vertelt. Hoe je het verder kan ontwikkelen weet ik niet, maar ik wens je wel veel succes.

Groetjes, Sander

_________________
Here is a smile to make your day :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 11-12-2014, 15:18:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Dank u wel Sander !


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 21-12-2014, 19:55:09 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
interested schreef:
Later ging ik een keer bij me opa logeren toen ik ging slapen zag ik een masker van de zijkant met zo'n lange neus als ik ernaar keek ging het weg en zodra ik wegkeek zag ik vanuit mijn ooghoeken dat het weer tevoorschijn komen


Een middeleeuwse dokter uit de tijd toen de pest heerste misschien?
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 22-12-2014, 11:43:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Dat zou best kunnen inderdaad, alleen zag ik alleen het 'masker met de lange neus ik heb geen hoed gezien.
Maar waarom zag ik 'dat' dan ?

En de laatste paar dagen steeds wanneer ik in bed lig, en het is gewoon lekker warm onder m'n dekbed.
Krijg ik een koude rilling, de ene keer is het wat erger dan de andere keer is dit gewoon 'toeval' of....?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 07-02-2015, 17:31:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Weet er iemand of er weleens spirituele beurzen zijn in Zeeland, kan er namelijk niks over vinden. Het lijkt me best interessant om heen te gaan !


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-02-2015, 01:29:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
interested schreef:
Dat zou best kunnen inderdaad, alleen zag ik alleen het 'masker met de lange neus ik heb geen hoed gezien.
Maar waarom zag ik 'dat' dan ?
Jouw geval is niet uniek, je bent nu eenmaal zo geboren. Je hebt het maar te accepteren dat je anders bent dan anderen. De angst is overigens niet de jouwe, dat is een tool van de verschijning. Wanneer je dit doorkrijgt en eventueel medelijden ontwikkelt zal de entiteit/en kwaad worden en nog harder proberen je bang te maken zodat deze je kan onderwerpen. Niets is wat het lijkt, god stuurt wel eens een boodschapper vermomt als demon en andersom.
interested schreef:
En de laatste paar dagen steeds wanneer ik in bed lig, en het is gewoon lekker warm onder m'n dekbed.
Krijg ik een koude rilling, de ene keer is het wat erger dan de andere keer is dit gewoon 'toeval' of....?
Al je zintuigen zijn ontvankelijk. Je ogen, je tastzin en zelfs je denken. Ze kunnen zich naar believen manifesteren, als je niet stevig in je schoenen staat kunnen ze zelfs controle over je krijgen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-02-2015, 11:27:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Cleo hoe kan ik zorgen dat ik stevig in me schoenen kom te staan ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-02-2015, 16:49:41 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Waar is je geloof ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-02-2015, 17:02:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Geloof ? Bedoelt u dat ik moet geloven dat ik al stevig in me schoenen sta of dat ik gewoon moet geloven dat ze me niks aan kunnen doen ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 08-02-2015, 18:49:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
interested schreef:
Geloof ? Bedoelt u dat ik moet geloven dat ik al stevig in me schoenen sta of dat ik gewoon moet geloven dat ze me niks aan kunnen doen ?
Je kan doen wat H@ns zegt, het negeren. Maar bij mij werkt dat niet altijd, dan word het soms gewoon erger. Het is ook dat ik door mijn interesse in het onbekende mezelf erg openstel. Ik vraag me af waarom? En ik daag graag uit. Das overigens geen goede raad uitdagen, dat is mijn karakter. De angst waarover je spreekt herken ik. Maar zoals ik zeg jij bent niet bang. Jij voelt de angst omdat dat het gevoel is wat de entiteit wil dat je voelt. Als jij bang bent ben je zwak, en kan je makkelijker gemanipuleerd worden. Als je de oorsprong van die angst achterhaalt ben je sterker. Je kan het negeren, je kan je afsluiten. Je kan ook geloven, voor mij is dat een soort bidden ja, een link leggen naar de andere zijde en om hulp vragen. Als het echt nodig is krijg ik die. Jezelf openstellen is niet zonder gevaren.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl