Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:17:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 31-12-2014, 10:31:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Het derde terugblik-topic, is het dan nu een traditie? :mrgreen:

Toen ik vorig terug blikte op 2013 kwam ik tot de conclusie dat ik het hele jaar de benen onder mijn kont uit heb gerend voor anderen en niet toe was gekomen aan de dingen die ik zelf graag wilde doen. Dat zou ik in 2014 wel eens even anders aanpakken, dacht ik.

Niet dus.

Eens even kijken, mijn 2014..

- Een goed begin; vriendschappen die ik was kwijt geraakt zijn hersteld.
- Ik heb de tranen uit mijn kop gejankt toen ik een vriend naar Schiphol bracht, om terug te gaan naar zijn land van herkomst.
- De relatie met mijn vent verbroken na bijna 10 jaar.
- In een nieuwe relatie verwikkeld raken die niet goed was.

Die nieuwe relatie is sinds een week verbroken, maar poeh, ik ben er moe van. Echt moe. En ziek, letterlijk. Een half jaar heb ik op mijn tenen gelopen. Alles voor d'r gedaan maar toch constant op mijn flikker gekregen dat ik niets voor d'r deed en niet om d'r gaf. Geprobeerd iemand te zijn die ik niet ben om haar te plezieren, maar toch nooit goed genoeg zijn. Eigenlijk werd ik als oud vuil behandeld. En ik accepteerde het, want ik was gek op haar. Bén gek op haar.
Dat vreet energie, zo'n f*cked up relatie. En kilo's, da's dan wel een bijkomend voordeel :mrgreen:

Eigenlijk was 2014 een stom jaar.

Dus. Eens kijken of ik het in 2015 wél goed ga aanpakken :roll:

Jullie 2014, shoot!

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 31-12-2014, 13:34:48 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Oh leuk! eens even denken... En een knuffel op afstand voor Tut :ahh:

-Ik ben weer gaan studeren op 29 jarige leeftijd en zit bij 16 jarige meisjes in de klas en ik vind het super tof XD
-Mijn cijfers zijn echt bizar goed, behalve rekenen, want discalculie.
-Ik heb geen schuld meer bij mijn ouders, en geen schuld meer bij mijn ex wat na 3 jaar toch echt wel een enorme opluchting is.
-Nog 5 centimeter en mijn haar hangt weer op mijn schouders dus geen kort koppie meer...nooit meer... yaay!
-Ik ben nog steeds blij samen met mijn dude, persoonlijk record.

Eigenlijk heb ik niks negatiefs te melden XD Dit jaar was best tof ^^

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 31-12-2014, 13:55:53 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Zo, da's een heftig jaartje voor jou Tut!
En een goed jaar voor Clio :P

In mijn 2014 is er ook veel gebeurd, maar vooral veel goeds.
-Ik heb in een groep veel over mezelf geleerd en anderen geholpen veel over zichzelf te leren;
-Ik ben naar Marokko geweest, voor het eerst in mijn leven buiten Europa, heel interessant!
-Ik heb het ouderlijk huis verlaten om twee straten verderop te gaan wonen :p en ben dus veel aan het leren over het alleen wonen zoals huishouden, boodschappen, koken enz.;
-Ik ben in de zomervakantie naar Kroatië geweest, minder leuk dan de vorige keer maar toch niet slecht;
-Ik ben begonnen met autorijles, in januari heb ik mijn theorie-examen :D
-Ik heb drie maanden in een speelgoedwinkel gewerkt en daar ook veel geleerd over mijzelf.

Mijn goede voornemen in 2015 is om elke dag aan meditatie en sport te doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 02-01-2015, 20:32:26 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Iemand zei op de radio "laat het beste van 2014, het slechtste van 2015 worden". Ik vind het wel een mooi streven.

Mijn klote 2014 op een rijtje:

- Een hoop mensen die niets toevoegde aan mijn leven, gedag gezegd;
- Een klote stage gehad, máár gehaald!;
- Depressie nummer zoveel;
- Zoveel angst dat ik de deur niet meer uit durfde;
- Stress, bakken met stress;
- Hoogtepunt van het jaar: dit alles overleefd hebben;
- Nieuwe mensen leren kennen die hopelijk nog lang bij me zullen blijven.

En laten we dan ook allemaal wat over ons haar zeggen:
- Mijn haar is nog steeds fabuleus.

Op naar de volgende!

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 02-01-2015, 20:49:15 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Ah... knuffels voor alle mensen die een klote jaar hebben gehad!

Ik weet niet of mijn jaar klote was of goed.

- vriendschappen beeidigd en nieuwe gemaakt
- haar er op een paar cm na afgehaald en nu weer aan het laten groeien, werd tijd, ziet er 100x beter uit
- relatie gekregen, jeej mij! Mega gelukkig en al half samenwonend (oeps we gaan snel)
- in therapie gegaan (hoog nodig)
- bezig met philosophie (goed of slecht, nog geen idee. Voelt steeds meer als t slechtste idee van de wereld, maar hopelijk helpt t met inzicht krijgen voor therapie)
- veel stil gestaan dit jaar, nu eindelijk weer op weg
- nieuwe baan aan het zoeken gegaan, en nog altijd bezig
- veelste veel gestresst! (Tot ziekte aan toe :( )

Hopelijk komt alles dit jaar op zijn pootjes terrecht, want nog een jaar als het laatste weet ik niet of ik dat trek.

Maar ik sluit me aan bij Wortel!

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 02-01-2015, 21:20:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Fijn om te zien dat sommigen een niet al te heftig jaar hebben gehad!

Voor mij was 2014 voor een groot deel tumult, maar heb er weer veel van geleerd en nieuwe perspectieven gekregen. Welnu:
- Na eerst te denken me volledig te vinden in bepaalde muzieksoorten, groepen mensen, filosofieën, etc. uiteindelijk er toch niet zo zeker over te zijn en weer op zoek naar nieuwe ervaringen en impulsen die beter bij me passen
- Een paar keer te diep gaan in mystieke ervaringen (al heb ik daar veel interessante dingen gezien), niet geheel zonder repercussies. Eenmaal bijna volledig mijn ego verloren en op een ander moment bijna mijn lichaam. Kan het niet bestempelen als aangenaam en wellicht traumatisch. Toch heb ik het overleefd en heb daardoor een nieuwe waardering voor het leven gekregen. Ik wil meer in het leven staan, maar ook gezonder en liever met mezelf en anderen omgaan.
- Meer kanten van mezelf leren kennen behalve het spirituele. We leven altijd al een spiritueel leven, in de zin dat de een niet spiritueler kan zijn dan de ander. (Het is ook maar een labeltje). Meer met mijn handen, lichaam en ook met mijn emoties bezig geweest.
- Verliefd geworden op een heel lief meisje, maar helaas was ik niet haar type. Voelt heel dubbel nog af en toe omdat ik zie dat we bij elkaar passen en ze nogal gemengde signalen gaf. Ongetwijfeld zit hier nog een les in voor mij die ik nog verder moet integreren.
- Een heleboel gave nieuwe mensen ontmoet. En relaties met sommige anderen zijn weer veranderd. Wel een hechtere band met mijn familie gekregen.
- Allerlei workshops gevolgd die veel voor mij hebben geopend op allerlei niveau's in het leven. Yoga, Tantra, Meditatie, Dansen, Massages en veel geknuffel! :) Fijne ervaringen.
- Na een aantal mystieke ervaringen heb ik er aan overgehouden dat ik nu elke dag overal energieën zie. Met name in de avond is dit heftig. Soms vind ik het vervelend en ben ik gevoeliger geworden voor indrukken. Ik hoopte af en toe dat het op een gegeven moment wel weg zou gaan, maar ik heb me er min of meer bij neergelegd dat het nu deel is van mijn leven. Af en toe zie ik wel iets van een aura bij mensen, maar het zijn vooral energievelden, patronen, etc.
Als gevolg hiervan ben ik echter bijna niet meer te vinden bij feestjes, is doorgaans geen fijne ervaring voor me al die indrukken. Maar ik vind dat niet zo erg, zolang ik mijn rust heb, mis wel daardoor af en toe het netwerken met mensen en gezelligheid. Kan ook zijn dat ik gewoon beter weet met wat voor soort mensen ik liever niet om wil gaan.
- Onzekerder geworden over wat de toekomst brengen gaat, maar wel zekerder geworden in een soort van basisvertrouwen dat alles wel op een bepaalde manier goed zit en anders wel goed komt als ik me niet zo goed voel. Veel ervaren wat betreft synchroniciteit.
- Bezig met rijles, wat goed gaat! Het is heerlijk om in een flow lekker te karren in een waggy. Ik verwacht binnen een afzienbare tijd succesvol af te rijden. :)
- Een enorm gezellige, productieve en leuke periode op school gehad met geweldige mensen! Ik kijk enorm uit naar mijn afstudeerproject en dan mijn eerste game op de markt te brengen.
- Heb mijn kernwaarden die ik als kind al had weer teruggevonden. (No small thing)
- Enorm onder de indruk hoe goed wij mensen met elkaar omgaan afgezien al het leed in de wereld en zelfs in het dagelijks bestaan! Liefde is nu belangrijker dan ooit tevoren!
- Verwondering over het leven in het algemeen. Hoe gek, lelijk en mooi de wereld tegelijkertijd kan zijn.
- Ben weer wat vaker in de natuur geweest. Altijd goed voor ontelbare redenen.

Plannen voor 2015:
- Succesvol afstuderen voor m'n Master van Game Art
- Lekker veel moneys verdienen
- Nog meer awesome mensen ontmoeten
- Meer sex, saamhorigheid, gezelligheid, passie en alle andere vormen van liefde
- Taboes doorbreken
- Gezond met mijn lichaam en geest omgaan
- Weer stappen dichterbij, persoonlijke, wereld- en universele vrede komen, laten we hemel op aarde brengen! :)
- Nog toleranter, zo tolerant mogelijk worden: Naar mezelf en anderen
- Eindelijk de angsten trotseren een beetje voorbij zijn en nu de vruchten van mijn werk proeven
- Supervette dingen creëren

Ik wens jullie allemaal een topjaar toe met alles wat jullie harten begeerd! :hart: :wave: :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 03-01-2015, 11:10:53 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Iedereen die eentje wil een hele grote harthug.....

Mijn jaartje 2014 was best heftig emotioneel en lastig. Maar alsook mooi bewonderenswaardig en liefdevol.


Ik heb mijn man verlaten na bijna 8 jaar. Mijn kindje hierin begeleid waardoor we echt veel hechter zijn nu....
Mijn levenspassie terug gevonden en leren houden van het leven zoals het is.....
Mijn "vader" voor het eerst en het laatst gezien. Beseft dat een ouder niet altijd weet wat van hem verwacht word en als je het zegt dat het er zeker niet beter op word. En daarbij kunnen aanvaarden dat het voor hem een groter verlies is dan voor mij.....
Gezien en gevoelt dat mensen veel te hard zijn voor elkaar.....
Bijna gestopt met zelfstandig zijn maar mij op een of andere manier herpakt....
Mijn band met mijn zus helemaal afgebroken en een stekere maar gezondere band opgebouwd....
Enkel gedaan de laatste maanden waar ik zin in had waardoor ik minder moe word....


Voornemens:

Mij geheel toeleggen op wat ik graag doe en zou willen bereiken.
En vooral genieten van mijn goede gezondheid en rustig bekijken wat het jaartje voor mij in petto heeft....

:)

Voor iedereen een goed gezond en gelukkig jaartje gewenst. En vooral het bewustzijn dat er ons dingen worden aangeboden waar we iets mee kunnen doen. Dat deze meestal verre van de dingen zijn die we denken dat we willen ervaren of krijgen.....

:-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 03-01-2015, 12:22:08 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wortelbrood schreef:
- Mijn haar is nog steeds fabuleus.
No pics no proof!

MementoMori schreef:
- bezig met philosophie (goed of slecht, nog geen idee. Voelt steeds meer als t slechtste idee van de wereld, maar hopelijk helpt t met inzicht krijgen voor therapie)
Je moet niet doen wat je niet leuk vindt :(

MichielvT schreef:
- Meer sex,

Afbeelding

Hendri schreef:
Veel maskers en Heiligenbeelden en een supermooi beeld van een Bodybuilder gekocht.
Kun je foto's maken van je expositie?

Butterfly12 schreef:
Mijn jaartje 2014 was best heftig emotioneel en lastig. Maar alsook mooi bewonderenswaardig en liefdevol.
Zo, wat een heftig jaar voor jou, ik hoop dat je er veel van hebt geleerd!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 03-01-2015, 15:22:07 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Butterfly12 schreef:
Mijn jaartje 2014 was best heftig emotioneel en lastig. Maar alsook mooi bewonderenswaardig en liefdevol.
Zo, wat een heftig jaar voor jou, ik hoop dat je er veel van hebt geleerd![/quote]

Wat kan je leren daaruit. Dat met vallen en opstaan best alles wel lukt.
Het kan alleen beteren lijkt me en dat is ook al iets :-).....
En het belangrijkste is dat iedereen zijn eigen stuff heeft om aan te werken maar dat kijken naar jezelf en fier zijn op jezelf best belangrijk is...

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 03-01-2015, 15:35:30 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Tom schreef:
MementoMori schreef:
- bezig met philosophie (goed of slecht, nog geen idee. Voelt steeds meer als t slechtste idee van de wereld, maar hopelijk helpt t met inzicht krijgen voor therapie)
Je moet niet doen wat je niet leuk vindt :(


Klopt. Maar ik vind het heel leuk. Alleen moet je eerst door alle oude troep heen om bij het goede te komen. En soms worden je ogen geopend voor dingen die je anders nooit had gezien...

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 04-01-2015, 10:38:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2011, 13:10:20
Berichten: 98
Mijn jaar 2014.

*Een heftig jaar.
*De helft van het jaar gewerkt omdat ik gestopt was met de opleiding.
*Heel veel ziek geweest.(wat uiteindelijk na 8x bij de huisarts geweest 6 anti biotica kuren verder mijn galblaas bleek te zijn.)
*Gestart met de opleiding
*Weer stage lopen op de geweldigste werkplek die er maar is.
*Altijd op boksen tegen mijn mentor van school. Want ik kan de opleiding wel dat bewijst de test wel die ik heb gedaan.
*ADD ondekt bij mij.
*Enge operatie waar ik voor onder narcose moest. Nu binnen 3 weken blij omdat de pijn weg is.
*Na 2 dagen van de operatie een breuk van mijn relatie. Na bijna 2 jaar Pff..


Mijn blik op 2015.
*Opleiding afronden.
*Alleen maar op werkplekken werken die ik leuk vind
*Niet over me heen laten lopen
*Meer tijd voor mezelf en mijn hobby's nemen.
*Autorijbewijs halen
*Einde van het jaar toch een eigen plekje voor mezelf opzoeken zodat ik nietmeer bij mam woon.

_________________
I believe in a thing called love. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 06-01-2015, 08:43:13 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Debs en Tom, klinkt als een leuk jaar :)
Wortel, Meme, Jet, Butterfly, ik hoop dat dit een beter jaar voor jullie wordt.
Wat jammer dat het uit is Jet, komt het erg onverwacht?
Butterfly, goed voornemen. Dat had ik ook in gedachten voor afgelopen jaar maar ben mezelf compleet verloren in een relatie. Dit jaar dus opnieuw proberen :)
Mijn haar is niet fabuleus Wortel, maar kan er mee door :mrgreen: Ben je nog steeds aan de yes to carrots shampoo?
Michiel, klinkt als een interessant jaar. Wat voor mystieke ervaringen heb je gehad?
:ahh: Hendri. Afscheid moeten nemen van je beestjes is altijd k**.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2014
BerichtGeplaatst: 06-01-2015, 09:04:37 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wow wat een verzameling Hendri!
Hoe lang verzamel je die dingen al?
En ben je echt zo christelijk, of is het meer voor de lol?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl