Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:31:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-01-2015, 22:42:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-01-2015, 22:02:08
Berichten: 2
hallo,

Ik zal eerst wat over mij vertellen.
Mijn naam is Jolan, ik ben een jongen van 19 jaar oud.
Ik ben ruimdenkend en sta ''spiritueel'' in het leven.
Ik heb geen contact met overleden mensen of (bewust) met andere buitenaardse entiteiten.
Wel hou ik mij bezig met energie sturing en reiki.

Ik heb nu in de laatste maand 2 keer een nare onverklaarbare ervaring gehad.
En ik heb nu moeite met in slaap komen en ik ben voor het eerst echt bang voor het ''onnatuurlijke''.

Ik ben aan het slapen en ik droom, waarover weet ik niet meer, maar mijn dromen worden donkerder en schimmig.
Ik word bang terwijl ik dat zelden in mijn droom ben en het lukt mij niet om wakker te worden. terwijl de energie duister word,
hoor ik de deur van me kamer open gaan, ik dacht dat het mijn vader was.
Ineens word ik vol plat tegen mijn bed aan gedrukt en voel en hoor ik overal een druk om mij heen alsof ik onderwater ben.
Ik ben wakker maar kan mijn ogen niet open doen, toch kan ik zien en zie ik de kussen en het matras waar ik tegen aan gedrukt word.
Ik kan mij niet bewegen of verzetten. Ik probeer papa te schreeuwen maar ook dat lukt niet en ik heb niet de kracht om te schreeuwen.
Het alsof ik moet vechten om in mijn lichaam te blijven. En ik ben bang dat ik verander. Ik voel mijn ogen anders worden.
Uiteindelijk houd het gevecht op en lukt het mij om van mijn bed af te rollen waardoor ik op de grond val.
Het houd op en ik ga meteen naar de woonkamer om vervolgens de rest van de nacht tv te gaan kijken.
Er is die nacht niemand mijn kamer binnengekomen.

Ik ben 2 weken hierna verhuist en heb er wat minder over na gedacht.
Maar eergisteren gebeurde weer precies het zelfde, maar nog bozer.
Weer kwam er iemand mijn kamer binnen, en dit keer hoorde ik ook stemmen veel boze mannenstemmen in een vreemde taal.
Dit keer heb ik mij er heel even aan toe gegeven om te kijken wat er zou gaan gebeuren maar toen voelde ik mij veranderen.
Ik moest lachen, en geen leuke lach een donkere lach. Toen heb ik mijzelf meteen uit angst terug gehaald en wist ik te ontwaken.

Dit alles lijkt mij geen normale tussen slaap en wakker ervaring.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een kwade entiteit is ondanks dat het zo voelt.
Ik ben een zeer licht persoon en ben goed beschermd.
Ik hoop dat iemand hulp kan bieden want ik ben nog nooit zo bang geweest

Alvast bedankt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2015, 23:29:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Slaapverlamming, zou ik zeggen. Doodeng, niks spiritueels en weinig aan te doen.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2015, 19:57:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Beste Jolan

Het is fijn om te weten dat je bewust bent. Je mag pas energie sturen naar anderen als je zelf gezuiverd bent in jezelf
anders neem je energie over van anderen en je stuurt ook zaken die je innerlijk niet verwerkt hebt door naar de anderen onbewust.
Voor en na het werken met energie is het ook belangrijk om grondig te zuiveren, energetisch, lichamelijk en andere vlakken.
Wat veiliger is als je de intentie doet dat niks van jouw eigen doorgegeven en je slechts een kanaal bent van goddelijke liefde en licht.

Het is mogelijk dat je in je dagelijks leven iets onderdrukt om te voelen of uit te spreken. Als je het gevoel hebt dat je niet goed
kan communiceren onbewust of men neemt je niet serieus door niet te luisteren. Maak ook onderscheid wat echt van jouw eigen is.
Het is niet altijd een geest, heb geen angst want we plaatsen eigen situaties soms buiten onszelf of onderdrukken ze.
Je ervaart dit zo omdat je beter kan voelen, je gevoeligheid aan't ontwikkelen bent en hopelijk ook aan jezelf werkt.
Als je wilt dat het ophoudt en je kan gerust slapen dan heb je werk met innerlijke angsten. Die kom je tegen als je met licht bezig bent.

Je kan beschermd zijn maar in angst geven we de andere krachten die van negativiteit zijn ontstaan wel de macht over ons.
Wij dromen over dingen die we niet verwerkt hebben in het dagelijks leven, ze verdringen ons onderbewustzijn.
Soms verlaten we ons lichaam half of volledig en doen we ervaringen op, heden of toekomst omdat de tijd een illusie is.
Als je twijfelt of er iemand in je kamer is dan vraag je innerlijk 3 maal of ze van het licht komen en anders moeten ze onmiddellijk verlaten.

Probeer veel water te drinken overdag, mediteer en grond voor je gaat slapen, kruideninfuus kan gebruikt worden voor uw nachtrust.
Er zijn verschillende manieren en visualisaties om te gronden en te zuiveren en ook energie methoden die een goede hulp zijn x


Laatst gewijzigd door charmingpixi op 12-05-2015, 13:31:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-01-2015, 00:04:15 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Jolan,

Je zei reiki te doen. Ik heb een videootje voor je van een vergevorderde yogi.
Ik verwacht dat je wel gelijkenissen ziet. https://www.youtube.com/watch?v=uYq7UP25A7g

Wat je meemaakt zou ik niet zomaar af laten doen als 'slaapverlamming'..
Ik heb meerdere getuigenissen in m'n vriendenkring dat Jezus leeft en geen fabeltje is!
Sterkte! Roep naar Hem.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-01-2015, 14:53:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Laatste weken heb ik dit ook meegemaakt maar dan vooral met positieve zin (of niet negatief gevoel iig). Wat me is opgevallen ,zeker als empaat, je vaak dit soort dingen krijgt op het moment dat je bijvoorbeeld met mensen omgaat die veel angst of andere negatieve emoties om zich heen dragen. De emoties vormen ook weer een dimensionaal bewustzijn (1e dimensie) die je proberen bewust te maken (je word letterlijk uit je lichaam getrokken en dus naar een lagere dimensie mee genomen) dat je ergens nodig voor bent of er duidelijk een les voor jou daar is. Misschien is het een goede oplossing om te kijken wie er in jou leven eigenlijk helemaal niet zou horen te zijn of iig zoveel invloed op je zou moeten hebben.

Ik geloof persoonlijk niet in slaap verlamming omdat ik zelf al te vaak heb mee gemaakt dat de hallucinatie of de DMT die opeens vrij zou moeten komen toch wel heel erg steeds op zijn plek viel. bijvoorbeeld heb ik zoiets als dit gehad toen ik 15 was en zat toen met mensen om me heen die op z'n zachts gezegd niet blij waren met hun leven, erg negatief dus.

ps. Probeer juist niet bang te zijn (ja het is klote) maar op het moment dat je bang bent bevestig je de emoties, en dat mag best maar je moet ze juist ''oplossen''. geen idee of dat laatste echt duidelijk was maar heeft mij geholpen om juist er een andere draai aan te geven en het te proberen in te leven wat het zou kunnen zijn.
sterkte ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2015, 14:46:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-01-2015, 22:02:08
Berichten: 2
bedankt allemaal voor jullie antwoord en hulp.
Ik heb veel onderzoek gedaan en heb besloten niet bang te zijn, en de volende keer dat het gebeurd mijzelf hierin mee te laten gaan.
Ik ben beniewd waar dit toe lijdt en kijk er zelfs een beetje naar uit om deze angst boven te staan en er van te leren en ontwikkelen.
ik ben jullie reacties erg dankbaar!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-05-2015, 02:01:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Een beetje laat maar 'k reageer toch maar;

Je lichaam is daadwerkelijk verlamt tijdens de REM slaap, dit mechanisme voorkomt dat je lichaam de droombewegingen daadwerkelijk gaat maken, soms gaat het wel eens mis. Je ogen open doen en niet kunnen bewegen, dat is inderdaad slaapverlamming, dit treed op als er wat dingen misgaan. Je word dan als het ware "te snel" wakker.

De indrukken die we krijgen, de dingen die we dromen doen wetenschappers vaak af als iets dat vanbinnenuit komt, en vanbuitenuit beinvloed kan worden door bv. magnetische velden. Andere gedurfdere opvattingen zoals entiteiten worden al snel afgedaan als onzin. De wetenschap zou hier juist open voor moeten staan.

Zelf zie ik het brein primair als een heel gevoelige antenne, via denken in staat grootse dingen te bereiken. Maar het denken dient ondanig te zijn aan ons gevoel en in die hoedanigheid gebruikt te worden.

De geschiedenis leert dat wat we denken zelden strookt met de realiteit, maar ons gevoel is de realiteit.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-10-2015, 13:26:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-10-2015, 12:58:50
Berichten: 3
Dit zijn inderdaad tekenen van slaapverlamming. Ik heb ze zelf ook. Soms ben ik aan het dromen, word ik wakker vanuit een droom, open ik mijn ogen en kan ik mij vervolgens niet meer bewegen. Erg angstig in eerste instantie, maar ik begon er aan te wennen. Je kunt altijd even een afspraak met de huisarts maken om er zeker van te zijn. :)

_________________
Goede tijden worden goede herinneringen. Slechte tijden worden goede lessen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl