Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:55:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 13:51:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2015, 13:40:53
Berichten: 5
Beste forumleden,

Sinds vandaag ben ik lid geworden van dit forum in de hoop dat jullie bereid zijn om mij te helpen. Het hele principe van een forum is nieuw voor mij dus ik hoop dat ik mij aan de regels hou door dit bericht te plaatsen. Het is namelijk zo:

Ik ben een student van de opleiding Media en Entertainmentmanagement en momenteel bezig met afstuderen (schrijven van mijn scriptie).
Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik graag in contact komen met spirituele jongeren. Ik doe namelijk onderzoek voor Stichting Haarlem- Santiago. Zij houden zich bezig met het enthousiasmeren van jongeren om deel te nemen aan Santiago de Compostella (van origine een pelgrimstocht naar Santiago). Het huidige percentage jongeren ligt slechts op 4% terwijl dit percentage in onze buurlanden veel hoger ligt. Mijn doel is om dit percentage binnen een aantal jaar te verhogen door middel van een online media strategie.
Om een zo’n goed mogelijke strategie te kunnen ontwikkelen moet ik de wensen en behoeften van de doelgroep in kaart brengen. Dit wil ik doen door middel van het versturen van enquêtes, hierbij is het wel belangrijk dat mijn steekproef representatief is. Hiervoor hoop ik jullie hulp te kunnen krijgen. Ik wil graag met toestemming van jullie een link delen op dit forum die jullie brengt naar mijn digitale enquête en hoop natuurlijk op zoveel mogelijk ingevulde enquêtes. Zodra ik toestemming gehad heb en mijn enquêtes helemaal klaar zijn zal ik de link meteen delen. Belangrijk om hierbij te benoemen is dat ik mij richt op mannen en vrouwen tussen de 18 en 30 jaar.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Groetjes Student-MEM


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 22:15:56 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Als je zeker wilt weten of je een enquête mag posten dan kun je het beste contact opnemen met de beheerders van deze site door middel van een privébericht. Nog een constructieve opmerking (ik kan het niet laten als student Geschiedenis): is het niet verstandiger om je te richten op een christelijke (lees: katholieke) i.p.v. spirituele doelgroep? Volgens mij wil je als organisatie liever de katholieken en geïnteresseerde jongvolwassenen (studenten/cultuurliefhebbers/etc.) bereiken.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 12:27:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2015, 13:40:53
Berichten: 5
Bedankt voor je antwoord Blackbird. Ik ga eens even uitpluizen wie de beheerders zijn en hun via een privebericht benaderen. Daarnaast snap ik je reactie/advies om mij eerder te richten op katholieken. Ik kan hier heel breed op ingaan maar dat doe ik even niet. Deze doelgroep hebben we zeker ook overwogen maar vanwege verschillende redeneren hebben we toch voor spirituele jongeren gekozen.
Groetjes Student-MEM


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 15:00:57 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Wou best jou enquete invullen hoor maar ik val net uit de boot :wink:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 19:56:59 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ben jij al zo oud? :o :wink:
Ik ben nog jong genoeg, maar geen spirituele jongere, dus... Al lijkt zo'n pelgrimstocht me best eens tof om te maken.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 20:04:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2015, 13:40:53
Berichten: 5
Ben je te oud om deel te nemen aan mijn onderzoek Tut? Als je interesse hebt in een pergrimstocht kan ik je wel doorverwijzen naar Stichting Haarlem-Santiago of naar hun website http://www.haarlemsantiago.nl/. Zij kunnen je alles vertellen over Santiago de Compostella en de mogelijkheden die je hebt als je deze tocht wilt doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 20:19:24 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ben je nu op zoek naar mensen die hierin geïnteresseerd zijn, die een dergelijke pelgrimstocht zouden willen maken? Ik ken wel een spirituele jongere die daadwerkelijk deelgenomen heeft aan de Santiago de Compastella. Is dat interessant?

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 20:43:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2015, 13:40:53
Berichten: 5
Hi Wortelbrood,
Ik ben heel specifiek op zoek naar jongere tussen de 18 en 30 jaar die ook maar iets met spiritualiteit hebben. Zij zullen door middel van het invullen van de enquête, over hun online media wensen en behoefte, mij helpen bij het ontwikkelen van een passende online media strategie voor mijn opdrachtgever, namelijk Stichting Haarlem-Santiago. Ik ben dus niet op zoek naar jongeren die hier al aan hebben deelgenomen. Het huidige percentage Nederlandse jongere dat deelneemt aan Santiago ligt op 4%. Ik weet zeker dat dit percentage verhoogt kan worden als we maar op een goede en pakkende manier jongere bereiken met een boodschap. Maar heel erg bedankt voor het meedenken mocht ik deze jongere toch willen spreken zal ik je via een prive bericht benaderen! Fijn dat er tot nu toe een aantal mensen gereageerd hebben op mijn post.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 20:52:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Student-MEM schreef:
Ben je te oud om deel te nemen aan mijn onderzoek Tut? Als je interesse hebt in een pergrimstocht kan ik je wel doorverwijzen naar Stichting Haarlem-Santiago of naar hun website http://www.haarlemsantiago.nl/. Zij kunnen je alles vertellen over Santiago de Compostella en de mogelijkheden die je hebt als je deze tocht wilt doen.


Niet te oud, enkel niet zo spiritueel :wink:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 21:06:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2015, 13:40:53
Berichten: 5
Tut schreef:
Student-MEM schreef:
Ben je te oud om deel te nemen aan mijn onderzoek Tut? Als je interesse hebt in een pergrimstocht kan ik je wel doorverwijzen naar Stichting Haarlem-Santiago of naar hun website http://www.haarlemsantiago.nl/. Zij kunnen je alles vertellen over Santiago de Compostella en de mogelijkheden die je hebt als je deze tocht wilt doen.


Niet te oud, enkel niet zo spiritueel :wink:


Ohh ik dacht dat iedereen op dit forum daar wel iets mee had :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar jullie hulp
BerichtGeplaatst: 29-01-2015, 19:20:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Student-MEM schreef:
Tut schreef:
Student-MEM schreef:
Ben je te oud om deel te nemen aan mijn onderzoek Tut? Als je interesse hebt in een pergrimstocht kan ik je wel doorverwijzen naar Stichting Haarlem-Santiago of naar hun website http://www.haarlemsantiago.nl/. Zij kunnen je alles vertellen over Santiago de Compostella en de mogelijkheden die je hebt als je deze tocht wilt doen.


Niet te oud, enkel niet zo spiritueel :wink:


Ohh ik dacht dat iedereen op dit forum daar wel iets mee had :wink:


Nee, er zitten ook enkele infiltranten.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl