Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:07:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 17-02-2015, 21:03:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2015, 20:47:51
Berichten: 4
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik altijd niks met dat hele zweverige had. Ik ben wel paranormaal begaaft en daar ben ik al een tijdje achter; ik ben helderziend, heldervoelend, helderreukend, helderhorend, hsp, ik kan telikinese en thelepatie. Dit is natuurlijk een hele waslijst en ik ben in het een niet zo goed als het ander. Vooral aura's zien en voelen is mijn sterke punt. Ik kwam er achter dat een jongen die ik heel leuk vond ook paranormaal was. Ik voelde het aan zijn aura. Ik had nog nooit iemand ontmoet met zon sterke aura. Dat was 3 jaar geleden maar omdat hij mij niet zag zitten heb ik mezelf aangepraat dat ik alles heb verzonnen, zo ook ons thelepaties contact ect. Het komt namenlijk wel eens voor dat ik zijn gedachten lees of hij mij iets laat denken, nu kun je natuurlijk denken dat komt omdat je hem leuk vond. Dat dacht ik ook, tot dat hij aan een vriendin van mij vertelde dat hij dus helderziend, helderruikend en heldervoelend is en zelfs ook goed thelepatie kan. Nu weet ik niet wat ik moet doen? Alles wat ik dus dacht is waar, ik heb niks verzonnen. Iedere keer als ik voelde dat hij aan mij dacht was dat dus ook zo.. Ik weet niet hoe ik nu moet reageren? Ik durf hem niet te vertellen dat hij niet alleen is want straks vindt hij me helemaal raar :( help me ???


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 17-02-2015, 22:56:25 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Je hoeft 'm niets te vertellen toch :)? Of begrijp ik je niet?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 18-02-2015, 10:16:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Blackbird schreef:
Je hoeft 'm niets te vertellen toch :)? Of begrijp ik je niet?


Precies blackbird heeft wel een punt je hoeft hem heg niet te vertellen als je dat niet wil .. het moet niet maar het mag :)

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 18-02-2015, 13:00:07 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Als hij jou telepathische berichten zit te sturen dan weet hij toch al dat jij superkrachten hebt?


Blackxraven schreef:
omdat ik altijd niks met dat hele zweverige had(..) ik ben helderziend, heldervoelend, helderreukend, helderhorend, hsp, ik kan telikinese en thelepatie.
lol


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 18-02-2015, 17:37:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-09-2012, 09:35:01
Berichten: 83
.

_________________
.


Laatst gewijzigd door prinsiepeta op 12-03-2024, 06:27:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 18-02-2015, 22:13:44 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hendri schreef:
Kijk hem gewoon aan, een blik zegt meer dan duizend woorden :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 18-02-2015, 23:37:05 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Ik vond ook een jongen leuk, en ik voelde aan dat hij ook meer voelde en zag dan een ander, net als mij. Ik heb hem ermee geconfronteert en ik heb verteld dat ik ook overledenen zag, aura's zag, dat ik kan healen enz. Jammer genoeg vond hij mij dus niet leuk, en dat hb ik geaccepteert. Nu zijn we de beste vrienden. Hij voelt wanneer ik ergens mee zit en daar confronteert hij mij dan bijv. mee of hij wacht tot ik er mee naar hem kom. Ook geeft hij mij tips, en ik hem. En zo helpen we elkaar. Eerst waren we gewone vrienden, en nu we dit van elkaar weten zijn we dichter naar elkaar toegegroeit. En hij vind je niet raar, hij heeft ook zijn kant kwa spirituele, en hij zou je begrijpen!

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 19-02-2015, 16:36:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2015, 20:47:51
Berichten: 4
Eigenlijk hoef ik hem niet te vertellen dat ik helderziend ben want hij heeft dat indd wel door, maar ik wil meer tegen hem zeggen dat we het bv er samen over kunnen hebben maar sinds ik nu contact met hem zoek (telepathisch of gewoon in het echt ) lijkt hij me te negeren of expres te ontwijken. Terwijl hij eerst naar mij toe kwam en ik niet wist hoe ik moest reageren..... :duh:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 12-05-2015, 18:13:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Misschien wilt hij niet meemaken wat hij bij anderen of jou doet ivm telepathie.
Het lijkt op kijken in een spiegel en dan weglopen van wat je niet graag ziet.

Blijf maar geloven in jezelf en eens je jezelf voldoende hebt geaccepteerd,
weet je wie goed is voor jou en dat is diegene die wel voor jouw kan openen :kiss:

Het is niet echt aantrekkelijk om zo beschikbaar op te stellen
met interesse want dan lopen sommigen ook juist weg :wink:

Alles op zijn tijd totdat jullie er allebei klaar voor zijn x


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Iemand help me
BerichtGeplaatst: 16-05-2015, 19:51:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Citeer:
Alles wat ik dus dacht is waar, ik heb niks verzonnen. Iedere keer als ik voelde dat hij aan mij dacht was dat dus ook zo.. Ik weet niet hoe ik nu moet reageren? Ik durf hem niet te vertellen dat hij niet alleen is want straks vindt hij me helemaal raar :( help me ???


Ik denk dat je het niet zo eenzijdig moet houden, in de zin van;
je denkt over een heleboel dingen na, en trekt conclusies zonder dat hij er een woord over heeft gezegd.
Verder hoop ik dat jij hem niet zoekt vanuit 'leuk gevonden willen worden'. Dat betekent namelijk dat hij jouw waardegevoel bepaalt. Jouw gevoel van waarde zou Gods mening over jou horen te zijn en niet die van anders mensen.
:hart:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl