Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:03:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vreemde ervaringen
BerichtGeplaatst: 28-03-2015, 19:11:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-03-2015, 18:27:07
Berichten: 1
Hallo, ik ben hier juist nieuw.
Toen ik ongeveer drie jaar was, was er een periode waar ik weigerde om te gaan slapen in mijn kamer en wanneer ik toch daar moest gaan slapen kwam ik naar de kamer van mijn moeder en zei "er slaat een man in mijn kamer" toen ze ging kijken zag ze niemand, maar ze is heel erg gevoelig voor paranormale dingen, ze voelt meestal dingen aan (zoals rillingen, koude, dat iemand haar in de gaten houd of over haar heen gebogen staat.) maar ze voelde wel dat er iets aanwezig was in mijn kamer. Want ze kreeg die koude rillingen.
Ze had dingen opgezocht en had ergens gelezen, als het iets niet kwaadaardig is dat je het gewoon moet vragen en dat het dan weg gaat, dus dat deed ze. Ieder keer als ik naar haar kamer kwam met de melding dat er een man in mijn kamer stond, ging ze samen met mij naar de kamer en vroeg vriendelijk om weg te gaan. Na een week had ik geen last meer met slapen.
Ze had wat rond gedaan in de buurt en had ontdekt dat de vorige eigenaars van het huis, een oud koppel was, en de man was gestorven in mijn kamer. Het huis dateert uit de 19 de eeuw, dat feit bezorgt me ook altijd de kriebels.
Het rare is, dat ik me niets meer herinner. Dat is niet erg raar, maar ik herinner me wel dat ik rond die leeftijd altijd schaduwen over mijn muur zag, ze kwamen altijd vanuit mijn deurgat en werden steeds groter en groter. Er was dan altijd niemand in de buurt.
Nu woont alleen mijn vader daar en af en toe moet ik daar heen, sinds mijn derde heb ik niets vreemds meer gezien of zo (dat is dus 12 jaar geleden) , maar ik krijg het altijd koud en de rillingen als ik daar ben. Ik heb steeds het gevoel dat iets of iemand naar me gluurt of me achter volgt. Mijn broer en ik waren altijd bang om alleen te zijn in dat huis. Bijvoorbeeld; als je beneden bent hoor je soms voetstappen boven, maar er is niemand die boven rond loopt, en oké het is een oud huis en het hout leeft, het is toch angstaanjagend.
Soms zie ik iets in mijn ooghoek en als ik er dan naar kijk is er niets, dat maakt me dan natuurlijk een beetje schrikachtig en paranoïde, soms denk ik zelf dat er iets niet klopt met mijn mentale conditie of hoe je dat noemt.
Ik vertrouw heel erg op mijn gevoel en heb zo groot empatisch vermogen dat het net lijkt dat ik mensen hun gedachten kan lezen. Ik zie aan hun houding of gewoon aan hun ogen hoe ze zich voelen en ik krijg dan meestal hetzelfde gevoel.
Dit zijn zo'n beetje mijn ervaringen, ik weet niet echt wat het is en zeker niet waarom, maar het beangstigd mij wel een beetje.
Groetjes Milly


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vreemde ervaringen
BerichtGeplaatst: 28-03-2015, 23:12:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
is dit een vraag of een mededeling ? maarreh;

ok

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vreemde ervaringen
BerichtGeplaatst: 31-03-2015, 18:29:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2015, 20:47:51
Berichten: 4
Ik begrijp precies hoe u zich voelt. Ik heb totaal dezelfde ervaringen! Mijn vader deed vroeger ook hetzelfde. :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vreemde ervaringen
BerichtGeplaatst: 12-05-2015, 14:08:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Hey

Een sterke emotie of onverwerkte gebeurtenis kan een vorm aannemen van een soort entiteit.
Er zijn mensen die ook huiszuivering doen (elke kamer), er zijn verschillende methodes
zoals salie branden op een veilige en verantwoorde manier in de kamer (ook verluchten nadien)
voor de oude blijvende energieën. Het kan een aandachtspunt worden en ze willen soms interactie
via mensen die hun waarnemen vb om een boodschap door te geven.

Sommige "geesten" dienen we te helpen in begeleiding en bescherming
om naar het goddelijk licht over te gaan, kan zijn omdat ze zelf bang zouden zijn
of niet doorhebben dat ze zeg maar wat we verstaan onder "dood" zijn / zich verbonden voelen met levenden.
Het is niet goed vanwege de lagere energie en ze hebben geen tijdsbesef dus ze kunnen er best lang blijven.
Richt je focus best op positieve gedachten en emoties als je kan zo ben je veilig voor hun.

We kunnen als jongere onszelf ook tijdelijk afsluiten om onze persoonlijkheid te ontwikkelen.
Probeer geen weerstand te bieden voor de geesten, bang te zijn..
Ze projecteren eenzelfde beeld en we gaan ze aandacht geven,
door er telkens vb over te praten wordt die energie of oude gebeurtenis versterkt want dan voed je ze.

Heb je zelf twijfels over jezelf en innerlijke angsten dan is het mogelijk om ze herhaaldelijk aan te trekken,
omdat ze zich ook slecht voelen en hulp nodig hebben / willen communiceren.
Ze vibreren op een laag niveau door het licht kan hun gedaante verdwijnen, meestal volgen ze mee om te gaan.
Je kan ook de pure intentie doen dat enkel de wezens van hogere dimensies van het goddelijk licht en liefde
je huis mogen binnenkomen.

Ik wens je veel sterkte en dat het goed gaat met jou x


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl