Goed mijn idee, nouja hersenspinsels...
Als alle zielen uit de bron ontstaan, dan is die energie toch een keer op? Of hij zou aangevuld moeten worden, maar hoe gaat dat dan?
Als alle zielen weer terug keren tot de bron en zo de energie aangevuld wordt dan ontstaat een nieuwe ziel dus uit stukjes oude ziel. Naar mijn idee kan dat niet (ik gebruik even mezelf), ik zou dan zeg maar samen met andere stukjes ziel een nieuwe ziel vormen. Nouja die mogelijkheid is uitgesloten denk ik want je zit dan ook met herinneringen die in die stukjes ziel zitten (of dat wordt dan weer gewist, maar tgaat zo meer op een computerspel lijken
).
Volgende idee;
Wij mensen hier op aarde vullen die energie aan. Hoe? Ja daar zit ik nog over na te denken, maar de gedachten kwam ineens in me op.
*denkt....
Dat aanvullen zouden we dus kunnen doen via onze aura en gedachtes, alle energie die we uitzenden en uitstralen. Maarja gedachtes worden weer opgeslagen in je hogere-ik, dus daar kan de bron weinig tot geen energie vandaan halen.
Nog een idee;
Er staat daar gewoon een grote generator die zonne-energie omzet in energie voor de bron.
Of de zon is de bron, bedenk ik me nu. Opzich klopt dat wel want het is 1 van de belangrijkste bronnen voor het aardse leven. Zonder de zon zou er bijna niks kunnen zijn.
Volgende spinsel;
Als je kijkt naar de mens. Die overleeft op voedsel, dat groeit in de aarde. De bron van dat voedsel is dus de aarde, maar waar haalt de aarde zijn energie vandaan...?
Mijn idee is dus, dat nieuwe zielen ook echt volledig nieuw zijn en niet bestaan uit oude stukjes. Dus de bron heeft telkens nieuwe energie nodig om die zielen te maken. Of als we depri gaan denken, de bron vult zijn energie niet aan en is op een gegeven moment op. Dan is alles over en uit...maar kan dat?
(wat een hersenactiviteit voor de zondag
)