Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:24:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 22-05-2015, 12:48:14 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Dat is een mooi doel! Vooral rustig aan beginnen om blessures te voorkomen. Ik begon zelf met 2 min lopen, 1 min rennen. En dat steeds opgebouwd.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 22-05-2015, 15:30:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik vind je ook moeilijk te lezen, maar ik weet niet of dat goed of slecht is. Mijn spirituele skillz zijn toch niet je van het dus je mist niets :p

boarder schreef:
Volgende doel is de dam tot damloop. Die wil ik lopen in 1u20min.
Hoe lang is die?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 22-05-2015, 19:59:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Waar ben je zo naar op zoek?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 23-05-2015, 08:28:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Een plekje, een antwoord. Het is lastig uit te leggen. Ik wil gewoon dingen begrijpen. Soort van wat kan ik, waarom kan ik dat. En misschien iemand die mij daarin begeleid/opleid. Want weet wel dat ik an kleins af aan wel iets sterks had en toen ik net aan het puberen was werd het sterker. Vooral omdat ik toen op internet veel aan het opzoeken was en ik irl ook in contact kwam met mensen met gaves. Toen ben ik daar om de een of andere reden mee gestopt en achter slot en grendel geplaatst. Misschien omdat het eng werd (geesten) en omdat ik ging werken en een relatie kreeg en hun verwierpen dat. Het was niet normaal en dat vond ik niet leuk om te horen, want ik wilde er gewoon bij horen.
Maar toch heeft dit altijd op de achtergrond door blijven zeuren. Na een lange periode van mijn echte ik wegstoppen (ook de normale) vanwege een zeer giftige relatie, ben ik nu uit die relatie gestapt. Ik ben mijn echte vrolijke ware ik weer tegengekomen, maar ben uiteindelijk ook op dat spirituele stuk gestuit die ik veel verder had weggestopt. Er kwamen steeds meer dingen op mijn pad die daarmee te maken hadden en mensen met gaves. In het begin bleef ik dit nog steeds wegwuiven/verwaarlozen, maar nu kan ik het niet meer ontkennen. Dit is een stuk van mij dat nu keihard aan het vechten is om weer tot mij te horem zodat ik weer 1 ben. Alleen heb ik dit zo lang weggestopt dat het moeilijk is om er weer 100% bij te komen. Daarom ben ik ook een beetje verward en weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken/er mee om moet gaan. Mede daarom ben ik naar dit forum gegaan, omdat ik nog weet dat het me toen destijds geholpen heeft. Ik geef eerlijk toe dat ik nog steeds erg bang ben voor geesten en slechte energie. Vind het eng om te zien en heb vrees dat als ik me weer openstel ik ze weer aantrek. Want vroeger kon ik me slecht afsluiten. Dat stuk weet ik nog.
Over dit stuk daar gaat het over :) Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen. En misschien is dit de reden dat ik zo slecht leesbaar ben?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 23-05-2015, 12:42:14 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Tom schreef:
Ik vind je ook moeilijk te lezen, maar ik weet niet of dat goed of slecht is. Mijn spirituele skillz zijn toch niet je van het dus je mist niets :p

boarder schreef:
Volgende doel is de dam tot damloop. Die wil ik lopen in 1u20min.
Hoe lang is die?


16 KM

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 23-05-2015, 13:14:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Toen ik je zei dat ik dacht dat je een man was, dacht je meteen dat ik het aanvoelde. Kwakzalvers gebruiken deze onzekerheid om je lucht te verkopen. Ik geloof dat dat je punt was in je 1ste post, hoe het onderscheid te maken...

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 23-05-2015, 13:25:17 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
boarder schreef:
16 KM
Wow, succes!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hey Iedereen
BerichtGeplaatst: 30-05-2015, 10:24:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
eenmooimomentje schreef:
Een plekje, een antwoord. Het is lastig uit te leggen. Ik wil gewoon dingen begrijpen. Soort van wat kan ik, waarom kan ik dat.

Het grote Waarom, dat lijkt me nu net zo'n vraag waar je het antwoord niet op moet zoeken. Althans, ik ben ermee gestopt. Het is zoals het is.

Citeer:
En misschien iemand die mij daarin begeleid/opleid. Want weet wel dat ik an kleins af aan wel iets sterks had en toen ik net aan het puberen was werd het sterker. Vooral omdat ik toen op internet veel aan het opzoeken was en ik irl ook in contact kwam met mensen met gaves. Toen ben ik daar om de een of andere reden mee gestopt en achter slot en grendel geplaatst. Misschien omdat het eng werd (geesten) en omdat ik ging werken en een relatie kreeg en hun verwierpen dat. Het was niet normaal en dat vond ik niet leuk om te horen, want ik wilde er gewoon bij horen.
Maar toch heeft dit altijd op de achtergrond door blijven zeuren. Na een lange periode van mijn echte ik wegstoppen (ook de normale) vanwege een zeer giftige relatie, ben ik nu uit die relatie gestapt. Ik ben mijn echte vrolijke ware ik weer tegengekomen, maar ben uiteindelijk ook op dat spirituele stuk gestuit die ik veel verder had weggestopt. Er kwamen steeds meer dingen op mijn pad die daarmee te maken hadden en mensen met gaves. In het begin bleef ik dit nog steeds wegwuiven/verwaarlozen, maar nu kan ik het niet meer ontkennen. Dit is een stuk van mij dat nu keihard aan het vechten is om weer tot mij te horem zodat ik weer 1 ben. Alleen heb ik dit zo lang weggestopt dat het moeilijk is om er weer 100% bij te komen. Daarom ben ik ook een beetje verward en weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken/er mee om moet gaan. Mede daarom ben ik naar dit forum gegaan, omdat ik nog weet dat het me toen destijds geholpen heeft.
Ik geef eerlijk toe dat ik nog steeds erg bang ben voor geesten en slechte energie. Vind het eng om te zien en heb vrees dat als ik me weer openstel ik ze weer aantrek. Want vroeger kon ik me slecht afsluiten. Dat stuk weet ik nog.
Over dit stuk daar gaat het over :) Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen. En misschien is dit de reden dat ik zo slecht leesbaar ben?

Je uitleg is duidelijk ja, een antwoord is minder makkelijk :wink:
Uiteindelijk denk ik dat je het meeste leert door zelf te ervaren, dan komt het vanzelf. Maar ik snap dat het fijn is om daar een klankbord en/of wat begeleiding bij te hebben. Weet je nog welke personen je destijds op het forum hebben geholpen? De meesten van de oude garde zijn inmiddels pleite.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl