Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:24:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 08-06-2015, 16:27:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Hoi hoi :),

Ik noem mezelf hier Twinkel, ben sinds kort (alweer :shock: ) 26 jaar. Ik woon komende week weer in Zuid-Holland. Mijn relatie is nu namelijk officieel uit. Overigens mijn eigen keuze en ik voel mij er helemaal goed bij. Heb er geen spijt van gehad, maar het zit er gewoon niet in omdat we te verschillend zijn. Lekker weer op mezelf in mijn eigen huisje wonen en met niemand rekening hoeven houden klinkt mij voorlopig heerlijk in de oren.

Ik heb een hele lieve zwarte poes van 1 jaar die met mij mee verhuist. Ik had ook een superlieve hond maar die blijft bij mijn exvriend wonen. Als ik straks weer helemaal gesetteld ben, dan wil ik heel graag een eigen hondje. Ik hou héél veel van dieren. Ik heb ook nog twee dwergkonijntjes die ook ongeveer 1 jaar oud zijn.

Voor de kost maak ik momenteel portrettekeningen. Voor de rest heb ik een aanvulling uit de Wajong omdat ik momenteel nog voor zo'n 50 % arbeidsongeschikt ben ivm chronische vermoeidheidsklachten en nog wat daaruit voortvloeiende psychische klachten (vnl. angst). Als ik straks verhuisd ben zal ik een reïntegratietraject starten om werk te vinden wat bij me past en weer meer te gaan werken. Met de vermoeidheid gaat gelukkig langzaam iets beter, als het me lukt om mijn grenzen goed te bewaken en aan te geven :).

Ik ben een heel openminded persoon en heb een grote interesse in persoonlijke ontwikkeling, psychologie, alternatieve geneeskunde en spiritualiteit in het algemeen. Maar ik ben daarin wel praktisch, het moet enig nut dienen voor mij of voor anderen of de wereld om me bezig te houden met spirituele onderwerpen en niet alleen omdat het leuk, bijzonder of indrukwekkend is en zeker niet om er in weg te vluchten :wink:

Ik hoop hier gelijkgestemde mensen te vinden en misschien vriendschap. Ben ook benieuwd of iemand zich herkent in mijn verhaal. Ik hoor het graag!

Tot op het forum! :wave:

_________________
~~~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 08-06-2015, 21:00:56 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Hoi Twinkel,

Welkom op het forum :).
Dat zijn altijd lastige keuze's, maar fijn dat je je er goed bij voelt!
Leuke interesses heb je. Op welke manier pas jij spiritualiteit ed toe in je leven?

Groetjes Boarder

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 13:48:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Welkom op dit forum en opdat je hier kunt vinden wat je zoekt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 14:59:30 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hey Twinkel.
Ik had hier als eerste gereageerd, maar blijkbaar heb ik niet op posten geklikt ofzo >.<
Maar ik hoop dat we je met de veranderingen in je leven kunnen helpen en/of vergezellen. Daar kwam mijn post op neer.
Oja en of het mogelijk is om zo'n portret te plaatsen?

Welkom!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 17:15:40 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Welkom op het forum :)!

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 17:25:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Dankjewel allemaal!

@Boarder: Hoe pas ik spiritualiteit toe in mijn leven? Het is eigenlijk meer een soort rode draad die door mijn leven loopt. In de eerste plaats probeer ik alles vanuit het licht van mijn levenspad te zien. Dus de dingen die mij overkomen daar kan ik iets van leren. Ik probeer er ook op te vertrouwen dat ik word bijgestaan of gesteund vanuit de niet-fysieke wereld. In die zin put ik er dus kracht uit (dat vertrouwen moet trouwens nog groeien). Ik probeer steeds beter contact te houden met mijn hogere/ware zelf zodat ik de juiste keuzes maak die mij op het pad van mijn ziel houden. Als dat lukt wil dat niet zeggen dat ik geen 'ellende' meer mee hoef te maken, maar wel dat ik de juiste ervaringen tegenkom en daar zo goed mogelijk mee omga en mijn talenten zo goed mogelijk kan ontplooien. Dat is ten minste de bedoeling. Maar ik ben er al jarenlang niet zo goed in geweest en heb heel vaak het pad gevolgd wat andere mensen dachten of vonden dat goed voor mij was, of waarvan ik dacht dat zij zouden vinden dat het het juiste pad voor mij was, of wat de maatschappij van mij zou verwachten. Daarbij ben ik erg hooggevoelig, dus dat hielp in die zin ook niet mee, omdat ik lange tijd niet wist dat een groot deel van wat ik voel niet eens van mij is :P. Dat is dus ook een les van mij: mezelf en mijn eigenheid vinden en behouden. Verder doe ik onregelmatig aan meditatie en yoga om meer in het nu te zijn. En bij vlagen lees ik ook graag boeken op dat gebied.

@Tom: Zal eens kijken of ik wat in het gedeelte met tekeningen kan plaatsen binnenkort :)

_________________
~~~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 22:31:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Hoi Twinkel, welkom :)

Ik ben zelf ook erg hooggevoelig, men zegt dat ik gewoon kleinzerig ben maar dat is dus helemaal niet zo zelle.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 12-06-2015, 09:37:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Heey Twinkel :wave: :D
Welkom!

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 12-06-2015, 10:57:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Man in black schreef:
Heey Twinkel :wave: :D
Welkom!


Heey hoi :wave: ben jij misschien heel toevallig dezelfde Man in black die ik al ken van 'n ander forum??

_________________
~~~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 13-06-2015, 00:19:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Heel toevallig wel ja 8)

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 14-06-2015, 16:50:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Cool 8) :mrgreen:

_________________
~~~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 16-06-2015, 06:44:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Grrr, iedere keer als ik je voorsteltopic voorbij zie komen heb ik dat stomme Twinkle twinkle little star in mn hoofd :evil:

Welkom hoor! :wave: :mrgreen:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 16-06-2015, 19:04:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
*Twinkel* schreef:
... "Maar ik ben er al jarenlang niet zo goed in geweest en heb heel vaak het pad gevolgd wat andere mensen dachten of vonden dat goed voor mij was, of waarvan ik dacht dat zij zouden vinden dat het het juiste pad voor mij was, of wat de maatschappij van mij zou verwachten."...


Even afdwalen is ok om weer terug je leiding je volgen, want het is ook een les om niets van de mening van de anderen aan te trekken
dus zonder angst en in eerlijkheid naar jezelf, doen wat je het liefst zou willen is ook een leerproces.

Je zal merken dat je zo gemakkelijker met de stroom mee gaat, de wegen gaan open en de stukjes vallen op hun plaats.
Je kunt niet het pad van iemand anders blijven volgen als het niet de bedoeling of niet bij jouw past zonder er uiteindelijk ziek van te worden,
door tegen het gevoel in te gaan wat sterker voelbaar kan zijn voor sommigen als ze zaken doen die niet passen bij hun of hun pad …

Het verstand handelt wel vanuit de basis angsten maar fijn dat je bewuster wilt leven en hopelijk valt het mee
om je idealen in de eerste plaats te zetten en eigen dromen waar te maken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 11-07-2015, 14:42:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-02-2015, 15:51:53
Berichten: 50
Heey twinkel welkom hier! Jou ken ik wel. Zit ook op dat hsp forum


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, Twinkel hier :)
BerichtGeplaatst: 17-07-2015, 12:31:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Oooh, wie ben jij daar dan? Ik herken zo even je naam niet... :wink:

_________________
~~~


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl