Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:59:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Rare droom.
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 17:21:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2015, 17:18:30
Berichten: 1
Hey allemaal,

Ik had zaterdagnacht een hele rare droom. Het ging erover dat ik dingen onder ogen moest komen waar ik bang voor was. Ik moest meedoen aan een sportdag en ik had er helemaal geen zin in, dus ik liep weg. Een leerkracht hield me tegen en vroeg me waarom ik niet mee wilde doen, waarop ik antwoorde dat ik het niet wist. Ik rende uiteindelijk weg nadat ze nog een paar keer aandrong. Ik kwam toen in mijn oude klaslokaal van groep 8 wat nu al weer 4 jaar geleden is dat ik daar was. Ik hoorde dat er iemand binnen kwam dus rende via een soort brandtrap weg. Toen ik beneden was, was ik toch wel een beetje nieuwsgierig, dus ik ging weer terug. Ik liep langzaam naar boven, en toen ik bijna boven was kwam er een gezicht langs de deur van een man. Ik rende weg maar de man rende me achterna. Ik was sneller en ik verstopte me in het huis van mijn vriendin. Ik keek uit het raam en zag dat er nu een aantal mannen door de straat liepen. Ze vroegen mensen of ze mij gezien hadden. Op de een of andere manier wist ik dat die mensen van televisie waren, maar toch zijn het geen bekende gezichten die nu op de televisie zijn. Mijn vriendin zei tegen me dat ik naar buiten moest gaan, dat ik het kon proberen. Ik wilde vragen waar ze het over had en waarom ik dat zou doen, maar ik stond in een keer al in de tuin bij hun, dus ik dacht oke we gaan erheen. Ze zagen mij en namen me mee. Ik vroeg wat dit had te betekenen, en het bleek dat ze mensen hielpen om dingen die hun pijn doen of waar ze bang voor zijn toch te gaan doen. Ik kreeg een leider, en dat was de man die om de deur keek. Het voelde heel vertrouwd, alsof ik hem al jaren kende terwijl zijn gezicht mij niet bekend voor kwam. We gingen praten, en ik vertelde over de dingen die mij pijn deden. Toen dat klaar was werd ik en andere mensen opgedeeld in groepen. Ik zag dat ik weer bij hem zat, terwijl ik ook bij 2 andere groepen met andere leiders had kunnen horen. We liepen naar buiten, naar de buitenplaats op mijn school van nu. Terwijl we door de deur liepen zag ik in een keer mijn moeder staan. Ik zag ook mijn ex-vriendje staan. Ik hoorde mijn moeder zeggen: ''Je hebt haar zoveel pijn gedaan, maar dat zal ze je nooit zeggen!'' Ze zag er boos uit, ze was boos omdat deze jongen mij zo gekwetst heeft.

Toen schrok ik wakker, naast mijn vriendje (waar ik nu iets mee heb) die nog vredig lag te slapen, hahah.
Ik vond het raar, alles waar ik bang voor was of wat me pijn had gedaan kwam in deze droom voor. Dingen die ik afgesloten heb en dingen die ik niet afgesloten heb. Ik dacht na over deze droom en ik vond het zo appart dat ik dacht ik zet het erop voor jullie. Als iemand mij hierover uitleg kan geven zou dat fijn zijn, aangezien ik meestal heel anders droom.

groetjes!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Rare droom.
BerichtGeplaatst: 04-07-2015, 18:12:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Misschien is de boodschap gewoon dat je niet zomaar voor moeilijkheden weg moet rennen en alles gewoon goed aanpakken?

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl