Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:47:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 01-07-2015, 09:23:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Hier zal ik wel even mijn ervaringen delen.

Om te beginnen heb ik voor het gedroomd over een zwarte draak. Maar ik denk dat het een verwerkende droom was, want het leek heel erg op de film "Hoe tem je een draak?". Maar het bijzonderste vond ik de band die ik voelde tussen ons. Na het wakker worden voelde ik het nog steeds. Ik hoopte toen zo dat ik een drakenhoeder ben ofzo.

Paar maanden later (of ik heb geen idee hoe lang het duurde) voelde ik opeens een energetische draak bij me. Ik weet nu dat het een rode draak is. Ik vond het wel een beetje vreemd want ik had helemaal geen schedel ofzo. Meeste mensen dragen gewoon een schedel namelijk.

Ik vertelde het op een ander forum en daar zei iemand dat ik dan een soort van uitverkorene ben om met drakenenergie te werken ofzo. Oke, dat is dan wel leuk en aardig, dacht ik bij mezelf. En toen verwees hij me door naar een drakengroep op fb waar ik nu lid van ben en ik er veel van leer. Best wel interessant eigenlijk.

Ik kwam er achter dat de drakenenergie rood/oranje achtig is. Het voelt heel magisch.. Die energie kan ik vooral in het donker tegen een wit achtergrond uit me polsen laten komen. (Soms speel ik weleens ermee :p) Maar dat doe ik dus met mijn 3e oog.

In die groep vertelde iemand dat het voor transformatie stond ofzo. Weet het niet meer precies. Maar door die energie naar iemand te sturen kan ik blijkbaar healen. Bovendien maak ik er ook een soort schild van om me heen. Dan voel ik me ook écht veilig.

Verder is de energie erg warm, maar niet zo maar warm, magisch! Het is allemaal moeilijk uit te leggen. Ik heb ook de wereld van de draken mogen zien in visualisatie. (Of het was mijn planeet, omdat ik ook een draak ben blijkbaar, idk)

Hoe ik weet dat ik een gereïncarneerde draak ben? Nou, niet alleen omdat het mij verteld is. Maar ik voel het zelf ook en de band tussen mij
en hem is zó groot en diep... Alsof we gewoon hetzelfde zijn. Weet je, hij heeft dezelfde eigenschappen als ik.

Draken hebben ooit wel bestaan in fysieke vorm, maar op een of andere manier zijn ze naar de vergetelheid gegaan en heeft iedereen geleerd dat het een 'mythe' is. Ook denken mensen dat het reptielen zijn, maar het zit anders. Ze voelen ook anders. Het zijn gewoon bepaalde energieën.

Ze worden op aarde gereïncarneerd met de reden om hun wijsheid over te brengen naar de mensheid of niet wakkere mensen. (Niet dat ik dit allemaal zo kan hoor, ik ben ook maar een tiener en weet dan hoop nog niet en leer nog steeds :p)

Oh ja, ik kan sinds een tijdje ook energie zien. Ik zie ze ook zo bewegen. Maar vooral in het donker. Een keer lag ik in bed en staarde naar zo'n oranje, rood achtige energie en toen lette ik op 1 zo'n bewegende energie ding. Plotseling zag ik een helder wit lichtpuntje zweven ofzo. Ik had eerder gelezen dat draken uit lichtwezens bestaan. Ik vroeg of die energie een lichtwezen was, maar helaas kreeg ik geen antwoord. Blijkbaar wilde die zich aan mij alleen tonen.

Dit was het dan wel tot nu toe. Mij maakt het niet uit wie dit wel gelooft of niet en ik wil ook niet arrogant overkomen ofzo... Maar ja, dit was dus even wat ik wou delen. Misschien volgt er wel nog meer. :)

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 02-07-2015, 15:05:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Als je die draken voor je ziet, zien ze er dan uit als Chinese draken, die 'normale' met vleugels en 4 poten, of iets heel anders?
Je zegt dat draken hebben bestaan maar mensen hebben geleerd dat het een mythe is. Hoe verklaar jij het feit dat er geen drakenbotten of andere restanten worden gevonden door paleontologen?
In welke tijd leefden ze?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 04-07-2015, 15:06:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Als je die draken voor je ziet, zien ze er dan uit als Chinese draken, die 'normale' met vleugels en 4 poten, of iets heel anders?
Ze komen in alle vormen en maten voor my dear.
Tom schreef:
Je zegt dat draken hebben bestaan maar mensen hebben geleerd dat het een mythe is. Hoe verklaar jij het feit dat er geen drakenbotten of andere restanten worden gevonden door paleontologen?
Het meeste bewijsmateriaal werd vernietigd door een middeleeuwse ridder genaamd Lambik aka 'The Dragon Slayer'. Welke de allerlaatste levende draak gedood zou hebben aldus Willy Vandersteen. Het bewijs zou geleverd worden in Willy Vandersteen's uitgave 'De RingelingSchat'.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 04-07-2015, 18:06:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Nou, de meeste mensen dragen schedels bij zich en bij mij is er gewoon een energetische draak. Draken zijn van die magische wezens uit andere dimensie (wat ik de drakendimensie noem)... Tis moeilijk uit te leggen, maar als je het kan voelen, weet je wat ik bedoel...

Weet je, tegenwoordig worden er door de media en scholen mensen vanalles wijs gemaakt, er worden zo veel leugens verteld en geheimen achter gehouden... Mensen zijn gewoon hierdoor vergeten hoe naar hun gevoel te luisteren, want er zijn nog steeds een aantal mensen die vooral hun verstand gebruiken en ik vind dat we beide moeten kunnen combineren, onze linker en rechter hersenhelft dus... We zijn het allemaal helaas zo vergeten... Maar gelukkig is er nog hoop voor de wereld hoor, er worden steeds meer mensen wakker op aarde en steeds meer mensen ontwaken...

Ik vraag heel vaak aan mijn draak (of mijn hogere zelf, is hetzelfde bij mij) om hulp en ik weet dat zijn doel is om mij te helpen met mijn levenslessen...

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 04-07-2015, 19:19:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Dat is nog geen antwoord op de vraag waarom er geen overblijfselen zijn gevonden als draken inderdaad fysiek aanwezig waren op aarde. Daar ben ik ook wel benieuw naar. En wat voor schedels bedoel je?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 04-07-2015, 19:39:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Noza schreef:
Nou, de meeste mensen dragen schedels bij zich en bij mij is er gewoon een energetische draak.
Mensen die met schedels rondlopen hebben 't zowieso niet helemaal op n rijtje want iemand die hardnekkig gelooft dat deze schedel invloed heeft heeft net zo veel invloed verkregen als iemand die hardnekkig het tegendeel gelooft.
Noza schreef:
Draken zijn van die magische wezens uit andere dimensie (wat ik de drakendimensie noem)... Tis moeilijk uit te leggen, maar als je het kan voelen, weet je wat ik bedoel...
Je bedoelt als ik er voor kies je te geloven.
Noza schreef:
Weet je, tegenwoordig worden er door de media en scholen mensen vanalles wijs gemaakt, er worden zo veel leugens verteld en geheimen achter gehouden...
Dat heet politiek, en is van alle tijde.
Noza schreef:
Mensen zijn gewoon hierdoor vergeten hoe naar hun gevoel te luisteren, want er zijn nog steeds een aantal mensen die vooral hun verstand gebruiken en ik vind dat we beide moeten kunnen combineren, onze linker en rechter hersenhelft dus...
Het idee dat onze hersenhelften niet samenwerken is onzin, ook de stelling dat een hersenhelft kan domineren over de andere helft is een hardnekkige onwaarheid. Dit geld enkel voor motoriek en bepaalt of we links- of rechtshandig zijn.
Noza schreef:
We zijn het allemaal helaas zo vergeten... Maar gelukkig is er nog hoop voor de wereld hoor, er worden steeds meer mensen wakker op aarde en steeds meer mensen ontwaken...
Terwijl jij ontwaakt bestudeert de wetenschap mogelijke opties de volgende meteorietinslag te voorkomen. Ik hoop dat ze vooral hun verstand gebruiken en hun gevoel er zoveel mogelijk buitenlaten.
Noza schreef:
Ik vraag heel vaak aan mijn draak (of mijn hogere zelf, is hetzelfde bij mij) om hulp en ik weet dat zijn doel is om mij te helpen met mijn levenslessen...

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 05-07-2015, 04:00:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Tut schreef:
Dat is nog geen antwoord op de vraag waarom er geen overblijfselen zijn gevonden als draken inderdaad fysiek aanwezig waren op aarde. Daar ben ik ook wel benieuw naar. En wat voor schedels bedoel je?


Uhm, hoe leg je dit uit.. Ik weet het ook niet precies hoor eigenlijk.. En weet je, het boeit mij verder ook niet zo die vraag, want wat ik nu allemaal ervaar, is gewoon zo.. tja, vaag...

Ik denk dat je dit soort dingen vraagt omdat je het niet kan geloven? Tis niet me bedoeling om jullie te overtuigen ofzo, ik wilde hier alleen maar me ervaringen delen... Maar als het geen zin heeft, dan laat maar..

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 05-07-2015, 07:00:07 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:
Uhm, hoe leg je dit uit.. Ik weet het ook niet precies hoor eigenlijk.. En weet je, het boeit mij verder ook niet zo die vraag, want wat ik nu allemaal ervaar, is gewoon zo.. tja, vaag...

Ik denk dat je dit soort dingen vraagt omdat je het niet kan geloven? Tis niet me bedoeling om jullie te overtuigen ofzo, ik wilde hier alleen maar me ervaringen delen... Maar als het geen zin heeft, dan laat maar..


Goh, wat een verkeerde veronderstellingen over het waarom van deze vraag. Wie zei in haar voorsteltopic ook alweer dat ze niet zo snel conclusies trok? :wink:

Mij lijkt het toch een doodnormale vraag. Er worden overblijfselen van dinosauriërs gevonden, waarom dan niet van draken? Leefden ze voor of na of tegelijk met de dinosauriërs? En de mensen die met een schedel rond slepen, is dat een mensenschedel, een dierenschedel, een drakenschedel?

Of wil je alleen je ervaringen delen en mogen wij daar niets over vragen?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 05-07-2015, 10:40:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Tut schreef:
Noza schreef:
Uhm, hoe leg je dit uit.. Ik weet het ook niet precies hoor eigenlijk.. En weet je, het boeit mij verder ook niet zo die vraag, want wat ik nu allemaal ervaar, is gewoon zo.. tja, vaag...

Ik denk dat je dit soort dingen vraagt omdat je het niet kan geloven? Tis niet me bedoeling om jullie te overtuigen ofzo, ik wilde hier alleen maar me ervaringen delen... Maar als het geen zin heeft, dan laat maar..


Goh, wat een verkeerde veronderstellingen over het waarom van deze vraag. Wie zei in haar voorsteltopic ook alweer dat ze niet zo snel conclusies trok? :wink:

Mij lijkt het toch een doodnormale vraag. Er worden overblijfselen van dinosauriërs gevonden, waarom dan niet van draken? Leefden ze voor of na of tegelijk met de dinosauriërs? En de mensen die met een schedel rond slepen, is dat een mensenschedel, een dierenschedel, een drakenschedel?

Of wil je alleen je ervaringen delen en mogen wij daar niets over vragen?


Ja, oke. Dat klopt...

Ik weet ook niet precies waarom... Mensen dragen gewoon drakenschedels, zoals ik al zei, je moet ze niet verwarren met reptielen.. Ik denk niet dat er echt een tijdperk aan gebonden zit, volgens mij hebben ze altijd al bestaan. Maar op een gegeven moment niet in hun eigen fysieke vorm.. Ik weet ook niet precies wanneer hoor.. Maar je kan de tijd niet echt vergelijken met of het voor of na de dinosaurussen is vgm. Weet je, ik zal het eigenlijk eens moeten vragen aan iemand die er meer van weet, ook al ligt het antwoord op het puntje van mijn tong.. Ik bedoel, het is bij mij heel vaak zo dat ik diep van binnen het antwoord weet op dit soort vragen, maar het is gewoon lastig om gevoel in woorden om te zetten.. Het lijkt namelijk voor mij ineens heel ver weg, alsof ik ben vergeten wat ik toen had meegemaakt. Wacht wat zeg ik nu.. Begin ik één van me vorige levens te herinneren ofzo? oke, dit wordt steeds vager, ik stop beter nu...

Nee, natuurlijk mogen jullie wel vragen, alleen of ik overal het antwoord op weet...

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 05-07-2015, 16:09:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Ik maakte ook maar gewoon n grapje hoor, maar dat mag.

Als jij overtuigd ben, dat jij iets weet waar velen vraagtekens bij zetten. En vervolgens presenteer je je overtuiging als een voor jou uitgemaakt feit inclusief reden waarom wij dit allemaal niet weten ( we zijn het aldus jou al dan niet opzettelijk vergeten ). Dan vallen vragen die je overtuiging in twijfel trekken te voorzien.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 06-07-2015, 06:40:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Cleo schreef:
Ik maakte ook maar gewoon n grapje hoor, maar dat mag.

Je stak er de draak mee? :mrgreen:

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat er geen overblijfselen zijn gevonden als draken hier fysiek aanwezig zijn geweest. Dan had ik het logischer gevonden als je had gezegd dat draken op een voor mensen niet waarneembaar niveau hier waren.

En hoe komen de mensen aan drakenschedels? Zijn dat echte of namaak, fysiek of energetisch?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 06-07-2015, 12:08:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Nou, weet je. Niet iedereen komt zomaar in aanraking met draken. Het komt alleen op je pad wanneer het de bedoeling is en wanneer je er klaar voor bent.. Dus ik zou maar afwachten en niet te veel mee zitten. Gewoon je leven blijven leven enzo. :P

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 07-07-2015, 14:33:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2014, 12:46:51
Berichten: 7
Op welk ander forum vertelde je dat?? K ben geïnteresseerd en dan kan ik even rondkijken ^-^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 07-07-2015, 16:51:37 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:
Nou, weet je. Niet iedereen komt zomaar in aanraking met draken. Het komt alleen op je pad wanneer het de bedoeling is en wanneer je er klaar voor bent.. Dus ik zou maar afwachten en niet te veel mee zitten. Gewoon je leven blijven leven enzo. :P

Ik vind het wel aandoenlijk dat je denkt dat ik het me persoonlijk aan trek, het al dan niet bestaan van draken.
Mijn vragen stel ik omdat ik meer informatie wil en om het beter te begrijpen, niet omdat ik er mee zit dat er geen draak in mijn leven is :)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 07-07-2015, 22:50:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
birdyfree schreef:
Op welk ander forum vertelde je dat?? K ben geïnteresseerd en dan kan ik even rondkijken ^-^


Ik weet niet of ik het hier mag noemen, maar misschien in privé?

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl