Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:12:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 07-07-2015, 22:52:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Tut schreef:
Noza schreef:
Nou, weet je. Niet iedereen komt zomaar in aanraking met draken. Het komt alleen op je pad wanneer het de bedoeling is en wanneer je er klaar voor bent.. Dus ik zou maar afwachten en niet te veel mee zitten. Gewoon je leven blijven leven enzo. :P

Ik vind het wel aandoenlijk dat je denkt dat ik het me persoonlijk aan trek, het al dan niet bestaan van draken.
Mijn vragen stel ik omdat ik meer informatie wil en om het beter te begrijpen, niet omdat ik er mee zit dat er geen draak in mijn leven is :)


Ja oke, snap ik :p
Als ik meer te weten kom, zal ik het misschien wel vertellen hoor, maar tot nu toe blijft het zo'n beetje met ontdekken en vaagheid enzo..

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 08-07-2015, 09:21:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2014, 12:46:51
Berichten: 7
Is goed!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 08-07-2015, 15:35:56 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Voor mijn gevoel bestaat er iets zoals Feit en Fictie. En dit neigt heel erg naar fictie voor mij. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik ben niet van het complotdenken en al helemaal niet van een ridder die de laatste drakenrestanten ooit hebben vernietigd.

En wat uitverkorenen betreft, toen ik ooit op het forum kwam, was Uitverkorene mijn nickname... Ik dacht dat ik er een was, maar achteraf gezien, was het een stukje fantasie dat op hol sloeg, want als je ergens in wil geloven, dan doe je dat al gauw. Ga je dingen lezen die heel herkenbaar zijn, dan leg je al snel een link. Jaren later, met meer wijsheid en levenservaring, kan ik je verzekeren, uitverkorenen bestaan niet. Eerst zien en dan geloven. Natuurlijk is er meer dan dat we meemaken, maar blijf wel met beide benen op de grond.

Aldus mijn opinie :mrgreen:

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 08-07-2015, 16:12:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Matthijs schreef:
Voor mijn gevoel bestaat er iets zoals Feit en Fictie. En dit neigt heel erg naar fictie voor mij. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik ben niet van het complotdenken en al helemaal niet van een ridder die de laatste drakenrestanten ooit hebben vernietigd.

En wat uitverkorenen betreft, toen ik ooit op het forum kwam, was Uitverkorene mijn nickname... Ik dacht dat ik er een was, maar achteraf gezien, was het een stukje fantasie dat op hol sloeg, want als je ergens in wil geloven, dan doe je dat al gauw. Ga je dingen lezen die heel herkenbaar zijn, dan leg je al snel een link. Jaren later, met meer wijsheid en levenservaring, kan ik je verzekeren, uitverkorenen bestaan niet. Eerst zien en dan geloven. Natuurlijk is er meer dan dat we meemaken, maar blijf wel met beide benen op de grond.

Aldus mijn opinie :mrgreen:


Ja tuurlijk, dat klopt. Het is ook niet echt uitverkorene. Ieder mens is nodig om de wereld te verbeteren en niet alleen 1 persoon. Samen sta je pas sterk! En verbeter de wereld, begin bij jezelf betekent dat ieder mens op z'n eigen manier de wereld probeert te verbeteren. Eigenlijk is niemand echt gelijk, behalve op 1 punt, en dat is: We zijn allemaal mens en daarom kunnen we elkaar juist helpen.
Oke, dit klinkt pas echt belerend... Het komt gewoon doordat ik net aan het oefenen was met naar mijn intuïtie te luisteren en om zo misschien mijn levensopdracht te vinden. Maar begrijp me niet verkeerd oke...

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 10:12:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik begrijp je heus niet verkeerd hoor, want juist je intuïtie verbeteren is een stap naar een beter hoger en lager bewustzijn. Maar een levensmissie... wat dacht je van een leven te leiden zoals jij je prettig voelt? :).
Je bent jong, je hebt dromen en talloze kansen en tegenslagen die je nog zal krijgen. Ervaar het en laat het je overkomen zou ik zeggen ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 12:46:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Telkens er iemand hier iets komt vragen over dit soort onderwerpen, starseeds of andere zieltoestanden word er echt best bekrompen gereageerd. Ik heb dit echt al keer op keer vastgesteld. Het enige waar dit forum voor open lijkt te staan zijn geesten, dromen, pendelen en kaartjes leggen. Er heeft zowat niemand een constructieve bijdrage geleverd (alweer). Enkel maar alles in twijfel trekken en belachelijk maken. Ik heb hier al meermaals ganse gesprekken zitten voeren in pm om sommigen toch enigszins beetje te helpen zo ver ik kan... Jammer.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 14:52:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Noza schreef:
Nou, weet je. Niet iedereen komt zomaar in aanraking met draken. Het komt alleen op je pad wanneer het de bedoeling is en wanneer je er klaar voor bent.. Dus ik zou maar afwachten en niet te veel mee zitten. Gewoon je leven blijven leven enzo. :P
ik geloof dat ieder zijn eigen realiteit leeft, dat er oneindig veel realiteiten bestaan, die op hun beurt oneindig zijn. Dat iedereen klaar is voor zijn realiteit en niet over stapt naar een andere, ze zelfs niet verruimt maar ze slechts tracht te begrijpen. Dat realiteiten nooit aan elkaar gelijk zijn maar wel equivalent kunnen zijn. Dat we daarom nooit klaar zullen zijn voor een andere realiteit dan onze eigen realiteit. Als er in deze geen draken bestaan, dan lijkt wachten op iets wat misschien nooit komen zal, dwaas.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 15:06:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Cleo schreef:
Noza schreef:
Nou, weet je. Niet iedereen komt zomaar in aanraking met draken. Het komt alleen op je pad wanneer het de bedoeling is en wanneer je er klaar voor bent.. Dus ik zou maar afwachten en niet te veel mee zitten. Gewoon je leven blijven leven enzo. :P
ik geloof dat ieder zijn eigen realiteit leeft, dat er oneindig veel realiteiten bestaan, die op hun beurt oneindig zijn. Dat iedereen klaar is voor zijn realiteit en niet over stapt naar een andere, ze zelfs niet verruimt maar ze slechts tracht te begrijpen. Dat realiteiten nooit aan elkaar gelijk zijn maar wel equivalent kunnen zijn. Dat we daarom nooit klaar zullen zijn voor een andere realiteit dan onze eigen realiteit. Als er in deze geen draken bestaan, dan lijkt wachten op iets wat misschien nooit komen zal, dwaas.


Dat klinkt heel... Hoe zeg je dat, uhm.. Ik kan even niet op me woord komen..
Maar naast dit, klinkt dit ook heel politiek correct.. :)

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 15:25:25 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Eibhlin schreef:
Telkens er iemand hier iets komt vragen over dit soort onderwerpen, starseeds of andere zieltoestanden word er echt best bekrompen gereageerd. Ik heb dit echt al keer op keer vastgesteld. Het enige waar dit forum voor open lijkt te staan zijn geesten, dromen, pendelen en kaartjes leggen. Er heeft zowat niemand een constructieve bijdrage geleverd (alweer). Enkel maar alles in twijfel trekken en belachelijk maken. Ik heb hier al meermaals ganse gesprekken zitten voeren in pm om sommigen toch enigszins beetje te helpen zo ver ik kan... Jammer.


Het is en blijft een openbaar forum en ieder heeft zo zijn mening. Nu scheer je echter alles en iedereen over een kam en dat is niet cool als je ook voor anderen open zou staan. Ik maak niemand belachelijk, ik geef mijn mening. Net zoals jij ook een mening hebt die misschien totaal wat anders kan en zal zijn in dit geval :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 20:10:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Eibhlin schreef:
Telkens er iemand hier iets komt vragen over dit soort onderwerpen, starseeds of andere zieltoestanden word er echt best bekrompen gereageerd. Ik heb dit echt al keer op keer vastgesteld. Het enige waar dit forum voor open lijkt te staan zijn geesten, dromen, pendelen en kaartjes leggen. Er heeft zowat niemand een constructieve bijdrage geleverd (alweer). Enkel maar alles in twijfel trekken en belachelijk maken. Ik heb hier al meermaals ganse gesprekken zitten voeren in pm om sommigen toch enigszins beetje te helpen zo ver ik kan... Jammer.


Tja, als ik voor mezelf spreek. De vraag 'hoe verklaar je dat en dat dan', staat voor mij niet gelijk aan 'alles in twijfel trekken'. Dat betekent slechts dat ik iets niet snap.
Persoonlijk vind ik het dan weer teleurstellend dat op dat soort vragen nooit echt een antwoord komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het komt dat er geen overblijfselen zijn gevonden als draken inderdaad fysiek aanwezig waren. Het is vooral dat woordje fysiek wat ik verwarrend vind, want dat er niet-fysieke zaken aanwezig zijn en waarvan je nooit overblijfselen zult vinden geloof ik zo ook wel.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 09-07-2015, 20:57:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Ik denk dat ik iets ben vergeten erbij te zeggen, namelijk misschien hebben ze fysiek bestaan op een andere planeet waardoor er niet van is teruggevonden...? Ik bedoel de aarde is niet echt het middelpunt van het heelal als ik het zo mag zeggen.. Alles is 1 en alles is met elkaar verbonden, dat moet in balans blijven. Vgm kan dan alles door 1 deeltje van het geheel uit balans raken. Oké, ik heb echt geen idee hoe ik aan zulke uitspraken kom...

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 10-07-2015, 10:02:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Matthijs schreef:
Eibhlin schreef:
Telkens er iemand hier iets komt vragen over dit soort onderwerpen, starseeds of andere zieltoestanden word er echt best bekrompen gereageerd. Ik heb dit echt al keer op keer vastgesteld. Het enige waar dit forum voor open lijkt te staan zijn geesten, dromen, pendelen en kaartjes leggen. Er heeft zowat niemand een constructieve bijdrage geleverd (alweer). Enkel maar alles in twijfel trekken en belachelijk maken. Ik heb hier al meermaals ganse gesprekken zitten voeren in pm om sommigen toch enigszins beetje te helpen zo ver ik kan... Jammer.


Het is en blijft een openbaar forum en ieder heeft zo zijn mening. Nu scheer je echter alles en iedereen over een kam en dat is niet cool als je ook voor anderen open zou staan. Ik maak niemand belachelijk, ik geef mijn mening. Net zoals jij ook een mening hebt die misschien totaal wat anders kan en zal zijn in dit geval :).

Ik scheer niemand over een kam. Ik doe enkel een vaststelling en heb dit bericht aan niemand specifiek gericht. Maar lees het topic nu zelf eens na. Heeft deze persoon iets van hulp gehad? Als hier zo veel hulp geboden word. Waarom is het hier dan zo vaak stil, en waarom zijn mensen dan super blij als ze in pm verder kunnen. En ik post misschien niet veel maar lees wel mee. Deze mening is niet enkel gebaseerd op dit topic.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 10-07-2015, 11:25:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Eibhlin schreef:
Ik scheer niemand over een kam.
Nee, enkel het hele forum?
Eibhlin schreef:
Heeft deze persoon iets van hulp gehad?
Ik zie TO nergens om hulp vragen, volgens mij zegt ze letterlijk dat ze haar ervaringen wilde delen.
Eibhlin schreef:
Waarom is het hier dan zo vaak stil, en waarom zijn mensen dan super blij als ze in pm verder kunnen.
Verbeter het forum, begin bij jezelf. In plaats van achter de schermen te posten, kun je ook in het topic zelf posten, zodat er misschien meer gesprek ontstaat.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Laatst gewijzigd door Tut op 10-07-2015, 20:50:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 10-07-2015, 11:36:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
... Oké, ik reageer beter hier niet op.. Want dit gaat zo heel lang door. :P

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: The Dragonworld
BerichtGeplaatst: 13-07-2015, 11:40:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tut schreef:
Verbeter het forum, begin bij jezelf. In plaats van achter de schermen te posten, kun je ook in het topic zelf posten, zodat er misschien meer gesprek ontstaat.

Geen behoefte aan. De onderwerpen die mij boeien worden hier nooit besproken zoals ik al aangaf. En ik heb to-taal geen behoefte me te lopen verantwoorden als ik over wat wil spreken zoals hier met het wel of niet bestaan van draken. Daar bedank ik voor. Ik ben van nog fora lid waar dat wel gewoon kan.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl