Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:31:07

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Fairies
BerichtGeplaatst: 18-07-2015, 15:46:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-07-2015, 14:14:58
Berichten: 3
Hallo allemaal,

Ik ben een 24-jarige man met klassiek autisme en log in met de naam "fairies" omdat ik fairies(feeën/elfen) kan zien en ermee kan communiceren. Zodra ik naar buiten ga en in de groene omgevingen bevind, dan zie ik ze en voel ik dat ze daar zijn en voel ook dat ze mij graag mogen. Ook neem ik de wereld om mij heen anders waar, ik zie alles om mij heen als een soort nevel of dunne elfenmist wat je wel eens in sprookjes tegenkomt en dat ziet er mooi uit, dit vooral bij de groene omgevingen.

S' nachts bij het slapen gaan zie ik ook transparante figuurtjes met vleugels en ik herken hun aanwezigheid ook wanneer ik een sterke zoete geur of bloemengeur ruik. Ook nu ruik ik dat ze hier bij mij zijn terwijl ik hier op het forum typ. Feeën zijn echt hele lieve wezens en is de reden waarom ik ondanks de harde mensenwereld gewoon door kan blijven staan.

Ik hoop dat ik een goede bijdrage kan leveren, ik zie het wel :)

Fairies,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fairies
BerichtGeplaatst: 18-07-2015, 19:12:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-07-2015, 14:14:58
Berichten: 3
Ik heb nog niet alles verteld zie ik.
Laat ik maar eens over mijn autisme beginnen. Tot mijn tweede levensjaar ontwikkelde ik vrij normaal, daarna ging het bergafwaarts met mij, ik kon niet meer praten, kauwen en had een megagrote ontwikkelingsachterstand, dat ging zo tot en met mijn zevende levensjaar, dan pas kon ik eerste woorden zeggen. Communiceren met mensen zal altijd lastig voor mij zijn, want klassiek autisme is levenslang. Daar waar het hartstikke druk is en veel mensen zijn met erg veel prikkels, ben ik geneigd dicht te klappen.
Ook heb ik het gevoel dat ik ook veel gevoeliger ben dan normaal, maar ja, ook gevoeliger voor de leuke kanten van het leven. Altijd had ik het al dat ik zo thuis voelde in de natuur, maar lange tijd wist ik niet wat het was, het was wel iets wat mij goed deed.

Maar naarmate ik ouder werd, begon ik in allerlei dingen te verdiepen, zoals meditaties, spiritualiteit, geesten, hooggevoeligheid, paranormale krachten, gezondheid en ja... uiteindelijk kwam ik ergens achter dat er ook mensen zijn die gewoon met feeën kunnen praten. Dat laatste was veel minder bekend en veel minder geaccepteerd, maar wekte wel vooral mijn interesse. Geesten zouden weleens kunnen bestaan, maar feeën?
Dat vond ik dan extra boeiend en dus wou ik meer te weten komen.
Ik kwam erachter dat de natuur de plek was waar je beste kon zijn om feeën te kunnen waarnemen, nou, er ging maanden voorbij zonder echt een succes, alhoewel, ik woon niet bepaald in een omgeving waar veel natuur is, juist vooral in een stedelijke omgeving en feeën zijn nou eenmaal wezens die vooral in de natuur willen zijn.
Maar uiteindelijk begon ik steeds meer ongewone en meer betovering waar te nemen. Steeds vaker nam ik de wereld om mij heen op een andere manier waar, maar het zag er wel steeds mooier en mooier uit, het heeft iets sprookjesachtig. Ik begon bepaalde verschijningen waar te nemen, zoals lichtschijnselen om de lichtbronnen heen, nevelachtige waas bij de bomen of andere plekken die wel iets heeft van een soort elfenmist in de sprookjes. Dit was een langzame proces maar uiteindelijk werd het wel steeds duidelijker en weer een fase verder begon ik lichtvonkjes of flikkerende lichtflitsen bij de bomen te zien die als feeën bewogen.
Nu zie ik ze zelfs s' nachts in mijn slaapkamer zodra ik naar bed ga, ze zien dan eruit als transparante kleine figuurtjes met vleugels en ook kan ik ze ruiken. Het ruikt dan hartstikke bloemig en dat vind ik zo heerlijk, daar word ik echt blij van. Ook nu ruik ik hun aanwezigheid hmmm :)

Zo is het bij mij dus zo beetje gegaan.

Fairies,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fairies
BerichtGeplaatst: 18-07-2015, 23:18:05 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Klinkt best gaaf, hoe lang heeft het geduurd om dit te ontwikkelen?
Welkom op het forum!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Fairies
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 11:06:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-07-2015, 14:14:58
Berichten: 3
Bij mij heeft dat ergens tussen 1 of 2 jaar geduurd. Het vergt ook tijd om de vertrouwen van feeën en elfen te winnen, dat heeft ook te maken met hoe de mens met de Aarde omgaat en veel feeën/elfen zijn eigenlijk daarom toch wat mensenschuw, ook is het zo dat het uitmaakt of je in een stad of in een natuurrijke omgeving woont. Ondanks dat ik in de stedelijke omgeving woon, zijn feeën graag bij mij, maar dat komt omdat ze aan mij gewend zijn en goed kennen, ook mijn autisme die maakt dat ik altijd al een buitenbeentje was geweest wat onder de mensen betreft werkt in mijn voordeel.

Fairies,


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl