Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:44:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 31-08-2015, 13:08:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2015, 12:43:20
Berichten: 2
Hoi allemaal!

Ik ben dus Michel en kom uit Amsterdam. Inmiddels ben ik ook alweer 28 jaar oud :?
De laatste drie jaar heb ik een aantal spirituele boeken gelezen, waaronder die van Sten Oomen.
Dit heb ik uit nieuwsgierigheid gedaan nadat mijn ouders verteld hadden dat ik vroeger paranormaal begaafd was.
Ik zag geesten (waaronder zeer waarschijnlijk mijn overleden opa) en vertelde dingen uit de toekomst.

Paar voorbeeldjes (ik weet hier zelf niets meer van. Dit is wat mijn ouders mij verteld hebben):
- Zigzaggend over straat doordat er geesten liepen. Ouders gingen er dwars doorheen tot grote frustratie van mij.
- Thuis waren de stoelen/banken altijd bezet. Ook hier gingen me ouders zomaar op zitten en wederom werd ik boos.
- Ik wist wie er belde en zei dit al voordat er gebeld werd. Zo van "mam, oom ... belt zo". En 5 minuten later belde die persoon.
- Op school naar een klasgenootje toegestapt dat hij naar huis moest omdat ze vader in het ziekenhuis lag. Leraren natuurlijk boos, maar die jongen was in de middag niet op school.
- Uit het niets tegen me moeder verteld dat haar tante was overleden. Paar uur later werden we gebeld dat ze daadwerkelijk overleden was.
- Er zijn nog wel een aantal van zulke verhalen :o

Zoals jullie vast begrijpen was dit niet zo gemakkelijk voor mijn ouders. Zij hebben toen besloten om deze gave dicht te laten zetten (geen idee hoe dit heet :? ). Dit was bij een leeftijd van zo'n 8-9 jaar. Sindsdien is het over en hadden mijn ouders rust. Wat er precies bij mij gebeurt is weet ik niet. De man die dit bij mij gedaan heeft is inmiddels overleden. Die kan ik dus niet meer benaderen.

Omdat mijn leven momenteel erg stabiel en rustig is ben ik op zoek naar antwoorden. Hopelijk tref ik hier een persoon of personen die mij het een en ander zouden kunnen uitleggen of adviseren. Of ik ooit de gave terug wil zo sterk als toen weet ik niet. Misschien is dat ook wel niet mogelijk. Alvorens het zover is wil ik eerst weten wat het allemaal precies inhoudt en wat er met mij gedaan is.

Alvast bedankt!

Michel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 31-08-2015, 16:22:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-08-2015, 12:51:31
Berichten: 55
welkom leeftijdsgenoot...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 01-09-2015, 10:16:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Ook hier een leeftijdsgenoot die je welkom heet.

Ik vraag mij af, vind je het vervelend dat jouw gaves op slot zijn gezet? Dat haal ik er niet helemaal uit. Zoals ik het lees ben je vrij krachtig geweest in je jeugd. Denk er goed over na of je dit weer wilt. Het kan best heftig zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 02-09-2015, 05:55:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2015, 12:43:20
Berichten: 2
Bedankt allemaal!

@ eenmooimomentje

Een goede en terechte vraag. Ik heb het tot nu toe niet erg gevonden dat het op slot is gezet. Dit kan komen doordat ik niet zo goed weet wat ik precies allemaal zag/kon. Wanneer dit duidelijker wordt zou ik het mogelijk erg kunnen gaan vinden.

Uit de verhalen haal ik inderdaad dat het soms zeer heftig kan zijn. Helemaal wanneer je alles tegelijk terug zou krijgen lijkt mij :)
Eigenlijk heb ik een paar vragen die voor nu al veel duidelijk zouden maken:

- Wat is het op slot zetten precies en hoe gebeurt dit?
- Is het mogelijk om het weer open te zetten?
- Kan het openzetten op een verantwoorde/geleidelijk manier?

Misschien zijn deze vragen al in een topic beantwoord, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Alvast bedankt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 02-09-2015, 07:22:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Welkom :wave:

Ik heb er verder geen verstand van maar in het algemeen kunnen dingen die op slot gaan ook weer geopend worden lijkt me..
Wat zou je er mee willen?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 02-09-2015, 15:07:44 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hey Michel welkom.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 17:25:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Ik hoop dat je hier jouw antwoord in ieder geval kan vinden en dat er hopenlijk hier mensen zijn die hier meer van weten.

Wat betreft het op slot zetten ben ik van mening dat ieder slot een sleuteltje heeft :) Je moet er alleen soms even naar zoeken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 07-02-2016, 21:26:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-11-2015, 15:10:30
Berichten: 3
Hi Michel,

Nog een leeftijdsgenoot hier. :)

Waar je misschien wat aan hebt is het lezen van boeken van "Doreen Virtue".

Een paar maanden terug, toen ik je berichtje las, toen voelde het juist om je een paar seconden energie te sturen. Ik denk dat ik kan zeggen dat het "slot" toen is verdwenen. Ik had het idee dat de energie van die man waar je was geweest verdween. Maar dat wil niet zeggen dat het nu open is. Dat is aan jezelf.

Als je vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi! Ik ben Michel
BerichtGeplaatst: 13-02-2016, 11:18:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Geloof ik niet, je wordt niet als paranormaal geboren om dan als normaal te sterven. En iemand anders kan je niet dichtzetten, dat doe je zelf. Je evolueert niet achteruit enkel vooruit. Misschien ben je een oude ziel, ouder dan je ouders waardoor je die dingen zag, maar normaal gesproken ontstaat dat niet zomaar. Één van je ouders of beiden heeft er aanleg voor, misschien in mindere mate. Als je het niet bewust ervaart dan wel onbewust. Het is eigenlijk ook helemaal geen gave, want alle mensen zijn uiterst gevoelige en subtiele wezens maar de één is al wat gevoeliger en subtieler dan de ander, laat ik het zo zeggen.

We zijn allemaal paranormaal omdat dat ons evolutionair voordeel oplevert, ook dieren, alles wat enigszins intelligent is en een paar kilometers aan zenuwbanen heeft. Zoals ik het zie, zijn onze zenuwen antennes, die heel wat meer oppikken dan wat de huidige wetenschap wil geloven. Met een antenne alleen ben je nergens, je moet hem op de juiste frequentie zetten.

De wetenschap is er ondertussen ook al achter dat materie enkel kan ontstaan als deeltjes vertragen en energie verliezen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl