Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:59:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1109 110 111 112 113

Hoe was je dag?
1) Klote 19%  19%  [ 20 ]
2) Alles ging mis 2%  2%  [ 2 ]
3) Baaldag 10%  10%  [ 11 ]
4) Saaaaaiii 17%  17%  [ 18 ]
5) Goed 52%  52%  [ 56 ]
Totaal aantal stemmen: 107
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 14-09-2015, 09:47:48 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2011, 13:10:20
Berichten: 98
Haha, Kan je nogwel leven zonder smart Phone?
Denk niet dat iemand dat tegewoordig nog kan

_________________
I believe in a thing called love. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 14-09-2015, 10:50:36 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik heb geen smartphone.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 14-09-2015, 19:50:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Tom schreef:
Ja misschien hebben ze die wel meegenomen ja..


Hoogstwaarschijnlijk wel ja.

Toevallig stuitte ik net op deze site, met onder andere een stukje over die smartphone:

https://sites.google.com/site/dehoaxwij ... ielzoekers




Godgodgod vandaag weer een gesprek met iemand die 's nachts schreeuwend wakker wordt, die tussen de lijken in zee heeft gedreven en die zelf bijna verzopen is voordat de overlevenden werden opgepikt door een passerend schip. Ja, die reis heeft hij echt gemaakt om hier eens lekker te komen profiteren van onze voorzieningen.

Ik spui het hier maar even want de discussie op fb aangaan met die 'asielzoekers moeten oprotten-mensen' heeft toch geen zin, die missen niet alleen een stukje empathie maar ook een paar hersencellen.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 15-09-2015, 19:25:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ja inderdaad die discussie gaat nergens heen. Goed dat er zo'n site is, misinformatie is in mijn ogen een van de grootste problemen/gevaren die het internet met zich meebrengt. Sommige mensen lezen iets, checken de bron niet na ofzo maar willen het uit stijfkoppigheid met alle kracht verdedigen dat het waar is.. waarom?

Laatst riep iemand 'FACT: you eat X spiders every night in your sleep!'
Ik weet niet meer welk getal hij noemde, maar ten eerste is dat onmogelijk te onderzoeken, ten tweede kom je niet slimmer over als je FACT voor je zinnetjes typt en ten derde wat baal ik van dit soort mensen.

Ik heb onlangs besloten zo min mogelijk informatie te verdedigen waar ik de bron niet precies van weet.

Zo. Dat past wel in dit topic.

Oja en 'it has been researched' is ook allang geen argument meer. Ik wil zien wie het heeft onderzocht, wanneer, hoe, en ook belangrijk: in opdracht van wie.
Want als Greenpeace en Shell "hetzelfde" onderzoek doen over het broeikaseffect, kan ik je garanderen dat de resultaten anders zijn..

Zo. Nu weer vrolijk doen :p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 17-10-2015, 09:25:16 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik ben echt slecht in pillen innemen :(
En nu moet ik er twee want mijn dosering is verdubbeld maar ik heb nog geen nieuwe pillen :(


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 25-10-2015, 11:02:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Hendri schreef:
Waar zijn alle leuke, lieve, aardige mensen gebleven die dagelijks berichtjes strooiden op SJ :?


Ik ben hier :wave:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 01-11-2015, 08:51:24 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Hendri schreef:
:D :D Gelukkig, dat maakt mijn dag weer goed! bedankt :D :D
Er zijn een paar mensen die nog wat posten, maar ik begrijp het niet goed..mensen komen nieuw op het forum geven een berichtje en je ziet ze niet meer terug..krijgen ze dan geen goed welkom of antwoord?


Ik denk dat dit forum te langzaam is voor sommigen; we zijn gewend binnen vijf minuten een hoop reacties te hebben via social media en dat is op dit forum niet zo.
Verder denk ik dat een hoop gesprekken via pb plaats vinden omdat ook hier een hoop mensen niet open staan voor andere meningen maar alleen willen kletsen met hen die dezelfde ervaringen en meningen delen.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 13-01-2016, 11:31:30 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Laptop herstart zich en doet een update zonder waarschuwing, echt gruwelijk irritant.
Ik zat gewoon midden in een spel, poef weg.
Die update duurt uren, ik moet zo weg dus dan had hij lekker even kunnen staan updaten terwijl ik de computer niet nodig heb, maar nee, blijkbaar beslist die laptop voorzichzelf dat hij liever bezig gaat in het beetje tijd dat ik had om te computeren -.-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 31-03-2022, 05:43:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-03-2022, 03:55:20
Berichten: 13
Afbeelding

È Mavs guardia Spencer Dinwiddie giocare vs Cavs

i Dallas Mavericks affrontare i Cleveland Cavaliers mercoledì sera alla coda di un back-to-back come cercano di afferrare un'altra vittoria dopo una vittoria blowout su Los Angeles Lakers. In quel concorso, Luka Doncic è andato fuori per 34 punti per guidare la strada. Davanti al duro scontro dei Mavs, Spencer Dinwiddie sta giocando contro i Cavs?


Spencer Dinwiddie sta giocando contro i Cavs
La risposta è no, i Mavs daranno Dinwiddie la notte fuori per la gestione degli infortuni dopo aver perso tutta la scorsa stagione a causa di un problema al ginocchio:

Sterling Brown (protocolli di salute e sicurezza), Trey Burke (protocolli di salute e sicurezza), Spencer Dinwiddie (ginocchio destro, recupero infortuni), Tim Hardaway Jr. (operazione al piede sinistro) e Theo Pinson (frattura del quinto dito destro) saranno fuori contro i Cavaliers.

Spencer Dinwiddie Maglia,Dinwiddie è stato una solida aggiunta a Dallas, dando loro un altro ball-handler e tiratore scelto per completare Luka. È stato in un solco ultimamente però, segnando 13, 12 e 11 punti nelle sue ultime tre uscite. Tuttavia, Dinwiddie sta certamente andando essere un pezzo enorme dei Mavs voce nei playoffs come puntano a garantire il vantaggio di casa-court.


Con lui non disponibile, aspettatevi Doncic di avere ancora più di un carico sulle spalle, insieme a Jalen Brunson. I Mavs sono ora 47-29 e siedono al quarto posto a ovest. Hanno vinto due di fila e non giocheranno di nuovo fino a venerdì, il che significa che Dinwiddie dovrebbe vestirsi allora. Speriamo che il 28-year-old può iniziare a trovare la sua brillantezza di nuovo e mettere su numeri rispettabili per Dallas.

Quindi per rispondere alla domanda, Spencer Dinwiddie gioca stasera? La risposta è no, sarà messo da parte. Ma i Mavs dovrebbero stare bene senza di lui a Cleveland.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1109 110 111 112 113

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl