Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:15:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Chat
BerichtGeplaatst: 13-02-2016, 04:48:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Wordt hier ooit nog wel gechat door onze leden ?

Ik mis de goede oude tijd, dat waren zulke leuke leerzame tijden.

Waar kan ik chatten met gelijkgestemden, hoe doen jullie dat ? waar ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 14-02-2016, 13:55:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik spreek nog wel eens met de sommigen op Facebook, maar veel verder gaat het niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 14-02-2016, 17:48:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Het is natuurlijk fijn te kunnen praten met gelijkgestemden inzake spiritualiteit maar eigenlijk is dat het belangrijkste niet. Eigenlijk zoek ik gewoon liefde op plekken waar ik ze niet wil vinden. Ik heb al een liefde, al mijn hele leven bescherm ik d'r tegen negatieve invloeden en dan vooral mannen. Het lijkt alsof ik daar een beter oog voor heb omdat ik zelf een man ben. En dat zij kennelijk niet altijd goed ziet welke mannen niet perse goed voor haar zijn maar ik laat 'r haar eigen keuzes maken. Als ze iemand vind dan hoop ik dat deze persoon echt goed voor haar is en tegelijk verscheurt die gedachte me want eigenlijk wens ik die liefde te zijn.

Op het moment dat we elkaar leerde kennen had ik al een relatie en die heeft ze altijd gerespecteerd, ze heeft me ook nooit gevraagd naar mijn geaardheid. Eigenlijk zit ik gewoon te wachten op een wonder. Ik ben zelf introvert en zij is zelf ook niet bepaald erg extrovert. Het voelt bijna onmogelijk die gevoelens te uiten tegenover iemand die ik al zo lang ken, iemand die ik zo graag zie. Ik vind dat ook niet helemaal gepast dat ik dat initiatief zou nemen want ik ben veel ouder dan haar. Ik ben 33 en zij is nu 24 en ik ken d'r al van sinds ze haar neuskeutels zat op te eten, het vieze meisje! Ik begon het een beetje moeilijk te krijgen toen ze begon te puberen en interesses begon te tonen naar jongens. Dat heeft ze trouwens bij mij ook gedaan, zo beginnen rondlopen van kijk eens hoe mooi ik ben. Daar reageerde ik niet op want ik vond toen dat ze haar seksualiteit best zelf kon ontdekken met vriendjes van haar leeftijd. Ik bedoel zij was toen 15 en ik 24. Voor mij was ze een kind. En by god, ik beschermde haar en haar zuster tegen losers die enkel op seks uit waren. Maar naarmate ze ouder werd kreeg ik het wel alsmaar moeilijker.

Als ze iemand vindt die haar gelukkig maakt ben ik dolgelukkig voor haar want ik wens haar enkel het beste, maar ik weet dat ik dan intern volledig gebroken zal zijn. Via omwegen ben ik aan het laten merken dat haar aan mijn zijde mijn grootste wens is. Maar 't voelt als een secret crush en mission nearly impossible. Ik weet niet eens of ze mij wel wil, of ik wel goed genoeg ben voor d'r. Ze weet volgens mij zelfs mijn geaardheid niet. Ik zei vroeger altijd nee tegen iedereen omdat alles dan veel te complex zou worden. Bisexueel zijn is niet makkelijk, maar nee zeggen uit angst voor complexiteit wil ik niet meer, ik word er enkel ongelukkig van, laat het dan maar complex zijn. Misschien was mijn leven niet bedoeld ooit simpel te zijn.

Seksuele gevoelens onderdruk ik ook omdat ik vind dat dat zowel mij als haar niet waardig is. Mijn liefde is veel grootser. Als ik de strings in mijn onderbuik verbind met mijn vriend voelt dat goed. Maar bij haar voelt dat magisch omdat ze van de opposite sekse is. Maar bij haar heb ik enkel lucht vast. Ze denkt ook niet aan me en dat is logisch, zij denkt dat ik gelukkig ben in mijn huidige situatie en beseft niet en deelt die gevoelens waarschijnlijk niet. Ze is erg krachtig maar misschien niet zo gevoelig als ik ben, dat vermoed ik maar ik ben niet zeker, we hebben een communicatie probleem gebaseerd op misverstanden en mijn autisme maakt het er niet makkelijker door.

Bij mij is het normaal dat als je iemand in mijn leven plaatst waarmee ik nooit conflicten heb, maar eigenlijk ook nooit echte gesprekken dat ik dan uiteindelijk verliefd word. En dit doet mij twijfelen. Mijn gevoelens lijken genuine, maar als het nu haar zus was geweest zou ik die gevoelens dan voor haar ook ontwikkeld hebben ? Ik bedoel fysiek is ze nu niet bijzonder aantrekkelijk, maar het gaat over het geheel. Ze is nu zo gegroeid dat ik trots op haar ben en tegelijk ben ik nu bang dat ik te min ben, te onbekwaam, onvoldoende, niet ideaal. Als deze gevoelens gewoon te maken hebben met mijn autisme, kan ik me er makkelijker overheen zetten. Omdat ik dan weet dat we niet perse voor elkaar gemaakt zijn maar dat dit gewoon volledig mijn ding is.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 14-02-2016, 21:12:54 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik weet niet waar dat opeens vandaan kwam ..
maar ik vind dit nogal een oneerlijke situatie, allereerst tegenover je vriend. Als je liever bij iemand anders wil zijn, dan hou je hem voor de gek.
Ik vind het daarmee verder niet raar dat zij niet weet dat jij iets voor haar voelt als jij 9 jaar ouder bent en een vriend hebt. Zelf zie ik mensen van 9 jaar ouder ook niet als, uh, 'mogelijke kandidaten'. Snap je?
Dus ook tegenover haar, eerlijkheid, duidelijkheid.
Maarja. Ik vind dat je niet eens zo over haar mag denken terwijl je nog in een relatie zit. 'Ik weet niet of ik wel goed genoeg voor haar ben.' en voor hem dan? Je denkt verder dan de situatie die je eerst moet afhandelen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 15-02-2016, 00:31:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Ik weet niet waar dat opeens vandaan kwam ..
Die had je niet zien aankomen he, toch is het ergens wel logisch. Ik chat als ik me eenzaam voel.
Tom schreef:
maar ik vind dit nogal een oneerlijke situatie, allereerst tegenover je vriend. Als je liever bij iemand anders wil zijn, dan hou je hem voor de gek.
Mijn vriend weet dat allang, hij was zelf degene die voorstelde of hij eens moest checken naar wat zij van me vond, maar ik zij natuurlijk "doe maar niet" omdat ik de dingen niet complexer wou maken dan ze al waren.
Tom schreef:
Ik vind het daarmee verder niet raar dat zij niet weet dat jij iets voor haar voelt als jij 9 jaar ouder bent en een vriend hebt. Zelf zie ik mensen van 9 jaar ouder ook niet als, uh, 'mogelijke kandidaten'. Snap je?
Nee, mijn vriend is 13 jaar ouder dan ik, toen we een relatie kregen was ik minderjarig, ik snap je totaal niet.
Tom schreef:
Dus ook tegenover haar, eerlijkheid, duidelijkheid.
Maarja. Ik vind dat je niet eens zo over haar mag denken terwijl je nog in een relatie zit.
Het één sluit het ander voor mij niet uit, ik snap niet waarom ik onze relatie daarvoor zou moeten verbreken. Ik probeer mijn emoties te interpreteren en ze te begrijpen. Als ik over haar denk dan heeft dat meer met haar te maken dan met mijn gevoelens.
Tom schreef:
'Ik weet niet of ik wel goed genoeg voor haar ben.' en voor hem dan?
Bij hem twijfel ik daar niet echt aan omdat we veel praten, bij haar is dat net waarover we niet praten, das nu net het issue. Ik denk dat ik via via wat ga proberen en als er dan geen duidelijkheid is ga 'k d'r eens onverwachts een kus geven en kijken hoe ze reageert dan weet ik het meteen, maar ik twijfel of ik dat durf.
Tom schreef:
Je denkt verder dan de situatie die je eerst moet afhandelen.
Als dit slaat op het beëindigen van een relatie om plaats te maken voor een nieuwe dan is het antwoord nee. Dat maakt ook helemaal niet uit denk ik, ze houd zelf ook zielsveel van hem. Mijn vriend is namelijk haar vader.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 15-02-2016, 11:54:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Haha, je zou het in een soap kunnen veranderen, klinkt ingewikkeld ja.
Goed dat je vriend ervan weet, dan is daar dus openheid over.
Cleo schreef:
Tom schreef:
Ik vind het daarmee verder niet raar dat zij niet weet dat jij iets voor haar voelt als jij 9 jaar ouder bent en een vriend hebt. Zelf zie ik mensen van 9 jaar ouder ook niet als, uh, 'mogelijke kandidaten'. Snap je?
Nee, mijn vriend is 13 jaar ouder dan ik, toen we een relatie kregen was ik minderjarig, ik snap je totaal niet.
Ik bedoel niet dat een leeftijdsverschil verkeerd is, zolang de liefde van twee kanten komt vind ik het best. Misschien kun je het ook niet snappen aangezien je relaties met leeftijdverschillen gewend bent. Maar persoonlijk kijk ik heel anders naar iemand van mijn leeftijd (ik ben 23, laat ik zeggen vrouwen van 18-30) dan mensen die buiten die groep vallen. Daar bedoel ik dus niet mee dat het verkeerd is of niet mag, alleen dat ik gewoon niet naar die mensen kijk als ... date material? Mijn zusje heeft best leuke vriendinnetjes, maar die zijn allemaal 17 volgens mij, en daar heb ik al moeite mee. Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van, jij ziet een groot leeftijdsverschil als normaal, en ik ben dat niet gewend in mijn omgeving.

Snap je ook niet wat ik bedoel als ik zeg dat het feit dat jij al een relatie zit, haar misschien het idee geeft dat je niet beschikbaar wil zijn voor haar? Want ik weet niet echt hoe ik dat kan uitleggen. Misschien is het bij jullie ook normaal om mensen die al in een relatie te zitten als beschikbaar te zien, dat weet ik niet. Maar als mijn vader niet met mijn moeder getrouwd zou zijn, maar een vriendin zou hebben, dan zou ik die vriendin niet als optie zien.

Hoe zit het met de moeder van het meisje? Niet dat het uitmaakt, ik ben gewoon benieuwd. Je hoeft het niet te vertellen als je niet wil.

Cleo schreef:
Tom schreef:
Maarja. Ik vind dat je niet eens zo over haar mag denken terwijl je nog in een relatie zit.
Het één sluit het ander voor mij niet uit, ik snap niet waarom ik onze relatie daarvoor zou moeten verbreken. Ik probeer mijn emoties te interpreteren en ze te begrijpen. Als ik over haar denk dan heeft dat meer met haar te maken dan met mijn gevoelens.
Oké. Voor mij wel, meningsverschil denk ik tussen ons.
Bij mij komt het over alsof je hem voor lief neemt als je over haar denkt.
Ik ben wel heel erg van de monogamie, als dat het goede woord is.

Hoe je het aanpakt is aan jou, ja. Iemand zomaar kussen, daar heb je inderdaad wel ballen voor nodig :p Succes ermee. Zelfs als ze je afwijst, denk ik dat die duidelijkheid je goed zal doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 16-02-2016, 02:01:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Nu even niet Tom, I fucked up.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 16-02-2016, 11:36:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Oké. Laat je me weten wat er is gebeurd, wanneer je je weer goed voelt?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat
BerichtGeplaatst: 21-02-2016, 04:05:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Oké. Laat je me weten wat er is gebeurd, wanneer je je weer goed voelt?
Vroeger toen ze in slaap viel, en wij dan natuurlijk nog lang opbleven, konden we dat duidelijk merken wanneer ze sliep. Ze heeft een heel krachtig veld. Als ze ging slapen zei ik tegen d'r vader, "WOOW !, voel je dat ?" Waarop hij zei, "heftig he". Haar energieveld verspreide zich over de vloer onder onze voeten, we wisten dat ze was ingeslapen. Ik kan het verder moeilijk onder woorden brengen. Van mij mag ze elk vriendje hebben dat ze wil, ik zal stapje voor stapje de waarheid achterhalen. Mocht er afwijzing komen, dan heb ik in ieder geval die duidelijkheid.
Tom schreef:
Snap je ook niet wat ik bedoel als ik zeg dat het feit dat jij al een relatie zit, haar misschien het idee geeft dat je niet beschikbaar wil zijn voor haar?
Inderdaad, aan mij van te laten zien dat ik wens te geven, niet enkel aan haar, aan iedereen, maar haar in het bijzonder.
Tom schreef:
Hoe zit het met de moeder van het meisje? Niet dat het uitmaakt, ik ben gewoon benieuwd. Je hoeft het niet te vertellen als je niet wil.
Vader en moeder kunnen het niet zo met elkaar vinden, ze heeft vrijwillig voor haar vader gekozen.
Tom schreef:
Bij mij komt het over alsof je hem voor lief neemt als je over haar denkt.
Ik weet reeds dat hij van me houdt en dat dat niet zal veranderen. Ik word niet graag geclaimd dat lijkt me verschrikkelijk. In ieder geval is het zo, dat het is wat het is, als ze me afwijst is dat ok. Zelfs als ik dan voor altijd alleen zal blijven, zolang zij maar gelukkig is. Het gaat wat beter, ik heb 2 weken gehuild en ik lijk een ander mens.

Ik heb net deze kaart getrokken.

Afbeelding

Munten Acht is een 'beginkaart'. Het kan zijn dat je aan het begin van een nieuwe verbintenis staat, maar natuurlijk is het ook mogelijk dat je nieuwe ervaringen opdoet in een bestaande relatie. Hoe dan ook: je bent je in de liefde aan het 'verrijken'.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl