Ik zit even te denken over mijn 2016. Totaal nietszeggend eigenlijk.
- Na even thuis- maar niet dakloos te zijn geweest weer in mijn eigen woning, waar ik vroeger met ex-man woonde. Inrichting compleet veranderd en nu is het echt mijn eigen thuis.
- Volgens mij ook dit jaar pas officieel gescheiden, hoewel we al langer uit elkaar waren. Dat had niet echt prioriteit, was enkel papierwerk.
- Een paar weken naar Polen, taalcursus en familie bezoeken. Zowel oude bekenden na jaren terug zien als nieuwe familieleden leren kennen. De ergste kater van het jaar gehad.
- Te laat met het inschrijven voor een nieuwe studie, lekker handig. Nog een jaar wachten dus. Tot die tijd mezelf bezig houden met 'dingen die ik altijd al wilde doen maar die er nooit van kwamen'.
- Wel het gevoel dat ik mijn leven terug in eigen handen neem. Ik weet welke richting ik op wil en met kleine stapjes ga ik die kant op. Dat voelt fijn.
Nou toch niet totaaaaaal nietszeggend
Edit: Vergeet ik bijna het belangrijkste. Ik heb niet verloren van Libertas met Monopoly. Ook nog niet gewonnen, maar we hebben het spel moeten stoppen en gaan volgende week verder. Normaal gesproken maakt Libertas me binnen twee uur in, nu heb ik nog steeds kans. Wie weet wordt 2016 dan toch nog het mooiste jaar van mijn leven. Hopen mag